Здравейте,
прерових всички теми, които намерих с непалене на ТДИта, но не успях да намеря сходен проблем като моя.
Та, мотора е AJM помпа-дюза.
Направи нещо като runaway, с разликата че не счупи оста на турбото, а само изсмука част от маслото през втулките.
Колата се изфорсира, но в рамиките на 3-4 секунди успях да вкарам 6-та и да я спра. Маслото от МАКС беше паднало почти на края на щеката. (тоест не е изсмукала всичкото масло).
Турбото беше рециклирано, турбопътищата изчистени и цилиндрите продухани, но не иска да запали. Мъчи се, малко остава но не.
Беше записала грешка за датчика на коляновия вал - взехме нов и пак не пали.
Пробвахме и с друг датчик на разпределителния вал (от другата ми кола взехме за проба) пак не пали.
Прегледахме инсталацията на датчиците за прекъснати кабели, но и там няма проблем.
На живи данни гледахме при въртене оборотите, синхронизацията - всичко си е точно, но не пали.
Консултирахме се с други хора и евентуално може би вече е някакъв механичен проблем. Клоним към запечени дюзи от маслото.
Някой ако е имал такъв проблем или някаква идея какво друго да погледна, ще съм благодарен на всяка помощ.
1.9 TDI AJM не пали след runaway (или нещо такова)
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 1.9 TDI AJM не пали след runaway (или нещо такова)
има вероятност да е изкривила биела или биели компресия мерихте ли
- jorew
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 05 май 2016 2:37
- Автомобил: Audi B6 TDI Bora TDI
- Двигател: AVF AJM
- Контакти:
Re: 1.9 TDI AJM не пали след runaway (или нещо такова)
Ъпдейт по темата.
и 4-те биели бяха криви, но най-интересното е, че нещо е ударило гривната на коляновия вал и за това не е палела. 6 зъба бяха вдлъбнати навътре (в една равнина както се гледа).
На някой ако му се случи подобно нещо да смъкне картера и да прегледа как е отдолу положението за най-бързо, а не като мен да сменя части в опит да запали. Ние така установихме повредите.
и 4-те биели бяха криви, но най-интересното е, че нещо е ударило гривната на коляновия вал и за това не е палела. 6 зъба бяха вдлъбнати навътре (в една равнина както се гледа).
На някой ако му се случи подобно нещо да смъкне картера и да прегледа как е отдолу положението за най-бързо, а не като мен да сменя части в опит да запали. Ние така установихме повредите.
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: 1.9 TDI AJM не пали след runaway (или нещо такова)
Буталото удря гривната.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта