Passat B8 2.0 TDI DDAA 190к.с. - затруднено първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Passat B8 2.0 TDI DDAA 190к.с. - затруднено първо палене

Мнениеот klimatronik » Пон 06 дек 2021 9:09


Здравейте колеги! Имам PASSAT B8 2.0 TDI DDAA 190к.с. и понякога имам затруднено първо палене - върти доста. Имам и грешка за позицията на всмукателния вал. Както всички казват, купих клапана (поз. 7) и ми предстои смяна. При мен, капака (управлението) е по различно, но сега ще подменя само номер 7. Някой може ли да ми разясни дали има нещо по-специфично при подмяната, просто отвивам единия и навивам другия ли, и най-вече - с какво усилие се стяга? Ако някой би могъл да ми изпрати информация с процедурата... :drunk
Благодаря Ви! :love.vwclub
Screenshot 2021-03-19 at 13.24.17.png




Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1258
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - подобрения

Мнениеот netizen » Пон 06 дек 2021 11:21


Сменя се и соленоида, не само клапана.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: toptodor и 166 госта