здравейте колеги,
моля споделете наблюдения,информация,препоръки,оценки,коментари за конктерните модели Lupo.възможен ли е разхода който дават братушките:
за 1.2TDI
Расход топлива на шоссе 2.7 л/100км
Расход топлива в городе 3.7 л/100км
за 1.4TDI
Расход топлива на шоссе 3.5 л/100км
Расход топлива в городе 5.6 л/100км
за 1.7SDI
Расход топлива на шоссе 3.6 л/100км
Расход топлива в городе 5.9 л/100км
как е колата като динамичност,комфорт,лекота и плавност на управление,поддръжка и всякаква подобна информация.
благодаря предварително на отговорилите(извинявам се ако има същата тема,но търсачката не ми я изкара).
Lupo 1.2TDI/1.4TDI/1.7SDI
- yakuza_389
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- yakuza_389
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Идеята на колата е че е за в града - малък разход от малкия мотор,лесно паркиране и т.н.До тук добре но всичко това става чрез маки размери и олекотяване и от там произтичащите последствия ,а именно колата като цопне в дупка с тва малко междуосие направо можеш да паднеш на джама/повтарям проблема е в междуосието ,а не в окачването щото при Смарта е перфектно за такава кола//същото става и с пропаднал път/,двигателя е по-малък съответно пе нееластичен и т.н./при смарта спокойно перкаш със скорост 140 ама изпреварването зоррррр щото хем тря се набереш хем да гледаш да няма дупка докато изпреварваш/.Климатика като включиш веднага оборотите скачат щото мотора е малък и съответно и разхода скача.Всичко това се преживява ако караш яко градско в София и спестяваш със малкия разход ,промушванията и необикалянето за паркиране.Да ама в Карлово/в плевен сигурно е съвсем същото/ места за паркиране бол , задръстванията само в пиков час и то минимални,дупки и разкъртени пътища с лопата да ги ринеш и като теглиш чертата виждаш че не си спестил нищо ,а се мъчиш със полу-кола.Просто това не са коли за малък/да 300-400к/ български град.
P.S.Отделно ако я караш в задръствания няма как да я "настъпваш" и колата гори малко , ама като няма задръствания я лепкаш и окономията избега
P.S.Отделно ако я караш в задръствания няма как да я "настъпваш" и колата гори малко , ама като няма задръствания я лепкаш и окономията избега

- yakuza_389
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
благодаря за пълния отговор
но все пак не може да се отрече,че когато говорим за икономичност другите "конкуренти" за с поне 1-1.5л отгоре,а някои и повече.що се отнася за интериора отново няма място за сравнение(говоря за коли от същия клас и приблизителна цена като саксо,корса,пежо 106,фиеста и ред други).разбира се,че не очаквам спортни постижения все пак икономичността за мен е критерии N1.дупки има навсякъде така че с едно по-внимателно и плавно каране може да се сведат до минимум "срещите" с тях.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не отричам изобщо качествата на Лупото/даже и на външен вид то най-ме кефи пък да не говорим за вътре/,въпреки че конкурентите изобщо не са на 1.5 разход отгоре ,а на 0.5-1л./Примерно Рено имат много икономичен модел/.Мисълта ми е да прецениш дали си струва.Отделно забравих да спомена че малките мотори са една идея по-капризни и нейздръжливи+неспокоен ход от по-малкото цилиндри.Най-лошото на всичко това е че тия "колички" са си яка цифра и не виждам как ще избиеш разликата/дали изобщо ще я избиеш/ спрямо едно бналано Поло СДИ.Най-добре е някой с точно такова Поло да се изкаже за да не се окаже че греша с аналогията със Смарт.
- yakuza_389
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
разликата е около литър нагоре(това предполагам е заради 3те цилиндъра?),да рената имат икономични дизели(1.9Д например),но лупото определено е под тях.да като се замисля може и да си прав за това че са по-капризни.следователно 1.7SDI ще е най-правилния избор(защо да е банално?).определено опита си е най-добре,но незнайно защо колегите още не са се включили 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- yakuza_389
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Lupo 1.2TDI/1.4TDI/1.7SDI
yakuza_389 написа:здравейте колеги,
моля споделете наблюдения,информация,препоръки,оценки,коментари за конктерните модели Lupo.възможен ли е разхода .
Да напълно възможен е. За повече от година, с колата от аватара съм минал над 25000 и средният разход за тези км е под 5, при нормален режим 62 км на ден за 1ч и 40 мин, но съм стигал и до 5ч, който кара в София знае. Е трябва си и подход за икономично каране, но и в София дори е възможно.

- yakuza_389
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Lupo 1.2TDI/1.4TDI/1.7SDI
е да колега като се има предвид,че и твоята е с по-голямо купе и по-мощен двигател пак си е икономична
как би коментирал разхода който дават за твоя автомобил:
Расход топлива на шоссе 4 л/100км
Расход топлива в городе 6.7 л/100км
май че са преувеличили малко,а?

Расход топлива на шоссе 4 л/100км
Расход топлива в городе 6.7 л/100км
май че са преувеличили малко,а?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта