AAZ гасне и не пали?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

AAZ гасне и не пали?

Мнениеот golfer » Съб 02 фев 2008 23:00


колата гасне безпричинно изведнъж и при всички опити за запалване никакъв намек дори.
нафта има акумулатор вече не. :wink:
видимо всичко си е на място няма нищо откачено.
не се виждат изронени зъби нито луфт в ролката

при дърпане пали и на високи обороти работи нормално / не прекъсва, не тресе/ на празен ход гасне и после пак не пали. :?


помагайте щот утре борбата продължава
ще смениме горивния филтър въпреки, че се вижда гориво а и не е много стар.
днес стана много тъмно и не ставаше за ремонти.

сондата?
клапана за нафтата?
дайте някакви идейки




Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот pavlikianov » Съб 02 фев 2008 23:49


Този тип двигатели страда най-вече от шаибата на коляновия вал, имал съм такъв и ми е създавал доста проблеми но при теб най -вероятно ще се окаже че е нафтовата помпа, аз имах същите признаци когато счупих елемент от вода в помпата! Пробвай дали колата на бутане ще запали, но внимавай да не направиш по-лоша беля с ангренажния ремък, моята на стартер не искаше а на бутане палеше веднага! Надявам се да съм ти бил полезен , но не пренебрегвай шайбата на вала, от там идват почти всички проблеми на тоя мотор!
инфо:за 1 год и половина 115 000 с AAZ !
извод:НИКОГА ПОВЕЧЕ, ДА ЖИВЕЕ 1Z!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 03 фев 2008 1:24


Подкрепям варианта за помпа - същия ефект имах преди доста време на друг дизелов двигател.Първоначално започна да пали само на теглене ама като запали работеше що годе добре....малко прекъсваше в ниските обороти ама....малко....във високите беше добре.
В последствие спря да пали на теглене и се оказа проблем с помпата.....след ремонта нямаше проблеми.
Успех!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 03 фев 2008 10:04


виж нафтовите марку4ета;махни на клапана иглата и пак пробваите и последното -реиката на газта на помпата ако играе много ,сму4е въздух оттам и пак гасне на бавни обороти
наи първо пробваите с нафта от шише директно за помпата (без филтъра)


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 03 фев 2008 11:26


Центровка ?


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот pavlikianov » Нед 03 фев 2008 12:06


колега ,ще ме извиняваш но не съм прочел че на дърпане колата пали така че съвета ми да я пробваш на бутане е излишен. Мисля че проблема ти е точно в помпата, ако не си намерил причината все още проста я качи на стенд за да я провериш!


Black_Devil
Мнения: 71
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Black_Devil » Нед 03 фев 2008 16:00


Колега провери си клапана за нафтата,имах подобен проблем и се оказа хлабава връзка и отваряше когато си иска6е. :wink:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 03 фев 2008 20:09


сменен е горивния филтър, почистена е и сондата /нямаше боклуци/
всички клеми са почистени скобите са прегледани.
и пак не пали. :cry:
ще пробваме варианта на niks76.
съмнява ме също да не е нещо механично по механизма на помпата за, но визуално няма нищо откачено или разхлабено.
то не може и да се види много добре пък и аз от дизели не разбирам достатъчно. :(
борбата ще продължи утре.....


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 03 фев 2008 21:21


а когато я бутате дьрпате ритате от аспуха излиза ли някакьв пушек


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Нед 03 фев 2008 21:53


не. никакви пушеци повече от нормалните за колата.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 04 фев 2008 23:51


развитие?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 05 фев 2008 0:06


застой :(
много работа, никакво време.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58, my_lord и 61 госта