Здравейте колеги , имам сериозен проблем. След шофиране паркирах,след час се качих и колата не запали ! Започна да се чува като бързо щракане изпод кората на чистачките ,оборотите се качиха на 1400 само ,докато съм на контакт , без да опитвам да паля. Разсвети се червена удивителна , АБС-а и май и оше 1-2 лампи и зумера започна да пищи. Купих комп втора употреба,ново черно реле ,че старото беше нагоряло и след 24 часа същата история ,като през това време колата пускаше максимум 23 единици гориво ,а по данни двигателя иска 44 единици при 100% газ и от цялата работа след 2000 оборота вървеше като чист дизел. Питането ми е някой има ли предположения защо ми изгаря компютъра и къде да търся проблема и евентуално как да го реша ,колата не е чипосвана ,единствените интервенции са махнат катализатор ,затапен ЕГР и малко предварение е дадено на ГНП-то !
П.с. Знам ,че колата е стара ,но искам да си я ремонтирам ,обслужвана е и е гледана като бебе и преди по-малко от 1000км съм набил 1300 лв части ,включително ремъци и ролки.
Passat B5 1.9 tdi AFN ,99г, изгорял компютър
Re: Passat B5 1.9 tdi AFN ,99г, изгорял компютър
Колега на клипа това "бръмчене" като подадеш контакт от горивната помпа ли идва?
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5 1.9 tdi AFN ,99г, изгорял компютър
Това не е ли акумулатора, проверявал ли си алтернатор, акумулатор, замервал ли си ги?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 1.9 tdi AFN ,99г, изгорял компютър
Може да изгаря, защото имаш късо съединение на входовете на този компютър. Кое и защо го причинява, трябва да се търси, като се правят необходимите измервания. Всеки компютър има защита от късо, но тя не е всесилна и не е на всички входове и изходи. Главната му защита е свързана със захранването, но когато говорим за късо на изходите на даден контролер в него, тогава нещата стават различни.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта