


Audi a3 8p 2.0tdi BKD прекъсва при плавно подаване на газ
Audi a3 8p 2.0tdi BKD прекъсва при плавно подаване на газ
Здравейте. Търся мнения какъв може да е проблема преди да тръгна да търся майстори. Проблема започва с трудния студен старт след колата е седяла няколко часа. Пали пропускайки цилиндри първите 2-3 секунди и след това се изглажда. Странното е че много рядко изпушва през ауспуха като пали и когато изпуши е почти незабележимо. След като потегля и в движение всичко си е наред има мощност мотора, но когато спра да ускорявам и започна да поддържам скоростта (едвам гъделичкам газта)започва проблема с лашкането. Усещането е точно като на кола на газ, като и свърши газта. Двигателя е он оф. Изключително досадно е. Давам газ и моментално изчезва лашкането. Най гадно се лашка когато е между 50-70 градуса водата. Веднъж стопли ли всичко се оправя. Пали перфектно работи идеално в движение педала на газта е прецизен и няма лашкания. На живи данни абсолютно всичко свързано с нафти и дюзи е в норми. Няма никакви записани грешки. Някой ако има подобен опит или някакви идеи ще се радвам да сподели.
- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Audi a3 8p 2.0tdi BKD прекъсва при плавно подаване на газ
и дюзите на загрял мотор са перфектни ?
Re: Audi a3 8p 2.0tdi BKD прекъсва при плавно подаване на газ
Да студени топли винаги са в норми. Точни стойности не помня но корекциите на топъл мотор бяха много близо до 0.
Re: Audi a3 8p 2.0tdi BKD прекъсва при плавно подаване на газ
Имам подобен проблем на пасат 6, само че съм с ДСГ и при мен се случва само на 5та и 6та предавка. При мен също дюзите са в норма. Маховика ми е тръгнал, отдавам го на него, макар че из темите срещнах различни предложения, че е лош тайминг, маховик, дюзи, софтуер..
Re: Audi a3 8p 2.0tdi BKD прекъсва при плавно подаване на газ
Мойта е ръчка и го прави на всички предавки като на първа е най ужасно. Също забравих да добавя че понякога когато е студена и е с пуснат климатик играят оборотите. Падат с 50-100 оборота притриса и се форсира малко след това задържа за няколко секунди и пак падат малко и тн.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Lupender и 49 госта