GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Volkswangel
Мнения: 613
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот Volkswangel » Чет 27 яну 2022 15:49


Здравейте Колеги,
Използвайки търсачката и преглеждайки много теми от Форума, така и не намерих отговор на това, което е проблем. Не, че няма да отида да "прочетат" какво се случва с Голфчето, но все пак бих искал да прочета и вашите мнения. Стартирам топъл или студен двигател- на празен ход оборотите са си в норма. И така до първия светофар,който се намира на около пет-шестотин метра.Спирайки да изчакам, оборотите са 1000 и голфчето се тресе все едно е в развълнувано море, от двигателя, разбира се.Докато чакам гася и отново стартирам с няколко леки форса - оборотите са си в норма, няма тресене и така до следващия светофар, отново същия проблем. Преди около 1000км. това пак се случваше, изкарах колицата на Тракия и след около 40км на четвърта и едни 3000 оборота след това нямаше проблеми до сега. Днес повторих упражнението, но тцъ - пак тресе и вдига обороти на празен ход. По таблото няма светещи ламБи и колицата си върви съвсем добре. Когато купувах колата и аз бях изненадан, че има такъв мотор с такава мощност, но това е, няма грешка. Ще бъда благодарен за вашите отзиви, мнения и препоръки. Поздрави!




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6066
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 27 яну 2022 15:56


Първо пробвай с гориво от друго място, след това виж дали не прави регенерация точно в този момент, после виж при загрял двигател какви са показанията на дюзите, след това смени горивния филтър и виж дали има стружки или боклуци/вода в чашката, след като смениш филтъра с направи процедура по обезвъздушаване с необходимия софтуер преди да запалите двигателя, ако всичко е наред и не го прави по време на регенерация, виж дали няма ъпдейт на софтуера на двг, който да оправи проблема.


Volkswangel
Мнения: 613
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот Volkswangel » Чет 27 яну 2022 16:21


Благодаря ти Доне, смених горивото, дюзите се "четоха" скоро , бяха ок, филтъра също беше сменен съвсем скоро и пак същата греда.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4249
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот tdi fen » Чет 27 яну 2022 16:33


прилича на маховик предполагам е с ръчни скорости ?


Volkswangel
Мнения: 613
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот Volkswangel » Чет 27 яну 2022 16:54


Да, с ръчни скорости е. Но защо маховик когато е на място? Преди няколко месеца имах 5+ дизел, който на първия светофар ми правеше същите мизерии но до там. След това никакви проблеми....


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4249
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот tdi fen » Чет 27 яну 2022 17:18


когато тресе пробвай да натиснеш съдинителя,ако изчезне е маховик


Volkswangel
Мнения: 613
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот Volkswangel » Чет 27 яну 2022 17:38


Благодаря Фен ТДИ , утре ще пробвам и споделя. Хубава вечер и поздрави!


Потребителски аватар
papa franku
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот papa franku » Пет 28 яну 2022 9:08




Volkswangel
Мнения: 613
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот Volkswangel » Пет 28 яну 2022 11:02


Благодаря Папа Франку!


Volkswangel
Мнения: 613
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот Volkswangel » Пон 11 апр 2022 18:35


Отново връщам темата за коментари и отзиви, защото проблема все още не е решен. Както и преди споменах, колата е вече "четена" четири пъти и няма никакви проблеми по компютър.
Значи минавам едни 400км смесено и в един момент след извънградско на първия светофар в града виждам обороти 1000 на празен ход и тресене на мотора отново. Изкарвам колата отново извън града и карам около 100км. като от време на време спирам за да проверя оборотите на празен ход, които са си 1000. Десет до петнадесет минути преди да приключи тази регенерация предполагам, отзад виждам доста пушилки от ауспуха. След това всичко си е ОК, като изключим това, че маслото в картера си е вдигнало нивото с едни 4мм. т.е. нафта в маслото. И това непрекъснато се повтаря. Харесвам си колицата, не искам да я продавам, камо ли в това състояние да лъжа някой, както и с мен се получи.


strong
Мнения: 132
Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
Двигател: BLS 2008
Местоположение: първомайци

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот strong » Пон 11 апр 2022 19:32


Не ми стана ясно с кой софт е машината,ако е след дизел гейт софт..това е ефекта.Чести регенерации + нафта в маслото.Имаше тема за връщане на оригиналния софт.Мое мнение.


Volkswangel
Мнения: 613
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот Volkswangel » Пон 11 апр 2022 19:41


Благодаря за отговора Strong, вероятно си прав, но имаме и друг голф в семейството по-нов, който не прави тези проблеми....


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 645
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот railfan » Вто 12 апр 2022 7:39


Регенерацията на ДПФ-а няма нищо общо с тресенето. Самата регенерация вдига оборотите, но не над 1000 и не тресе. Дизлелгейт софта е малко тъпня, и на мен ми прави впечатление, че влиза в регенерация два пъти след като съм си повисял стабилно в задръстване - разбирай 20-30 минути спри-тръгни и то след магистрално каране, но след малко каране из града си приключва регенерацията и чак такъв проблем няма. Нафтата в маслото може да я вкара от О-пръстените на дюзите и то ако не завърши регенерацията, т.е загасил си я докато е била в такава. След като запалиш оборотите са нормални, защото от гасенето я прекъсва.
Според мен си провери на колко % ти е запушен ДПФ щом толкова често регенерира.


kalin09
Мнения: 150
Регистриран на: Нед 30 юли 2006 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот kalin09 » Вто 12 апр 2022 8:33


railfan написа: О-пръстените на дюзите и то ако не завърши регенерацията, т.е загасил си я докато е била в такава.

Какви са тези о-пръстени ,това нали е КР?


Потребителски аватар
papa franku
Мнения: 127
Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход

Мнениеот papa franku » Пон 18 апр 2022 20:04


kalin09 написа:
railfan написа: О-пръстените на дюзите и то ако не завърши регенерацията, т.е загасил си я докато е била в такава.

Какви са тези о-пръстени ,това нали е КР?

Също си имат медни семеринги както старите, но тежи уж не се разбиват така.
Замери на колко ти зарежда алтернатора. При мен така държеше високи обороти за да компенсира загубите на ток в лоша връзка - зареждаше на 12.5 - 13.5в, след смяна на лошия кримп си зарежда на 14.5 в ниски обороти и не ги е вдигала вече. Това го бях забелязал, а после разбрах че е от кримпа като ми стопи бушонното табло :mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта