Пасат б6 1.9 бкц 2006г - започна едно притрисане

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tanju.rizov
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 23 апр 2022 20:27
Автомобил: Passat b6
Двигател: BKC 2006

Пасат б6 1.9 бкц 2006г - започна едно притрисане

Мнениеот tanju.rizov » Чет 23 юни 2022 18:31


Здравейте колеги,нов съм във форума.Това ми е и първият автомобил от групата,а именно Пасат б6 1.9 бкц..2006г.Вече трети месец я карам и съм много доволен,досега съм имал френски дизели комънрейл.Купих колата от човек,който я кара до последно и вдъхва доверие..Та да си кажа мъката..Месец след като я взех започна едно притрисане(прилашкване),като го прави само на свободен ход и без значение дали е топла или студена.При топло палене понякога пали с удар,пак не намирам някакъв резон.Все неща,за които е писано във форума..но няма едно значно решение..Също така чува се едно румолене от съединителя,което значително намалява и почти не се чува,когато се покара малко.При натиснат съединител спира шума..Нямам характерните симптоми за маховик при палене и гасене.Едни майстори казват маховик,други аксиален лагер.Но това,което най ме притесни вчера при смяна на масло и филтри,има стружки в горивния филтър....Майстора каза най-вероятно е от тандем помпата.Казва карай...докато не усетиш типичните проблеми във вакуума или придърпване на високи обороти.Въпроса ми е,понеже не съм запознат с помпа дюза системата,има ли цедка някаква след тандема преди дюзите и възможно ли е това претрисане да е от това..Дълго описание се получи,но се надявам,че ще разберете притесненията ми...Благодаря предварително на отзовалите се..




kukata_pasat
Мнения: 863
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пасат б6 1.9 бкц 2006г - започна едно притрисане

Мнениеот kukata_pasat » Пет 24 юни 2022 17:52


Аксиялния лагер се разбира когато натиснеш съединителя тогава звука се изменя,най често когато го натиснеш спира да шушка когато го пуснеш пак шушка.Демферния маховик когато угасиш колата без съединител започва да тропа все едно се разпада нещо и тресе, когато тръгнеш на първа с малко газ притриса а на свободен ход тресе целия мотор даже и волана вибрира.Тандемпомпата няма цедка,стружките са от нея най вероятно, когато се прецака или колата придърпва или губи вакуум и не върви добре или по лошото вкарва нафта в маслото и нивото ти се вдига мистериозно над максимума.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4228
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Пасат б6 1.9 бкц 2006г - започна едно притрисане

Мнениеот tdi fen » Пет 24 юни 2022 18:51


а валът в какво състояние е ? като хванеш гумения маркуч на турбото усещат ли се пулсации в него


Потребителски аватар
dalgia-73
Мнения: 416
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
Автомобил: VW Touran
Двигател: BKC
Местоположение: Силистра

Re: Пасат б6 1.9 бкц 2006г - започна едно притрисане

Мнениеот dalgia-73 » Пет 24 юни 2022 20:25


А стружките какъв цвят са ?
Има ли ги като вдигнеш нивела и разтъркаш
маслото със пръсти?


tanju.rizov
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 23 апр 2022 20:27
Автомобил: Passat b6
Двигател: BKC 2006

Re: Пасат б6 1.9 бкц 2006г - започна едно притрисане

Мнениеот tanju.rizov » Съб 25 юни 2022 8:18


Вала е в добро здраве,цвета на стружките е светло сив и бяха не повече от 3,4 броя едри парчета,нямаше фини такива.Пулсации на маркуча на турбото няма.Нивото на маслото не мърда,понеже често го проверявам,също така е чисто,там поне аз не виждам стружки.А относно дали е маховик или аксиален лагер,не знам и аз.Нямам вибрации и тракания при палене и гасене,при потегляне също.Но сега като се замислям щом няма цедки след тандема,означава,че стружките отиват до дюзите,заради което предполагам получавам тези притрисания понякога..Лошото е че нямам на този етап средства,за да започна каквото и да е ремонти..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта