Здравейте,
Имам следния проблем с моя Golf 5 BMM, който една сутрин просто отказа да пали.
Историята е следната:
1-2 дни преди отказа на колата да запали докато си карах усетих миризма на сурова нафта.
Не обърнах внимание. На следващия ден пак карах колата без никакви проблеми.
Прибрах се и я оставих пред блока. На следващия ден въобще не поиска да запали.
Акумулатор има. Върти само на стартер. Не стига до опит да запали дори. Все едно няма гориво.
Отворих вече капака и какво да видя - целия мотор около тандем помпата беше в нафта. Половината кутия на акумулатора оляна, половината кутия на въздушния филтър също.
Ватата на предния капак беше и тя цялата в нафта. Задната обезшумяваща вата откъм купето и куплунгите в горната част също (оранжевия и този до него, MAF също). Снимка номер 3. Оградил съм в червено засегната зона. То се и вижда.
Позабърсах колкото можах и дадох на контакт. Отидох да погледна около тандем помпата. Мисля че се казва - маркуч за обратна нафта (излиза от тандем помпата и отива във горивния филтър) беше мокър. Забърсах го отново и отидох този път да опитам да запаля. Като се върнах да погледна от маркуча вече църцореше нафта нагоре в посока капака.
Свалих маркуча и го смених. (Снимка 1 - снимката е от интернет). Сега не тече от него, но колата все още не пали. Направих мисля достатъчно опити да запаля.
Дадох през VCDS тестовете за горивна помпа за да обезвъздуши и да качи нафта.
Чувам от задната седалка бучене от горивната помпа. Мисля че работи. Чаках няколко пъти по 30 секунди да качи гориво.
Промяна няма. Върти само на стартер не се чуват опити да тръгва да пали. Все едно няма гориво.
Някои има ли някакви предположение от какво може да е проблема или какво да опитам да диагностицирам проблема?
Дали нафтата за тези 1-2 дни в които си карах колата не е оляла някой сензор или някой куплунг?
Или нещо друго около тандем помпата да се е развалило и затова да се е спукал маркуча. Въпреки че колата си работеше отлично. Чак на следващия ден не запали.
Golf 5 BMM спря да пали след спукан маркуч от тандем помпа към горивен филтър - РЕШЕН
- imperia
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 27 мар 2013 3:01
- Автомобил: Golf MK5 Variant
- Двигател: BMM 2008
Golf 5 BMM спря да пали след спукан маркуч от тандем помпа към горивен филтър - РЕШЕН
Последна промяна от imperia на Вто 18 яну 2022 13:27, променено общо 1 път.
- imperia
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 27 мар 2013 3:01
- Автомобил: Golf MK5 Variant
- Двигател: BMM 2008
Re: Golf 5 BMM спря да пали след спукан маркуч от тандем помпа към горивен филтър
Избутах колата на равно, че беше леко в дупка със задницата и настрани малко.
Пуснах на VCDS процедурата за тестване на горивната помпа която качва гориво и почнах да въртя. След един два по дълги опита почнаха да се чуват детонации и накрая запали.
Не знам кое точно помогна.
Пуснах на VCDS процедурата за тестване на горивната помпа която качва гориво и почнах да въртя. След един два по дълги опита почнаха да се чуват детонации и накрая запали.
Не знам кое точно помогна.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33, tdi fen, vasko__2, Пламен Тодоров и 166 госта