Проблем с турбото пасат б5.5 1.9TDI 131кс.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Yanev17
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 09 дек 2022 18:58
Автомобил:
Двигател:

Проблем с турбото пасат б5.5 1.9TDI 131кс.

Мнениеот Yanev17 » Пет 09 дек 2022 19:13


Здравейте, извинявам се ако темата се повтаря но имам проблем с турбото. Като карам колата нормално-сменяне на предавките между 2500-3000 оборота всичко е точно, но ако я настъпя повече да тръгна да достига 4000 на около 3900 оборота все турбото изключва и колата влиза в авариен режим. Преди време като съм пробвал колата по магистрала 180 спря да набира и пак така ставаше мудна но си мислех, че има нещо ограничител защото на по-малка скорост го нямаше този проблем. Ходих при майстора който си ми прави колата каза че се е запекла геометрията, и днес си я взех но резултата си беше същия, на 3та скорост до към 100кч/ч. Държи след това на 4та на 3900 пак същото. Къде може да е проблема?




Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1121
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Проблем с турбото пасат б5.5 1.9TDI 131кс.

Мнениеот railfan » Съб 10 дек 2022 10:34


Наистина има изключително много информация за този проблем в този форум. Не ги разбирам тия майстори, явно целта е да ти вземат парите без да е свършена кой знае каква работа. Този проблем се хваща най - лесно с логове в движение… ако приемем, че турбината е рециклирана и отпада като проблем - остават само Н18, Н75, ЕГР, Актуатор, Дебитомер и вакуум маркучите..


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1958
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с турбото пасат б5.5 1.9TDI 131кс.

Мнениеот Danny boy » Съб 17 дек 2022 9:56


Може да не донадува.


kukata_pasat
Мнения: 953
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с турбото пасат б5.5 1.9TDI 131кс.

Мнениеот kukata_pasat » Съб 17 дек 2022 10:15


Трябва ти диагностика в движение с запис на лог файл на трети десети и единайсети канал.Гледа се дебитомер искано-дадено,турбо искано-дадено и положение на ЕГР.Най вероятно ти е зацапана геометрията майстора какво е правил чистил ли е турбината.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта