Здравейте! Бора 1.9 тди ahf.
В месеца два-три пъти ми се случва колата да запали и да работи като на три цилиндъра. Гася я и паля пак- никакъв проблем. Проблемът не е при първо палене, не е при често палене, незнайно кога се появява от нищото. Не записва грешки, не губи мощност, не пуши, абсолютно нищо друго освен самата работа - тресе, работи на около 7-800 оборота. Някой път съм я оставял да видя дали ще се оправи - ами след може би десетина секунди (даже е много) се оправя и си работи нормално.
Егр затапен, картерни газове изведени, катализатор махнат, горивен филтър от г2 ако изобщо имат значение тези работи. Къде да търся проблема?
Пали като на 3 цилиндъра Бора 1.9 тди ahf
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 27 юни 2017 13:48
- Автомобил: Vw Bora
- Двигател: AHF 2000
- vanesto
- Мнения: 6175
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Пали като на 3 цилиндъра Бора 1.9 тди ahf
Провери дюзите и компресията на всички цилиндри.
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пали като на 3 цилиндъра Бора 1.9 тди ahf
Дано не е тръгнало ангренажно колело на КВ .
Според мен не е дюзи или компресия. Или проблем с центровка,или проблем с ГНП с позицията на ротора, или проблем с вътрешното ѝ налягане .
Сложи си и качествен филтър за горивото ( дори и за Г2 дето са ) и си провери и също маркучетта за обратната нафта на дюзите.
Според мен не е дюзи или компресия. Или проблем с центровка,или проблем с ГНП с позицията на ротора, или проблем с вътрешното ѝ налягане .
Сложи си и качествен филтър за горивото ( дори и за Г2 дето са ) и си провери и също маркучетта за обратната нафта на дюзите.
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пали като на 3 цилиндъра Бора 1.9 тди ahf
tdi fen написа:повдигач ?
Прочетох пак първия пост. Има резон и това да е, но ще е примерно след рязко изфорсване /старт по-груб и то не напълно загрял
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7640
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пали като на 3 цилиндъра Бора 1.9 тди ahf
А дали проблемът с топлото палене не е лекуван софтуерно?
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 27 юни 2017 13:48
- Автомобил: Vw Bora
- Двигател: AHF 2000
Re: Пали като на 3 цилиндъра Бора 1.9 тди ahf
Ще погледнем дюзите и компресията, за центровката не знам какво да кажа, но помоата беше настроена на 3.4 милиграма, добре ли е?
Топлото палене е проблем при мен, не е пипан компютъра, но с вагкома промених скоростите на автоматик.
Топлото палене е проблем при мен, не е пипан компютъра, но с вагкома промених скоростите на автоматик.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7640
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Пали като на 3 цилиндъра Бора 1.9 тди ahf
Ремонтирай си стартера (нови четки и всички втулки) , оправи си кодировката на скоростите и проблема ще го няма.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 27 юни 2017 13:48
- Автомобил: Vw Bora
- Двигател: AHF 2000
Re: Пали като на 3 цилиндъра Бора 1.9 тди ahf
Тоест проблемът да е в бендикса?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пали като на 3 цилиндъра Бора 1.9 тди ahf
Не бендикса, а стартера, целия. С останалите 3 втулки (освен тази в бендикса) и с четките му.
Освен това, избягвай ненужните цитати, моля
Освен това, избягвай ненужните цитати, моля
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 27 юни 2017 13:48
- Автомобил: Vw Bora
- Двигател: AHF 2000
Re: Пали като на 3 цилиндъра Бора 1.9 тди ahf
Окей, извинявам се и благодаря на всички отзовали се!