Здравейте колеги. Мина се година и половина откакто притежавам Голфа и ми се иска да го засиля малко. Изискванията ми за сетъпа са да бъде между 130-180 кс, като няма да мога да накупя и направя всичко наведнъж. Въпросът ми е какви са всичките компоненти, които ще са ми нужни за постигане на тези коне (ъпгрейда на спирачките ми е ясен, че ще трябва и да спира колата ). Чувал съм, че са нужни разпръсквачи, кулери, intake, хибридно турбо и т.н., но турбота най- различни, сетъпи различни. Трябва ми съвет за конкретен сетъп, за да знам какво търся и евентуално колко би ми струвало цялото удоволствие. Задължително изискване ми е всичко да е на safety за колата и да не чади, макар че доколкото знам това зависи от мапера.
Благодаря предварително
Golf MK4 ALH засилване
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 16 ное 2020 21:23
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: ALH 2000
- papa franku
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK4 ALH засилване
Направи си един обикновен ремап с 20 коня отгоре. Ще ти е кеф и ще е горе долу ефтино. Ако започнеш да сменящ хардуер ще ти излезе на цената на една 5ца, че може и 6ца (и накрая пак ще имаш 4ка с разнообразни проблеми). На 180кс не вярвам някой да може да го направи да не чади яко.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf MK4 ALH засилване
С оригиналното турбо и едни разпръсквачи примерно 0,216 и без да пуши, с оригиналния демпфер, може при добър мапер да се мисли за около 140 коня и 350 - 360 нютона и наистина доста ще върви без сериозни разходи, че и спирачките даже може да не се правят. Както колегата е писал по-горе, не се занимавай за 40 коня над тези 140 да харчиш пари за още една кола, защото наистина ще стане скъпо и постоянно ще очакваш какво още ще излезе за смяна.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 ALH засилване
Със стоков софтуер: 210NM при 1900 оборота, 90 кс
Тунинг: 310NM при 1600-1700 оборота, 120 кс
Ако автомобила е в добро състояние, няма да никакви странични ефекти при положение, че софтуера е направен както трябва.
Тунинг: 310NM при 1600-1700 оборота, 120 кс
Ако автомобила е в добро състояние, няма да никакви странични ефекти при положение, че софтуера е направен както трябва.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта