След като доста време моята каляска не искаше да върви като хората и след отстраняването на няколко открити проблема /загуба на вакум от щуцера на вакум помпата и прояден актуатор/ и със съмнения за дебитомер или Н75 днес след проведения тест с колегата Andonov /много точен

/ се установи къде е "ключа от барачката"

Ето го:

Та това възвратно клапанче нещо се е запекло и не пропуска достатъчно въздух откъм актуатора от което следва че не се движи геометрията а от това всички знаем какво следва. След неговото "ампутиране" всчко си дойде на мястото и VAG COM a отчете че всичко е перфектно. Така че всички които ги мъчи този вечен проблем имат още нещо което да проверят преди да пристъпят към по-сложни интервенций

Още веднъж искам да благодаря на Andonov за отделеното време и компетентната намеса
