Здравейте, след изминати 400 000 км мотора започна да тресе....като елиминирах другите възможности (нов съединител в комплект с демпфер, вътрешни карета и полуоски, дюзи, гумички, тампони и т.н) отворихме мотора и разпределителния вал на две места е свършил. Ремонта си го правя за мен, не за продажба. Чуденката ми е за частите които да вложа.
Вал CAM672 AE - 187,91 лв
Семеринг разпределителен вал ELRING - 129.780 - 9,32 лв
Хидравличен повдигач INA - 420 0209 10 - 108,36 лв
Лагер разпределителен вал KOLBENSCHMIDT - 77913600 KS или 77998600 KS - 48,46 или 53,47 лв
Болт вал кобилици 100726 - 3,53 лв / бр
Гарнитура клапани ELRING - 266.060 - 11,84 лв
Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008
А вал на Колбеншмидт колко е?
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008
А дали отворите на дюзите в главата са добре?
Аз бих погледнал и за нова глава на АМЦ примерно.
П.п. имах някъде добро инфо за разпр. валове ( ковани, тунинг и нормални ) , но нещо не го намирам...
Аз бих погледнал и за нова глава на АМЦ примерно.
П.п. имах някъде добро инфо за разпр. валове ( ковани, тунинг и нормални ) , но нещо не го намирам...
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008
Гарнитура си вземи оригинална и внимавай два модела са да няма грешка.Вала като го стегнеш окончателно на градуси, провери върти ли се.Случвало се е на няколко пъти да затяга при последното стягане на градуси,леко тунела поддава.Вярно рядко ,но все пак да го имаш предвид.Охлабваш и наново, но полекичка с последното притягане.И да няма масло в отворите за болтовете.
Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008
cecoa1 написа:А вал на Колбеншмидт колко е?
Разпределителен вал KOLBENSCHMIDT - 50006304 KS - 266,51 лв
samo_pechka написа:А дали отворите на дюзите в главата са добре?
Аз бих погледнал и за нова глава на АМЦ примерно.
П.п. имах някъде добро инфо за разпр. валове ( ковани, тунинг и нормални ) , но нещо не го намирам...
Там за всеки случай ще сменя гумичките. Не смятам да сменям глава на този момент.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008
Това ми беше на мен мисълта, че Колбеншмидт е малко по-скъп, пък на мен ми вдъхва повече доверие... На фона на цялата процедура, плюс 70-80лв за по-качествен вал е оправдано.
Имай предвид също, че вал за мотор с DPF е различен от такъв за без DPF.
Имай предвид също, че вал за мотор с DPF е различен от такъв за без DPF.
Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008
Здравейте, смених вала заедно с останалите неща като повдигачи, лагери и т.н. Използвах времето и мястото като смених и съединител закс комплект с маховика.
След всичко това мотора работи отлично, няма пушеци, няма тресне, няма шумове. Но някакси автомобила не е съвсем същият като преди. Струва ми се муден и без мощност. На място се форсира отлично. Обаче като тръгна и след 100 -120 км много трудно набира.
Няма други грешки освен за Егр-а но това го имаше и преди.
След всичко това мотора работи отлично, няма пушеци, няма тресне, няма шумове. Но някакси автомобила не е съвсем същият като преди. Струва ми се муден и без мощност. На място се форсира отлично. Обаче като тръгна и след 100 -120 км много трудно набира.
Няма други грешки освен за Егр-а но това го имаше и преди.
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008
Закачи я на диагностика и провери синхронизацията на вала мисля че на четвърти канал беше трябва да е от+3 до -3 най добре е към 0.При зацепване на ремъка ако не се спазят дадени процедури се получава това нещо.
Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008
Зацепена е с със специалните инструменти. Синхронизация е точно на 0.00
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008
Дебитомера може да е заминал, нищо че не показва грешка, може да дава грешни стойности пробвай с някой работещ и виж как ще е. На баща ми така беше до 120 добре и след това големи мъки едвам едвам набираше. Огледай вакууми всичко дали е наред
Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008
Дали е имало някакво развитие по този проблем с ускорението? Аз съм на същия хал след смяна на горепосочените части.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008
Има голяма вероятност дюзите да не са регулирани правилно на 180 градуса. То си е играчка да се върти вала и да се определи точката на максимално натисната дюза.
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008
Никаква играчка не е най големия ми зор е да изчистя силикона от гарнитурата на капака на клапаните, колкото до въртенето на вала най лесно става като вдигнеш някое предно колело в въздуха и включиш на пета или шеста зависи кой колко скорости има и въртиш гумата и се получава идеално прецизно,докарваш натиска в най долната точка и действаш.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008
Колега kukata, като си го правил е ясно и аз съм го правил доста пъти, но продължават да се случват коли, на които уж им е направено всичко както трябва, но всъщност не е.
- inspektora
- Мнения: 362
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008
На моята Джета, ВХЕ, най добре вървеше мотора на +1,5 до +2 синхронизация, но това вероятно зависи и от състоянието на разпределителния вал. На 0 беше мудна. Колата я продадох на 175К реални.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tsbstz и 64 госта