При смяна на ГНП, вече 2-ри ден имам главоболие с центровката, а не го правя за първи път! На няколко пъти зацепвам на 1-ви цилинтър, като спазвам всички белези - на маховик, контра на разпр. вал и камък 10 за гнп, който винаги ползвам при центровка. Искам да спомена само, че проблеми с демпферна шайба, зъбно колело и т.н нямам, тъй като са сменяни вече и няма никакъв луфт! ПРоблема е, че е в ПРЕКАЛЕНО голямо предварение, тайминга е 255 и когато се опитам да бутна помпата в закъснение, се променя максимум до 130-140, като след това е трудно, да не кажа почти невъзможно да запали колата, т.е трябва бъде в предварение за нормален старт. Милиграмите си стоят на 3.8-4.0. На канал 004 пък, във втората графа ми изписва 2.2 BTDC, а в третата 18.2 BTDC, duty cycle - 2%
. Бутайки помпата в закъснение, усещам, че достигам максимума на завъртане, а както вече споменах, явно не достига достатъчно гориво за запали веднага... И докато не съм забравил... появява се грешка - 00550 - Start of Injection Regulation: Control Difference
