Здравейте,
Четох доста теми във форума, но никъде не намерих обяснено подробно какво представляват стойностите на 23ти канал Injector switch time deviation на VCDS. Знам, че е време за реакция на дюзата, но какви са нормалните стойности и какво означава ако са с голяма разлика една от друга?
Винаги 4ти цилиндър е давал много по-високи стойности от останалите три, около -7 до -10. На 13ти канал също има най-високи положителни стойности, но никога не е превишавал 0,5мг.
През почивните дни смених О-пръстените на дюзите и кабелите, тъй като не бяха обслужвани до сега, а от буксата на кабелите течеше доста. Дюзата на 4ти цилиндър имаше много повече нагар по разпръсквача, направо беше наслоен на петна, също така свещта на същия цилиндър беше омаслена с чисто масло.
Предполагам, че има нещо нередно в цилиндъра, или самата дюза. Компресия не е мерена, колата пали веднага, без да върти и върви добре. Масло харчи нормално, около 0,5л. за 10000км., понякога дори по-малко. Има леко притрисане на празен ход което е само на моленти, но мисля че е от маховика, защото на натиснат съединител изчезва. Все още няма чукане при гасене и други признаци на разбит демпфер за това и за сега не му се обръща внимание.
Има ли вариант самото притрисане да не е от маховика изобщо а от дюзата, но да изчезва при натиснат съединител?
Реално няма проблем, просто дюзата на 4ти цилиндър много се различаваше от останалите три и го свързах със стойностите им.
Маслото по свещта нямам идея как се е стекло в цилиндъра, беше прясно, тоест не е работила така а се е стекло докато е била разглобена. Предполагам от гумички на клапани, но как ще стигне до свещта не знам.
Поздрави!
Стойности на дюзи на 23ти канал на VCDS на 1.9 ТДИ BXE
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: владислав и 60 госта