Аз не съм много сигурен , че е от самото зарядно. При замърсен контакт , клеми, пак се получва нещо такова. Също и ако има тръгнала клетка в аку-то.
А проверката дали е от паднал акумулатор е проста. Вкл. си плафоните на тавана и подай ключа на стартер . Клекнат ли ламбите , значи има проблем, вече къде е проблема-търси се.
М/у другото от скапан акумулатор ( или тръгнал да си "заминава") много бързо се скапва стартера и нагаря преждевременно соленоида.
Стартерът отказва 1.9tdi 105 кс bjb
- samo_pechka
- Мнения: 8384
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Стартерът отказва 1.9tdi 105 кс bjb
vinixxx написа:Закачам го и от 12.2В за няколко минути го бутне до 14 и сваля ампеража и минава в някъв режим да пуска по 0.1А през няколко минути.
Тва ако е смарт,задраве му кажи!
Ти кво очакваш да прави зарядното - да зарежда с 10 ампера, а напрежението да не подминава 14В?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Стартерът отказва 1.9tdi 105 кс bjb
Колкото е по-голямо вътрешното съпротивление на акумулатора, толкова по-високо трябва да е входното напрежение, за да се зареди напълно. Затова стар акумулатор се зарежда по-добре с обикновено зарядно.
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Стартерът отказва 1.9tdi 105 кс bjb
Такива класически зарядни продават ли се сега?
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Стартерът отказва 1.9tdi 105 кс bjb
Продават се, ама на тях пише, че са за лаптоп
Почти всички зарядни за лаптоп са между 15 и 20 волта, режеш буксата и слагаш щипки и си готов да съсипваш още акумулатори.
Друг вариант е да си купиш старо от продавалника, съсипването на акумулатори пак ще е толкова успешно.
Почти всички зарядни за лаптоп са между 15 и 20 волта, режеш буксата и слагаш щипки и си готов да съсипваш още акумулатори.
Друг вариант е да си купиш старо от продавалника, съсипването на акумулатори пак ще е толкова успешно.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Стартерът отказва 1.9tdi 105 кс bjb
vinixxx написа:Такива класически зарядни продават ли се сега?
Ако става въпрос за старите зарядни със трафа -да продават се навсякъде-около 50-60лв.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Стартерът отказва 1.9tdi 105 кс bjb
muns61 написа:Колкото е по-голямо вътрешното съпротивление на акумулатора, толкова по-високо трябва да е входното напрежение, за да се зареди напълно. Затова стар акумулатор се зарежда по-добре с обикновено зарядно.
Това не е вярно. Акумулатора си има напрежение за зареждане според химията в него. То не зависи от това колко е стар или сдал багажа акумулатора. Тока се определя от капацитета на акумулатора - примерно 1/10 от него. На сдухан акумулатор трябва да пуснеш 1-2 ампера за да се зарежда бавно. Поне това е физиката. Другото е народен фолклор.
Към автора - вдигнеш ли напрежението на зареждане ще почне да кипи електролита. Ако процеса се контролира добре има полза от тази работа - ще паднат част от окисите. По този начин зарядните на CTEK възстановяват част от капацитета на акумулатора. По спомен ограничават напрежението на 15.6 волта. Дали е постоянно или на импулси - не знам. Но е успявало да вдигне един акумулатор дето го бях смъкнал малко под 10 волта и работи безпроблемни в следващите две години (после продадох колата).
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Стартерът отказва 1.9tdi 105 кс bjb
Втория ти абзац повтаря това, което съм написал.
- papa franku
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Стартерът отказва 1.9tdi 105 кс bjb
И моя като умря показваше 13в с мултицета ама нямаше сила да превърти. Ако клемите имат окис, може да ги разхлабиш, с щеката за масло капни 2-3 капки масло на клемите където правят контакт и ги притегни отново. Умре ли един път, дори и да го заредиш ако не я караш известно време пак ще умре. Нов му е майката, и си проери кабелите за зареждане и масите дали нямат окис.
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Стартерът отказва 1.9tdi 105 кс bjb
Ето го устройството, което ми свърши работа.
Държах го до 14.5V, достатъчно ли е или още, щото навсякъде пише различни числа,дори 16.3V?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 182 госта