GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход
-
- Мнения: 613
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход
Здравейте Колеги,
Използвайки търсачката и преглеждайки много теми от Форума, така и не намерих отговор на това, което е проблем. Не, че няма да отида да "прочетат" какво се случва с Голфчето, но все пак бих искал да прочета и вашите мнения. Стартирам топъл или студен двигател- на празен ход оборотите са си в норма. И така до първия светофар,който се намира на около пет-шестотин метра.Спирайки да изчакам, оборотите са 1000 и голфчето се тресе все едно е в развълнувано море, от двигателя, разбира се.Докато чакам гася и отново стартирам с няколко леки форса - оборотите са си в норма, няма тресене и така до следващия светофар, отново същия проблем. Преди около 1000км. това пак се случваше, изкарах колицата на Тракия и след около 40км на четвърта и едни 3000 оборота след това нямаше проблеми до сега. Днес повторих упражнението, но тцъ - пак тресе и вдига обороти на празен ход. По таблото няма светещи ламБи и колицата си върви съвсем добре. Когато купувах колата и аз бях изненадан, че има такъв мотор с такава мощност, но това е, няма грешка. Ще бъда благодарен за вашите отзиви, мнения и препоръки. Поздрави!
Използвайки търсачката и преглеждайки много теми от Форума, така и не намерих отговор на това, което е проблем. Не, че няма да отида да "прочетат" какво се случва с Голфчето, но все пак бих искал да прочета и вашите мнения. Стартирам топъл или студен двигател- на празен ход оборотите са си в норма. И така до първия светофар,който се намира на около пет-шестотин метра.Спирайки да изчакам, оборотите са 1000 и голфчето се тресе все едно е в развълнувано море, от двигателя, разбира се.Докато чакам гася и отново стартирам с няколко леки форса - оборотите са си в норма, няма тресене и така до следващия светофар, отново същия проблем. Преди около 1000км. това пак се случваше, изкарах колицата на Тракия и след около 40км на четвърта и едни 3000 оборота след това нямаше проблеми до сега. Днес повторих упражнението, но тцъ - пак тресе и вдига обороти на празен ход. По таблото няма светещи ламБи и колицата си върви съвсем добре. Когато купувах колата и аз бях изненадан, че има такъв мотор с такава мощност, но това е, няма грешка. Ще бъда благодарен за вашите отзиви, мнения и препоръки. Поздрави!
Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход
Първо пробвай с гориво от друго място, след това виж дали не прави регенерация точно в този момент, после виж при загрял двигател какви са показанията на дюзите, след това смени горивния филтър и виж дали има стружки или боклуци/вода в чашката, след като смениш филтъра с направи процедура по обезвъздушаване с необходимия софтуер преди да запалите двигателя, ако всичко е наред и не го прави по време на регенерация, виж дали няма ъпдейт на софтуера на двг, който да оправи проблема.
-
- Мнения: 613
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход
Благодаря ти Доне, смених горивото, дюзите се "четоха" скоро , бяха ок, филтъра също беше сменен съвсем скоро и пак същата греда.
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход
прилича на маховик предполагам е с ръчни скорости ?
-
- Мнения: 613
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход
Да, с ръчни скорости е. Но защо маховик когато е на място? Преди няколко месеца имах 5+ дизел, който на първия светофар ми правеше същите мизерии но до там. След това никакви проблеми....
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход
когато тресе пробвай да натиснеш съдинителя,ако изчезне е маховик
-
- Мнения: 613
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход
Благодаря Фен ТДИ , утре ще пробвам и споделя. Хубава вечер и поздрави!
-
- Мнения: 613
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход
Благодаря Папа Франку!
-
- Мнения: 613
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход
Отново връщам темата за коментари и отзиви, защото проблема все още не е решен. Както и преди споменах, колата е вече "четена" четири пъти и няма никакви проблеми по компютър.
Значи минавам едни 400км смесено и в един момент след извънградско на първия светофар в града виждам обороти 1000 на празен ход и тресене на мотора отново. Изкарвам колата отново извън града и карам около 100км. като от време на време спирам за да проверя оборотите на празен ход, които са си 1000. Десет до петнадесет минути преди да приключи тази регенерация предполагам, отзад виждам доста пушилки от ауспуха. След това всичко си е ОК, като изключим това, че маслото в картера си е вдигнало нивото с едни 4мм. т.е. нафта в маслото. И това непрекъснато се повтаря. Харесвам си колицата, не искам да я продавам, камо ли в това състояние да лъжа някой, както и с мен се получи.
Значи минавам едни 400км смесено и в един момент след извънградско на първия светофар в града виждам обороти 1000 на празен ход и тресене на мотора отново. Изкарвам колата отново извън града и карам около 100км. като от време на време спирам за да проверя оборотите на празен ход, които са си 1000. Десет до петнадесет минути преди да приключи тази регенерация предполагам, отзад виждам доста пушилки от ауспуха. След това всичко си е ОК, като изключим това, че маслото в картера си е вдигнало нивото с едни 4мм. т.е. нафта в маслото. И това непрекъснато се повтаря. Харесвам си колицата, не искам да я продавам, камо ли в това състояние да лъжа някой, както и с мен се получи.
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход
Не ми стана ясно с кой софт е машината,ако е след дизел гейт софт..това е ефекта.Чести регенерации + нафта в маслото.Имаше тема за връщане на оригиналния софт.Мое мнение.
-
- Мнения: 613
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход
Благодаря за отговора Strong, вероятно си прав, но имаме и друг голф в семейството по-нов, който не прави тези проблеми....
Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход
Регенерацията на ДПФ-а няма нищо общо с тресенето. Самата регенерация вдига оборотите, но не над 1000 и не тресе. Дизлелгейт софта е малко тъпня, и на мен ми прави впечатление, че влиза в регенерация два пъти след като съм си повисял стабилно в задръстване - разбирай 20-30 минути спри-тръгни и то след магистрално каране, но след малко каране из града си приключва регенерацията и чак такъв проблем няма. Нафтата в маслото може да я вкара от О-пръстените на дюзите и то ако не завърши регенерацията, т.е загасил си я докато е била в такава. След като запалиш оборотите са нормални, защото от гасенето я прекъсва.
Според мен си провери на колко % ти е запушен ДПФ щом толкова често регенерира.
Според мен си провери на колко % ти е запушен ДПФ щом толкова често регенерира.
Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход
railfan написа: О-пръстените на дюзите и то ако не завърши регенерацията, т.е загасил си я докато е била в такава.
Какви са тези о-пръстени ,това нали е КР?
- papa franku
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: GOLF 6 PLUS 2,0 TDI 110к.с. - по-високи обороти и тресене на празен ходход
kalin09 написа:railfan написа: О-пръстените на дюзите и то ако не завърши регенерацията, т.е загасил си я докато е била в такава.
Какви са тези о-пръстени ,това нали е КР?
Също си имат медни семеринги както старите, но тежи уж не се разбиват така.
Замери на колко ти зарежда алтернатора. При мен така държеше високи обороти за да компенсира загубите на ток в лоша връзка - зареждаше на 12.5 - 13.5в, след смяна на лошия кримп си зарежда на 14.5 в ниски обороти и не ги е вдигала вече. Това го бях забелязал, а после разбрах че е от кримпа като ми стопи бушонното табло
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта