Въпрос дпф 2.0tdi bmp

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 516
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Въпрос дпф 2.0tdi bmp

Мнениеот RusH_DeMoN » Нед 02 окт 2022 10:29


Колеги при поредна смяна на масло точа около 4.5л при няляти 3.8 - 3.9л. Passat b6 2.0 tdi Bmp. Забелязвам го често да прави регенерации на около 300 350км... Симптоми - глъхнене на мотора и леко придърпване около 2000об..на диагностика се зачиства филтъра, но натрупаната пепел е високи стойности 75.. От 67. :beat_butt2 махане или чистене на дпф-а и къде ще ми препоръчате?




Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос дпф 2.0tdi bmp

Мнениеот Zinoto » Пет 21 окт 2022 16:23


Може само пробиване, защото иначе трябва и софтуера да се сменя.


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 636
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Въпрос дпф 2.0tdi bmp

Мнениеот railfan » Пет 21 окт 2022 21:12


Колега, 300/350 км между регенерациите е повече от чудесен пробег. Явно ти вкарва нафта в маслото, защото гасиш докато е в регенерация - спри да го правиш и я изчаквай да завърши регенерацията и няма да имаш проблем с нивото на маслото.


Потребителски аватар
RusH_DeMoN
Мнения: 516
Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: AHF
Местоположение: Стара Загора (sTz)

Re: Въпрос дпф 2.0tdi bmp

Мнениеот RusH_DeMoN » Чет 27 окт 2022 22:34


И така .. Дпф-а е премахнат,в едната част беше стопен..сега изключен дпф и егр-а с лека засилка. Разхода падна и вървенето е доста по приятно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта