Въпрос дпф 2.0tdi bmp
- RusH_DeMoN
- Мнения: 516
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Въпрос дпф 2.0tdi bmp
Колеги при поредна смяна на масло точа около 4.5л при няляти 3.8 - 3.9л. Passat b6 2.0 tdi Bmp. Забелязвам го често да прави регенерации на около 300 350км... Симптоми - глъхнене на мотора и леко придърпване около 2000об..на диагностика се зачиства филтъра, но натрупаната пепел е високи стойности 75.. От 67. махане или чистене на дпф-а и къде ще ми препоръчате?
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос дпф 2.0tdi bmp
Може само пробиване, защото иначе трябва и софтуера да се сменя.
Re: Въпрос дпф 2.0tdi bmp
Колега, 300/350 км между регенерациите е повече от чудесен пробег. Явно ти вкарва нафта в маслото, защото гасиш докато е в регенерация - спри да го правиш и я изчаквай да завърши регенерацията и няма да имаш проблем с нивото на маслото.
- RusH_DeMoN
- Мнения: 516
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: Въпрос дпф 2.0tdi bmp
И така .. Дпф-а е премахнат,в едната част беше стопен..сега изключен дпф и егр-а с лека засилка. Разхода падна и вървенето е доста по приятно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта