Здравейте всички. Имам следният проблем.
Имам Бора 131кс. Двигателя и е зле, приготвил съм и двигател след ремонт от голф 5 2.0 тди 140кс, Разминаването което се получава е в датчика на коляновия вал. Датчика на 1.9 тди е на самия датчик вътре в маслото, а датчика на коляновия вал на 2.0 тди е на семеринга отзад при маховика. Въпросът ми е?
Какво да направя, че този датчик на 2.0 тди да го накарам да работи с компютъра на 1.9 тди. Ако някой знае, моля да сподели. Консултирах се с едни Мапер и той каза, че са несъвместими и нищо не може да направи. Преди 12-13г един човек ми каза, че е бил направил тази размяна и на инсталацията преди датчика на коляновия вал се слагали някаква съпротивление и двигателя си работел нормално. Той тогава не знаеше какво е съпротивлението, но и аз нямах такъв интерес и не обърнах внимание. ( Съпротивлението може и транзистор, тиристир да е, не помня добре). Моля за помощ или ако някой знае към кого да се насоча, благодаря.
Двигател 2.0 тди на Голф 4, как да стане датчик колянов вал?
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Двигател 2.0 тди на Голф 4, как да стане датчик колянов вал?
На 1.9 пак е там датчика ,кабелите отговарят по цвят.Ти каква ти е точно идеята? Железата от 2.0 BKD и инсталацията от 1.9 ли?Я обясни
Re: Двигател 2.0 тди на Голф 4, как да стане датчик колянов вал?
Вал от голф 4/бора и картер , това е което ти трябва ! Вала трябва да е от 131/150 коня , от другите няма да стане. Двигателя от голф 5 трябва да е 8 клапана .
А как ще регистираш подобно нещо в КАТ ?
А как ще регистираш подобно нещо в КАТ ?
Re: Двигател 2.0 тди на Голф 4, как да стане датчик колянов вал?
vasko__2 написа:На 1.9 пак е там датчика ,кабелите отговарят по цвят.Ти каква ти е точно идеята? Железата от 2.0 BKD и инсталацията от 1.9 ли?Я обясни
Здравейте. Ще кажа така. Искам да сложа двигател 2.0 тди помпа дюза с бутала за 8 клапана на Голф 4 да кажем 131кс. Единствената разлика, е че датчиците на коляновия вал са различни, тоест, единят се къпе в масло другият е на семеринга.
Давам снимки от на работата на двата датчика и на 1.9 и на 2.0 тди.
1.9 има 500 има съпротивление
2.0 тди и а 6 килоома съпротивление .
Re: Двигател 2.0 тди на Голф 4, как да стане датчик колянов вал?
hvp800 написа:Вал от голф 4/бора и картер , това е което ти трябва ! Вала трябва да е от 131/150 коня , от другите няма да стане. Двигателя от голф 5 трябва да е 8 клапана .
А как ще регистираш подобно нещо в КАТ ?
Нямам вал от голф 4. Имам цял блок с бутала от голф 5 2.0 тди. Искам тези бутала и вал, да заработят с компютър на голф 4. Разминаването идва във датчика колянов вал.
На голф 5 идват 5v и има 6 килоома съпротивление
Голф 4 идват 2.5v и 500 има съпротивление. Кола 5 май от 5v понижава напрежението надолу, а голф 4 повишава напрежението от 2.5v до към 3.1v . Работят точно на обратно единят спрямо другият, поне така си мисля. Как да го направя, че да станат съвместими.
Re: Двигател 2.0 тди на Голф 4, как да стане датчик колянов вал?
Освен разликата в напрежението има разлика в самите гривни. Не съм никак сигурен , че ЕДЦ15 може да прочете гривната от голф 5 , на който пък се монтира компютър от следващо поколение ЕДЦ 16
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Двигател 2.0 тди на Голф 4, как да стане датчик колянов вал?
Уважавам старанието и двамата. Ако беше лесно, щеше да е масов проект из улиците,форуми,Експо център,Вортердрън,и т.н.
Re: Двигател 2.0 тди на Голф 4, как да стане датчик колянов вал?
Казаха ми, че тези ,, Darkside " го били правили, но не мога да намеря този клип. т
Re: Двигател 2.0 тди на Голф 4, как да стане датчик колянов вал?
Тези от дарксайд са правили и 16 клапана в да работят на голф 4 , ама преди да търсиш клипа провери колко пари ще ти излезе софтуера.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Двигател 2.0 тди на Голф 4, как да стане датчик колянов вал?
Как беше,Не питай старило,а патило?
Re: Двигател 2.0 тди на Голф 4, как да стане датчик колянов вал?
hvp800 написа:Тези от дарксайд са правили и 16 клапана в да работят на голф 4 , ама преди да търсиш клипа провери колко пари ще ти излезе софтуера.
Може ли линк?
Re: Двигател 2.0 тди на Голф 4, как да стане датчик колянов вал?
Линк към кое искаш , че не разбрах ?
И не ми отговори на въпроса , колко мислиш че ще ти излезе софтуера от дарксайд , или друга подобна тунинг фирма ?
И не ми отговори на въпроса , колко мислиш че ще ти излезе софтуера от дарксайд , или друга подобна тунинг фирма ?
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Двигател 2.0 тди на Голф 4, как да стане датчик колянов вал?
Винаги ми е било странно защо хората се мятат на някакви непосилни за тях ремонти с фантастични идеи... Днес един мераклия пък искал да слага 6-степенна на Шаран 20+ годишен...
- williams_vn
- Мнения: 723
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: tuareg G-3 GTIedition
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Двигател 2.0 тди на Голф 4, как да стане датчик колянов вал?
имат хората идеи , ама като дойде време да плащат се ослушват и почесват по главите. И както каза колегата по горе питай не старило а ПЛАТИЛО
Re: Двигател 2.0 тди на Голф 4, как да стане датчик колянов вал?
,, Пичове" аз съм готов! Двигателя е на колата и работи нормално. Братовчед ми реши проблема, не бях се сещаш да говоря с него по този въпрос. Сложихме датчик и семеринг от някакъв бус на Фолксваген. Идеята е че единят е като датчик на хол, а другият индуцира напрежение. Само да кажа, че датчика сегашния на коляновия вал е назъбен. Това е.
Чувал съм хубави неща за този форум и се регистрирах единствено с цел информация от опитни хора, но едно е да си чул, друго е да си видял, аз вече видях. Почепкахме си езиците и всички сме щастливи. Благодаря и успех на всички.
П.С. Някой знае ли как се изтрива профил тук?
Чувал съм хубави неща за този форум и се регистрирах единствено с цел информация от опитни хора, но едно е да си чул, друго е да си видял, аз вече видях. Почепкахме си езиците и всички сме щастливи. Благодаря и успех на всички.
П.С. Някой знае ли как се изтрива профил тук?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stoian55 и 238 госта