VW Touran 2.0 TDI 140(2005) Препоръка за регулиране на дюзи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
thematrix77
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 02 юни 2022 8:14
Автомобил:
Двигател:

VW Touran 2.0 TDI 140(2005) Препоръка за регулиране на дюзи

Мнениеот thematrix77 » Пет 10 юни 2022 6:48


Здравейте колеги, понеже не можах да са намеря старата тема и пиша нова. Търсих мнение за покупка на Vw Touran и вече е на лице . 2.0 ТДИ 140 коня с DSG кутия. Та сега по същество.....
Имам Делфи ауто ком и това беше първото, което направих ....да е закача и излезе не добро запалване на 4-ти цилиндър. Понеже не му вярвам много на това делфи е закачихме и на ВАГ и там показа същото. Отворихме я и се оказа, че дюзата отгоре се е разцепила и е надрала кобиличката и мотора тресеше на място, но само когато е загряла. Сменихме дюзата и кобиличката , уж ги регулираха всички(не знам как защото тогава ме нямаше) но колата заработи добре и вече нямаше грешка за не добро запалване. Сега обаче чувам някакво цъкане от мотора все едно на повдигач и това ме притесни. Въпроса ми е възможно ли да е нещо от неправилна регулировка на дюзите, понеже хич не съм запознат с дизеловите двигатели, понеже това цъкане го нямаше преди да сменим дюзата. Тия дни смятам пак да е отворя и да сменя на всички дюзи гумичките и болтовете, които натискат дюзата. Какво друго бихте ми препоръчали? Другия ми въпрос е дали този мотор има шестограма на маслената помпа. Мотора се води BKD. Четох, че някои мотори нямат шестограмите, но за моя не разбрах. Ще се вслушам във веки един съвет от вас, какво да проверя по тази кола. Благодаря!

Последна промяна от thematrix77 на Пет 10 юни 2022 18:09, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Touran 2.0 TDI 140 Препоръка за регулиране на дюзи

Мнениеот Vlad777 » Пет 10 юни 2022 8:04


Здравей,
Моля да си въведеш заглавието на темата да е според шаблона. Използвай бутона промени на мнението. Ето го и шаблона: viewtopic.php?f=24&t=352518


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: VW Touran 2.0 TDI 140 Препоръка за регулиране на дюзи

Мнениеот cecoa1 » Пет 10 юни 2022 15:17


Няма шестограм тоя мотор.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: VW Touran 2.0 TDI 140(2005) Препоръка за регулиране на дюзи

Мнениеот valiosport » Вто 05 юли 2022 10:00


Скоро и другите ти дюзи ще ги последва същата участ, смени ремонтните комплекти преди да е станало. Чупи се плунжера под сферичния болт на всички ПД двигатели с по голям пробег, защото се вкопава и истънява, сферичните болтчета също се купуват и се сменят и се пререгулирва наново. Цъкането или е от там или от самата дюза. Самата регулировка е детска игра, тънката част е дали ще успееш да извадиш дюзите без осталък, става ама не е толкова лесно


Turan BKD
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 20 фев 2024 21:22
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Touran 2.0 TDI 140(2005) Препоръка за регулиране на дюзи

Мнениеот Turan BKD » Пет 23 фев 2024 18:12


valiosport написа:Скоро и...

На колко градуса се регулурат дюзите на туран 2.0 тди 140кс.BKD мотор

Последна промяна от radotom на Пет 23 фев 2024 18:36, променено общо 1 път.
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати


kukata_pasat
Мнения: 863
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: VW Touran 2.0 TDI 140(2005) Препоръка за регулиране на дюзи

Мнениеот kukata_pasat » Съб 24 фев 2024 11:16


За да ги регулираш правилно трябва да си намериш индикаторен часовник и магнитна стойка за него (не се опитвай на око че не става) ако си с ръчна скоростна кутия е лесно за превъртане включваш на 6 скорост и вдигаш колелото и въртиш гледа се когато гърбицата която натиска дюзата е най горе чрез часовника и съответно дюзата е най натисната.Тогава развиваш контрагайката на дюзата завиваш с шестограм 6 пънчето докато опре ама без да натискаш само с един пръст и като опре развиваш точно 180 градуса.Стягаш контрата държейки шестограма да не мърда пънчето и си готов повтаряш процедурата на всички дюзи.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта