За много години колеги , да опресня темата, тъй като са празници и колата стои на стенд бай режим за смяна на датчик колянов вал /евентуално/ , аз си я карам понеже ми трябва и да споделя какво се случва. Определено забиването в авариен режим се зачести много и почти не е възможно да се кара като спра да рестартирам и светва и чек енджина вече като грешката се запаметява. Утре най вероятно влиза в бокса и ще се сменя.
Новата година ми донесе и нова придобивка - каравана за радост но и леко чувство на тежест понеже нямам фабричен теглич. Ще се радвам да споделите как стават нещата и препоръки за някой който ще го направи коректно ! Евентуално цена на цялата процедура и всичко което смятате, че би ми било полезно! Благодаря !
Супърб 3 2017 г. 2.0 d Dsg забива муцуната
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
- Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
- Двигател: DTSB
- Местоположение: СВ
Re: Супърб 3 2017 г. 2.0 d Dsg забива муцуната
Относно забиването: (Така и така колата е още при теб) Проверете и датчиците за диференциално налягане, дали не са разтопени. Като махнеш кората на двигателя ще видиш термоизолация (сребриста) с копчета. Разкопчай внимателно и виж какво е състоянието. НЕ ГИ пипай ако видимо няма проблем, за да не стане проблем (от времето и топлината стават крехки)
Re: Супърб 3 2017 г. 2.0 d Dsg забива муцуната
Колеги, машината е готова, както се предположи - датчик колянов вал. Нека тази тема послужи на някой като мен.
Относно механика - Gunter is the best !
Относно механика - Gunter is the best !
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Супърб 3 2017 г. 2.0 d Dsg забива муцуната
Хм само ми е чудно как така не е записвало грешката engine speed sensor,в сервиза как го констатираха грешката ли излезе или решиха превантивно да го сменят.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта