Двигателни масла и ДПФ .

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Двигателни масла и ДПФ .

Мнениеот group® » Чет 09 фев 2023 6:35


samo_pechka написа:... значи ако мотора не гори масло ( реално ) , т.е. читав, здрав двигател и маслото има ниска изпаряемост , как замърсява то самото ДПФ-а?
.

Няма такъв съвременен двигател. Всеки гори малко или много.




Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: Двигателни масла и ДПФ .

Мнениеот Ивайло Димов » Чет 09 фев 2023 9:30


То и двигателя да не го гори ,маслото има процент изпаряемост и така или иначе в процеса на работа количеството му намалява ,при някои много след определен пробег при други съвсем малко и дори не се налага доливане от смяна до смяна .Но за всеки конкретен двигател е различно ,стил на шофиране ,климатични особености ,как се кара колата дали сам в града или извънграски пробег,смесено .Работа в идеални условия е най-добре и за маслото и за двигателя -извънградски режим и висока средна скорост ,всичко друго се счита за тежък режим на експлоатация и сроковете за обслужване са намалени на половина .
Едно сравнение между VW 502 и VW 507 от Lubrizol
Прикачени файлове
VW507.00_to_VW502.00.jpg



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: the_red_camel и 131 госта