Пасат Б7 2.0 ТДИ 140 к.с. тресе след смяна на съединител + маховик
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
- Автомобил:
- Двигател:
Пасат Б7 2.0 ТДИ 140 к.с. тресе след смяна на съединител + маховик
Здравейте колеги.След смяна на маховик + феродов диск + притискател и лагер помпа на марката ЗАКС колата продължава да тресе.Преди тресеше понякога на място , а след смяната почна да тресе и на полусъединител и задна.Предишния комплект съединител си беше оригиналния на ЗАКС затова реших пак същата марка да сложа.Майстора който извърши смяната твърди че като се покара 200-300 км градско нещата ще се оправят(всичко ще се напасне).Има ли нещо вярно в това защото аз съм леееко скептичен?Още след смяната една сутрин ми потъна педала на съединителя и се оказа че горната помпа която е на кутията отгоре е излезнала и няма налягане.След като се обадих на майстора привечер той дойде на място и оправи проблема , но тогава беше тъмно и нямаше много място за работа тъй като кутията в която е въздушния филтър пречи.Та мисля си че системата не е обездушена правилно , макар че доливахме на няколко пъти спирачна течност и чрез помпене педала се оправи.Моля споделете вашите мнения и съвети.Ще съм ви много благодарен.
- deodriver
- Мнения: 275
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Пасат Б7 2.0 ТДИ 140 к.с. тресе след смяна на съединител + маховик
Доста познати имам с такъв проблем след смяна съединител,включително и аз на един Спринтер,ама там тресе на 2хил. оборота.При другите проблема е при тръгване,т.е на полусъединител.Повечето са направили смяната с комплекти на LUK.До тук всичко накланя везната към кофти качество на афтърмаркет частите,но го има и монтажа.Например на един Пасат Б6 4х4 пак имаше такъв проблем,но се оказа объркан комплект съединител,излизат два номера на LUK и първия майстор не си е сверил часовника точно кой номер е.Другия тънък момент е монтажа,който се прави с инструмент за заключване.Но,аз имам проблем дори след поставянето на съединителя с такъв инструмент.До тук на буса съм сменил части за 3хил.лв,за да стигнем до извода,че новия маховик е проблема.Ще видим накрая.
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б7 2.0 ТДИ 140 к.с. тресе след смяна на съединител + маховик
Да чукна на дърво вибрацийте на място изчезнаха и тръгването на полусединител и задна леко отшумяха но съм навъртял 70 км градско.Силно се надявам да се оправи от самосебе си...
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2011 7:24
- Автомобил: bmw
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Пасат Б7 2.0 ТДИ 140 к.с. тресе след смяна на съединител + маховик
Тази работа с напасването и "Обучаването", са измишльотини на "Майсторите" вземат ти 250 кинта за работа но уви неграмотното в тях проговаря и какво да кажат "Ще се напасне" това да не е УАЗ за да се напасва гони го тоя до дупка да си оправи шитните и разкажи на всички кой е "майстора" за да ходи да бачка в Юск
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б7 2.0 ТДИ 140 к.с. тресе след смяна на съединител + маховик
Най-тъпото е че като покарах колата известно време нещо почна да стърже отпред.Слизам и гледам че спирачния диск е надран.Свалям гумата да видя какво е надрало диска и централния болт на главината от самосебе си падна.Изобщо не беше стегнат.А преди това карах колата около 50 км извънграда.А още по-тъпото е че въпросния "майстор" спря да ми вдига телефона...
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б7 2.0 ТДИ 140 к.с. тресе след смяна на съединител + маховик
Е такива са за пребиване ! Преди доста време имах подобен казус със Примекс ,решиха да обслужват задни спирачни апарати .....или по-точно да се учат .И така се научиха ,че след 8 часа ми върнаха колата почти без спирачки със диагнозата "Ела утре да сменим спирачна помпа " ,а след два дена тръгвам за море .Директно ги напсувах .Закарах колата при един гаражен майстор ,човека свали апаратите и като ги отвори се хвана за главата ,буталата бяха с пресни следи от клещи ,надрани .И се започна едно търсене на апарати за кола която е рядкост с подобни спирачки на задната ос.Новите бяха 300кинта бройката ,едвам намерих една кола на трупчета в Зарата ,апаратите не бяха сваляни .Взех ги и всичко заспа .После си направих кефа в 10 часа на следващия ден да сляза в Примекс и пред 5-6 клиента вдигнат такъв скандал ,в една кутия показах на шефа им старите апарати и ква са я свършили маймуните му с гаечни ключове .И понеже съм непукист като ми падне пердето пред клиентите им ги направих на 5 стинки.
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б7 2.0 ТДИ 140 к.с. тресе след смяна на съединител + маховик
Въпросния проблем с тресенето на колата си остана.Прави го когато си поиска и най-вече при загрял двигател.Дори когато я гася без да съм натиснал съединител се чува шум и тракане съпроводено с поклащане на купето. А целия комплект съединител е чисто нов.Но отзад като гася колата си намирисва на неизгоряла нафта.
Re: Пасат Б7 2.0 ТДИ 140 к.с. тресе след смяна на съединител + маховик
Закачи я на диагностика и си виж показанията на дюзите на напълно загрял мотор.
Re: Пасат Б7 2.0 ТДИ 140 к.с. тресе след смяна на съединител + маховик
В такъв случай друго не остава освен да се проверяват тампоните на мотора и да се смени комплекта маховик и съединител, а този в момента очевидно е рекламация.
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б7 2.0 ТДИ 140 к.с. тресе след смяна на съединител + маховик
Ще сменя тампони на двигател и ще споделя.Само тях не съм проверявал в какво състояние са.Благодаря.
Всъщност възможно ли е ако са тампони двигателя да работи неравномерно....?
Всъщност възможно ли е ако са тампони двигателя да работи неравномерно....?
Re: Пасат Б7 2.0 ТДИ 140 к.с. тресе след смяна на съединител + маховик
Възможно е да тресе, но ще тресе винаги. Не казвам да ги смениш, а да ги провериш, ако са си окей, няма по-хубави тампони от оригиналните. Също така провери всички болтове носещи скоростите, да не би след смяната нещо да е останало недозавито...имах такъв случай на старото ауди Б5, при сваляне на картера 2 болта на скоростите бяха забравили да ми ги стегнат и вибрираше при някакви ситуации.
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Вто 25 авг 2020 6:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б7 2.0 ТДИ 140 к.с. тресе след смяна на съединител + маховик
Ще проверя и болтовете.Странното е че колата тресе когато си поиска и така немога да хвана проблема.Даже и тресенето е два вида.Едното е с по-продължителни интервали а другото е с по-къси интервали.Много странен проблем е като цяло.... но след проверката ще споделя какво е положението...
- MamaMy
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Пасат Б7 2.0 ТДИ 140 к.с. тресе след смяна на съединител + маховик
Може да прекъсва и от там ефекта е като тресене. Аз смених горивния филтър и слагах прозрачен маркуч за да видя дали има въздух. След филтъра вече няма, но проблема само се отложи временно. На обратната нафта има. При студен мотор пали добре и работи хубаво около минута. След това по малко започва появата на мехури въздух и колата започва да работи като трактор. Накрая въздуха е толкова много, че става пяна. Колата няма мощност и едвам потеглям. Следват тандем помпа или уплътнения дюзи.
- ZEDYCUS
- Мнения: 326
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Пасат Б7 2.0 ТДИ 140 к.с. тресе след смяна на съединител + маховик
Надявай се да са само гумичките за смяна, щото ако е разбила леглата на дюзите върви към нова стара глава.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта