Здравейте колеги от едно известно време съм горд собственик на голф 4 1.9тди 2002 комби 90коня alh нов внос от австрия обаче имам един доста досаден проблем.Колата придърпва в ниските обороти всякаш бензинова кола е минала през локва и е намокрила свещите на 2 ра и 3 та предавка се усеща най осезаемо между 1300 и 1600 оборота при леко подадена газ на педала при по натиснат педал на газта изчезва,много неприятна за шофиране.Няма никакви грешки всичко е в норма сменени всички филтри масло перфектен тайминг на гнп и вече незнам къде да търся проблема.Проблем 2
Колата има добра мощност до към 2300 оборота след това мощността рязко пада и ми прави впечатление че до тези обороти дебитомера дава добри стойности искано от еку и действително след това действителното пада до 600 единици при искано 800.По някога ако върна газта и подам до долу показанията се оправят и колата почва да пренадува стига 2300 2400 милибара което е доста странно няма проблеми с вакууми геометрия и N75 егр е запушен всмукателния колектор е почистен.Няма за какво да се хвана при положение за еку не записва никакви грешки и започвам да се замислям дали проблема не идва от самото еку?Извинявам се за дългият пост но исках да опиша по подробно проблема.
Странен проблем golf mk4 1.9 TDI ALH
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2014 19:42
- Автомобил: 97 Polo Variant 1 9TDI AHU 90
- Двигател: 97 AHU
Re: Странен проблем golf mk4 1.9 TDI ALH
След дълго ръчкане и ходене по мъките проблема отстранен беше доста труден за хващане.Оказа се че турбото е сменявано и някой хубавец не е сглобил правилно турбото.Отворих го и изненада гривната на геометрията сложена не както трябва в следствие на което е изкривило лопатките на геометрията и стоперния винт умишлено го навили повече защото от неправилното поставяне на гривната не можеше да слезе по надолу.Купих турбо втора употреба отворих почистих монтирах на колата и изненада не мога да я позная.Старото турбо е в перфектно състояние само трябва да му намеря една геометрия и е в джаза.
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Странен проблем golf mk4 1.9 TDI ALH
И да му намериш геометрия после ще стрябва стенд за калибриране инак нема издържи много :)
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2014 19:42
- Автомобил: 97 Polo Variant 1 9TDI AHU 90
- Двигател: 97 AHU
Re: Странен проблем golf mk4 1.9 TDI ALH
За Flow bench машина ли става въпрос защото има вариант да се регулира и без такава машина стига да има еталон от друга средна част която е регулирана правилно.
https://youtu.be/JVyorwH4nOU
Изгледах това видео със субтитри и ми стана ясно.
https://youtu.be/JVyorwH4nOU
Изгледах това видео със субтитри и ми стана ясно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта