Здравейте колеги,цяла седмица търся моя проблем из всички форуми и така и не го открих .Значи колата е Голф 3 АФН чипнат с премахнат егр и монтиран интеркулер,а проблема е следният обикновено турбината включва рано и след 1300 държи 0.5 бара,а след 1800 вече е 1.4 бара,но преди седмица нещо стана турбината тръгва пак от 1300 на 1800 оборота вече е 1 бар и чак след 2300 отива към 1.4 бара за кратко на 3000 оборота пада на 1 бар след като отпусна газта и я натисна отново пак вдига 1.4 бара и след 2 секунди пак пада на 1 бар и така налягането играе постоянно и на 5та предавка обикновено държи 1.3 бара а сега играе между 1.3 и 1.. сложих барометър на маркуча на вакуума на турбото и там показа
-6 а след подаване на газ отиваше на -2.След гасене на мотора се чува едно бучене от клапана за егр,на който единия маркуч е затапен с болтче,бучи и след подаване на контакт дълго време.Да кажа и,че педала на спирачката ми е твърд след като оставя колата 1,2часа,но и преди е било така,а проблем не е имало.Закачахме я на диагностика с програмата Delphi излезнаха само ниско налягане във всмукателния колектор и късо съединение до плюс на MAP-а изчистихме ги и тръгнах да я пробвам ама пак турбината тръгва късно.Върнах се закачихме пак и нямаше грешки.Вероятно грешките са от пренадуването,което имах поради разхлабени скоби на турбопътищата.Какво да правя не знам.Смуках актуатора с уста и в крайно положение започва да скърца,на много тясно място е и и не мога да разкача геометрията от актуатора за да разбера как движи,по принцип с леко засмукване лостчето се придвижва нагоре.Засмуках актуатора и запуших за да видя дали изпуска вакуума,но вакуума не изчезна.За съжеление не знам кой разполага с вак ком и не знам какво да търся.Ще съм много Благодарен ако някой има мнение за проблема.Благодаря много!
Голф 3 1.9 tdi 110 к.с. AFN - Проблем с налягане на турбото.
Re: Голф 3 1.9 tdi 110 к.с. AFN - Проблем с налягане на турбото.
Според мен имаш проблем с вакумите някъде - погледни си всички маркучи и ги подмени.
Re: Голф 3 1.9 tdi 110 к.с. AFN - Проблем с налягане на турбото.
Клапана бучи ,защото изпуска вакуум. Затапи маркуча преди входа му. Изобщо намери някой да прегледа вакуумната система ,има още вероятни причини.
Re: Голф 3 1.9 tdi 110 к.с. AFN - Проблем с налягане на турбото.
kalin09 написа:Клапана бучи ,защото изпуска вакуум. Затапи маркуча преди входа му. Изобщо намери някой да прегледа вакуумната система ,има още вероятни причини.
Искаш да кажеш да изключа клапана,който е бил за ЕГР-а
А този за ЕГР-а и този Н75 съвместни ли са?
Re: Голф 3 1.9 tdi 110 к.с. AFN - Проблем с налягане на турбото.
Този на ЕГР е Н18. Почти са еднакви с Н75, има разлика в капацитета, но принципа на работа на двата клапана е един и същ. За проба могат да се сменят местата им, но ако наистина клапана изпуска вакум, колата няма да набира добре и ще влезе в авариен, Н75 командва точно турбината.
На моето ауди със същия мотор когато му изолирах ЕГР не съм тапил вакуми никъде - единствено с ламаринки от двете страни на ЕГР. Вакума и до ден днешен си стои там и ако се затапи или махне, компа ще набие грешка.
Според мен най-лесно ще е да направиш логове и да се видят стойностите, може и от дебитомера да ти идва проблема и да не дава достатъчно.
На моето ауди със същия мотор когато му изолирах ЕГР не съм тапил вакуми никъде - единствено с ламаринки от двете страни на ЕГР. Вакума и до ден днешен си стои там и ако се затапи или махне, компа ще набие грешка.
Според мен най-лесно ще е да направиш логове и да се видят стойностите, може и от дебитомера да ти идва проблема и да не дава достатъчно.
Re: Голф 3 1.9 tdi 110 к.с. AFN - Проблем с налягане на турбото.
railfan написа:Този на ЕГР е Н18. Почти са еднакви с Н75, има разлика в капацитета, но принципа на работа на двата клапана е един и същ. За проба могат да се сменят местата им, но ако наистина клапана изпуска вакум, колата няма да набира добре и ще влезе в авариен, Н75 командва точно турбината.
На моето ауди със същия мотор когато му изолирах ЕГР не съм тапил вакуми никъде - единствено с ламаринки от двете страни на ЕГР. Вакума и до ден днешен си стои там и ако се затапи или махне, компа ще набие грешка.
Според мен най-лесно ще е да направиш логове и да се видят стойностите, може и от дебитомера да ти идва проблема и да не дава достатъчно.
Точно N18 се чува как бучи след гасене на мотора и подаване на контакт,но мисля,че бучи и по време на работа,това нормалноли е,а от N75 не се чува нищо.
Не влиза в авариен режим,а налягането на турбото се променя като пика е до 1.5бара.
Re: Голф 3 1.9 tdi 110 к.с. AFN - Проблем с налягане на турбото.
railfan написа:
Вакума и до ден днешен си стои там и ако се затапи или махне, компа ще набие грешка.
Това не е вярно. При теб няма проблем ,защото клапана ти е здрав още. А как компа ще разбере че е затапен вакуума остава загадка.
Re: Голф 3 1.9 tdi 110 к.с. AFN - Проблем с налягане на турбото.
Вакуума на ЕГР-а е затапен с болтче,да го отвия ли от маркуча или не.Като дам контакт N18 започва да бучи и като го натисна леко с ръка спира.За смяна ли е?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 210 госта