Схема на вакумите на AHF
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 25 юли 2021 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
Схема на вакумите на AHF
Здравейте колеги!Някой може ли да ми каже как да свържа вакуумите правилно.Колата е без егр,но с клапата за меко гасене.
Последна промяна от radotom на Съб 02 юли 2022 19:55, променено общо 1 път.
Причина: Преместена в правилния раздел
Причина: Преместена в правилния раздел
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 25 юли 2021 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Схема на вакумите на AHF
няма нищо по моя въпрос,търсих вече...
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Схема на вакумите на AHF
slavicho93 написа:Здравейте колеги!Някой може ли да ми каже как да свържа вакуумите правилно.Колата е без егр,но с клапата за меко гасене.
Затапваш вакуума към клапана на ЕГРа и останалото по оригиналната схема.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 25 юли 2021 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Схема на вакумите на AHF
N18 го няма въобще,може ли да остане само Н75 и да се опрости максимално схемата?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Схема на вакумите на AHF
Може стига ЕКУ да не си търси бобинката на N18 и да не записва грешка, че я няма.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 25 юли 2021 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Схема на вакумите на AHF
goppa написа:Може стига ЕКУ да не си търси бобинката на N18 и да не записва грешка, че я няма.
Добре а можеш ли да ми кажеш как точно да ги свържа и възможно ли е и N239 да се изолира да остане само Н75
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Схема на вакумите на AHF
Абе пич, клапанчетата трябва да са там, иначе отчита грешка, пробвано е, спрял съм Н18 и дебитомера, действително не работят, но извадиш ли буксата грешката цъфва.
По въпроса ти на свързване, сваляш всички клапани на земята като мен и почваш да навързваш като накрая ще ти останат 5 маркуча да включиш в системата. VAC на клапанчетата(най-отдолу на шапката на клапанчетата) ти отива КЪМ актуатор, ЕГР, клапа за меко гасене. Щуцера OUT (средния) ти отива към вакум помпата, има щуцер някъде отзад зад помпата по пътя към сервото, там се включват и трите клапана и теглят вакум. Третия е АТМ, там ти разтоварват клапанчетата и излишния вакум отива във въздушната кутия отдолу под дебитомера е щуцера на кутията.
Само трябва да се внимава да не свържеш примерно н18 с актуатор, ама надявам се ги различаваш, Н239 за клапата е по специфичен. Н18 е изцяло черен, Н75 е с бяла шапка
По въпроса ти на свързване, сваляш всички клапани на земята като мен и почваш да навързваш като накрая ще ти останат 5 маркуча да включиш в системата. VAC на клапанчетата(най-отдолу на шапката на клапанчетата) ти отива КЪМ актуатор, ЕГР, клапа за меко гасене. Щуцера OUT (средния) ти отива към вакум помпата, има щуцер някъде отзад зад помпата по пътя към сервото, там се включват и трите клапана и теглят вакум. Третия е АТМ, там ти разтоварват клапанчетата и излишния вакум отива във въздушната кутия отдолу под дебитомера е щуцера на кутията.
Само трябва да се внимава да не свържеш примерно н18 с актуатор, ама надявам се ги различаваш, Н239 за клапата е по специфичен. Н18 е изцяло черен, Н75 е с бяла шапка
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Схема на вакумите на AHF
Изводите OUT на трите клапана влизат в едно и отиват към вакум помпата. АТМ на трите клапана пак влизат в едно и отиват във филтърната кутия.
И вече от всеки клапан ти остава по едно маркуче, съответно към ЕГР, актуатор на турбо и клапа.
Схвани им принципа на работа и никакви схеми не ти трябват.
Всяко клапанче има щуцер за засмукване на вакум, щуцер за отдаване на вакум и щуцер за разтоварване
И вече от всеки клапан ти остава по едно маркуче, съответно към ЕГР, актуатор на турбо и клапа.
Схвани им принципа на работа и никакви схеми не ти трябват.
Всяко клапанче има щуцер за засмукване на вакум, щуцер за отдаване на вакум и щуцер за разтоварване
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Схема на вакумите на AHF
Забравих само да кажа че Н239 за клапата няма щуцер АТМ, разтоварващия щуцер към филтърната кутия липсва
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zinoto и 164 госта