Проблем с VW Passat 3b5 TDI 110 k при палене топъл двигател
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 17 май 2022 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
Проблем с VW Passat 3b5 TDI 110 k при палене топъл двигател
Здравейте , дано съм уцелил правилното място за въпроса От скоро при палене на колата само при топъл двигател вдига оборотите на около 2000 за части от секундата после падат на 900 и всичко е нормално . Струва ми се , обаче , че са избягали около 30 коня . На студео / при първо палене , проблема с оборотите го няма/ . Ако някои е имал подобен проблем , ще съм благодарен за съвет . Струва ми се , че дима от изпушването е черен , може би не е масло . Благодаря !
Последна промяна от radotom на Вто 17 май 2022 20:07, променено общо 1 път.
Причина: Преместена в правилния раздел
Причина: Преместена в правилния раздел
- samo_pechka
- Мнения: 8351
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с VW Passat 3b5 TDI 110 k при палене топъл двигател
Датчик на тройника за температурата , най-вероятно. Лъже компа, че мотора е студен и процедурата по палене е за студен мотор.
П.п. сега видях, че има и проблем с мощността, това не е добре, в описаният от мен случай не би трябвало да има спад в тягата, значи нещо друго ще е като проблем.
П.п. сега видях, че има и проблем с мощността, това не е добре, в описаният от мен случай не би трябвало да има спад в тягата, значи нещо друго ще е като проблем.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 17 май 2022 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с VW Passat 3b5 TDI 110 k при палене топъл двигател
Благодаря ! Ще тръгна от температурния датчик. После ще видя МАП сензора.
- samo_pechka
- Мнения: 8351
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с VW Passat 3b5 TDI 110 k при палене топъл двигател
Че какво ще му е на МАП-а? Виж вероятно ще имаш и някой скъсано вакуумно маркуче. Често се скапва първо това на актуатора на турбината, поне на надлъжните АФН е супер лесно и се вижда там. Абе въобще огледай всички вакуумни връзки и маркучета от горе до долу до сферата и Н75
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: arion76 и 57 госта