1.9 TDI ALH пренадуване/ненадуване на турбо / лог файл

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
vwforum1
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 11 май 2022 18:27
Автомобил:
Двигател:

1.9 TDI ALH пренадуване/ненадуване на турбо / лог файл

Мнениеот vwforum1 » Сря 11 май 2022 18:39


Здравейте,
колата никаква я няма г/д под 2200 оборота. ЕГР-а е елиминиран. Направих лог файл на 4-та от 1600 до 4300 оборота с педала до долу и се оказа, че налягането при турбото, ту ненадува, ту пренадува и т.н., а бе не държи стабилно 0.9-1. По показанията на дебитомера си пуска стабилно, единствено след около 3300 оборота забелязвам как пада на 750 и надолу, има и подобно на 2600, та се чудя дали той е проблемния или може би спекла геометрия ? Актуатора под вагком си се движи 0.0%->99.6%, та мисля, че не е той, Н75 също мисля, че е окей, но вие кажете. Ще се започват нещата едно по едно, то е ясно :D Това е лога https://www.mediafire.com/file/8vqlop38k4sdsfg/LOG-01-008-010-011.CSV/file
Като допълнение иначе мога да кажа, че колата си върви окей (макар и не така както трябва явно), на магистралата макар и по-бавно съм вдигал 170-180 км.




kukata_pasat
Мнения: 867
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: 1.9 TDI ALH пренадуване/ненадуване на турбо / лог файл

Мнениеот kukata_pasat » Чет 12 май 2022 22:31


Турбото ти е добре пренадува малко в началото но после се оправя.Дебитомер се гледа на трети канал при газ до края исканото става постоянно 850 гледа се даденото да доближава исканото.


vwforum1
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 11 май 2022 18:27
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 TDI ALH пренадуване/ненадуване на турбо / лог файл

Мнениеот vwforum1 » Пет 13 май 2022 11:28


Аз не мисля, че е малко да държи 1.35 при 0.9. Другото, което е дори и да го махнем това, почти никъде налягането не е равномерно, играе като хоро нагоре-надолу, вместо да има спайк в началото и след това да държи 0.9-1 бар. Дебитомера го има и на 8 канал. Иначе нещо ново от 2 дни някъде, на 3-та в града я напънах от 1600 до към 3600, турбото от около 2000 оборота пренадуваше стабилно, 1.3,1.4,1.5 бара, дебитомера на 3-ти на този тест пускаше около 1000-1150. Вчера пътувах с 4 човека в колата, беше като умрял кон... особено на някой наклон, мъка и половина


kukata_pasat
Мнения: 867
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: 1.9 TDI ALH пренадуване/ненадуване на турбо / лог файл

Мнениеот kukata_pasat » Пет 13 май 2022 21:28


Моя съвет е да провериш обстойно вакуум маркучите за пробив ама наистина обстойно особено ако са с текстилената оплетка (сваляш проверяваш слагаш един по един) ако там всичко е наред почисти геометрията с спрей за почистване на фурни ако не знаеш как има тема в форума с 20 страници доказано че действа,погледни я и ще ти стане ясно.


vwforum1
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 11 май 2022 18:27
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 TDI ALH пренадуване/ненадуване на турбо / лог файл

Мнениеот vwforum1 » Съб 14 май 2022 6:47


Това и ще направя. Маркучите директно ще ги сменя, независимо дали са те виновниците или не, да с оплетка са. Ще взема на Gates от Тех ко 3.2 мм и 4 мм. Колкото до геометрията, чудя се за това дали със спрея за фурни ще стане добре при положение, че не е като да я свали човек и да я изчисти из основи. Мисля да пробвам, нищо не ми пречи, само не знам спрея как да го направя с тръбичка. Чудя се и дебитомера и н75 как да ги тествам, че виж в теста точно на пиковете дебитомера от 1000+ пада на 750, после държи 850 и пак пада даже под 750.


kukata_pasat
Мнения: 867
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: 1.9 TDI ALH пренадуване/ненадуване на турбо / лог файл

Мнениеот kukata_pasat » Съб 14 май 2022 18:45


Спрей апта за почистване на фурни с сода каустик (преди струваше 8 лв) разпръскваща се маха като навиеш една видия и дърпаш на неговото място навиваш газаджийски щуцера с външно ф 5 ММ и надяваш прозрачен маркуч после прочети в темата за почистване щото трябва да пиша цял час.
IMG_20170105_142017.jpg
IMG_20170105_142017.jpg
IMG_20170105_142017.jpg
Прикачени файлове
IMG-9eae812b8c050e4597ddb2c2b73f16d1-V.jpg
IMG-31c0e69a0fe331b9d9ddbf3b11384cc4-V.jpg


vwforum1
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 11 май 2022 18:27
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 TDI ALH пренадуване/ненадуване на турбо / лог файл

Мнениеот vwforum1 » Съб 14 май 2022 21:51


Това мисля да правя, в тубата има един клип как става. Иначе за приспособлението ще видя как ще навивам маркуч, че къде да търся разни щуцери и прочие. А иначе колата след дълго каране по магистралата май се отпусна малко, но отново си пренадува точно в един диапазон, колкото и пъти да пробвам в града на 3-та. На 2200-2300 оборота пренадува до 1.3-1.4 и след това започва бавно да го сваля, като чак на 3200+ задържа 0.9-1. Явно бавно разтоварва. Днес пусках тестове на н75 и да видя как се движи лостчето на геометрията (отгоре като погледна), не се вижда много, но се движи свободно, но не мога да кажа колко, може би 1 см, см и малко. А н75 си цъка, та предполагам не е от него, не е и дебитомер, та остава от някъде вакуум да изпуска (и от там да разтоварва бавно) или геометрията да е омазана


kukata_pasat
Мнения: 867
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: 1.9 TDI ALH пренадуване/ненадуване на турбо / лог файл

Мнениеот kukata_pasat » Съб 14 май 2022 22:37


Колега трябва ти Апта със сода за каустик,газаджийски щуцер с резба с отвор 4 мм прозрачен маркуч 1-1.50 метра с вътрешно Ф 5мм външно 6мм.Разпръсквача на спрея го изчегъртваш с ножката навиваш щуцера с калчища нагряваш маркуча и го вкарваш в щуцера.Като развиеш тръбичката между турбото и ЕГР вкарваш маркуча и започваш да търсиш отвора от генерацията към турбото леко в дясно е.Първоначално маркуча ще влезе 5-10 см и ще опре,въртейки като уцелиш входа ще потъне още 20 см няма как да не го уцелиш и помни на студен мотор се прави чистенето(освен ако не искаш да ти се разпадне маркуча в генерацията от топлината) като го уцелиш пълниш с пияна докато не избие през отвора от който пълниш,после 30мин почивка през това време си вземи едно вакуум маркуче и го сложи на клапана на актуатора и дърпай с уста създавайки вакум и движение на актуатора след това направи второ пълнене и пак така. Още 30 мин почивка,махаш маркучето и палиш за 20 сек колкото да изхвърли грубите лайна от отвора,сглабяш тръбичката,после караш нормално докато не вдигнеш 90 градуса и тогава излизаш на някой хубав път и яко цедене на четвърта и пета скорост така около 10 км и си готов.Ако си с катализатор откачваш връзка между турбина и катализатора и пълниш от там,ще я съединиш чак след като запалиш колата след края на процедурата за да изхвърли лайната навън,а не в катализатора.Дано да съм бил изчерпателен :mhihi


vwforum1
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 11 май 2022 18:27
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 TDI ALH пренадуване/ненадуване на турбо / лог файл

Мнениеот vwforum1 » Нед 15 май 2022 11:45


Да, благодаря. А, ако действам с подемник и отдолу (като махна кората) няма ли да е по-лесно или се бъркам ? Това с актуатора и раздвижването с вакуума, не мога ли просто да откача вакуумния маркуч от н75 клапана, който води до актуатора и през него да смукам ? Или отдолу на ръка да мърдам лостчето ?
Впрочем, този спрей на Апта къде по големите вериги го има ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 223 госта