скорости

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

скорости

Мнениеот satansho » Пет 08 юни 2007 6:55


забелязвам от извесно време следния ефект :
когато загрее двигателя 1 и 2 скорости се включват трудно .Ако задържа лоста леко преди да ги включа се включват почти без усилие
На студен двигател не го прави...

Ако някой има идея към кой може да се обърна,виждам че всеки 3-ти
отговор
наподобни въпроси е ползвай търсачката НО не всеки има часове свободни да чете тонове постове заради една едиствена иформация




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 08 юни 2007 10:07


Първото нещо е да смениш маслото (аз бях така) и се оправи.Ако и ти се разминеш със смяна - свиркай и карай.Успех


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 08 юни 2007 11:12


Също има някви пласмаси по превключващия механизъм дето трябва се сменят и да им се направи настройка.Също може да е и от разбит ампон на скарастната кутия/тва може да го провериш дали не е протекъл/.


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот satansho » Пет 08 юни 2007 14:07


мерси,:)
с маслото ще почна
пламасите на лостовия механизъм че са износени е вярно, но почти 17 годишния ми стаж с автомобили ми подсказва че няма да си свиркам или по точно ще свиркам ама другаде...ех...Д#!$


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Чет 28 юни 2007 9:52


колега какво излезе


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот satansho » Чет 28 юни 2007 14:59


оказва се че маслото не се смянява на този тип кутиии
един майстор каза ,че по негово мнение е притискателен диск ...
така че скоро ще купувам комплект за съединител


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Чет 28 юни 2007 18:20


satansho написа:оказва се че маслото не се смянява на този тип кутиии
един майстор каза ,че по негово мнение е притискателен диск ...
така че скоро ще купувам комплект за съединител
и това къде е писано че не се сменява масло на кутия.капсулована ли е или на маслото му дават доживотна гаранция.а ако изтечи си копуваме нова кутия или това масло не изтича :shock


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Чет 28 юни 2007 20:16


tatenceto написа:
satansho написа:оказва се че маслото не се смянява на този тип кутиии
един майстор каза ,че по негово мнение е притискателен диск ...
така че скоро ще купувам комплект за съединител
и това къде е писано че не се сменява масло на кутия.капсулована ли е или на маслото му дават доживотна гаранция.а ако изтечи си копуваме нова кутия или това масло не изтича :shock
Съвети като "смени маслото"не се вързвай.Масло в скоростна кутия не се сменя!!! Сменят го само маняците всичко да им е ново в стара кола,което звучи абсурдно! Сега ще има отговори като:"не е вярно на 50 000 на 150 000км,а никой не знае на колко километра му е колата.Според производителите масло на ск.кутия само се долива.И съм по склонен да вярвам на тях отколкото....сори ако съм обидил някой.Беше просто импулсивно.

Последна промяна от H2O на Пет 29 юни 2007 22:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот satansho » Пет 29 юни 2007 6:30


чакайте малко ,не съм писал че е невъзможно!
колегата Н2О написа ..
според производителите не се сменя !
Не е изтекло значи само се долива ако е нужно...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 29 юни 2007 15:51


Дали се сменя масло може да се разбере като се погледне в Аутодата.Мойто не съм сменял ,но си с помням че колегата СМЕЛ след смяна на маслото новото се пресече/така и май не се разбра защо/


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот satansho » Пет 29 юни 2007 19:53


хименно :)
тва е всичко тъй като това масло е в почти затворена "кутия" явно е с големи експлотациони показатели...и ако не се случи "случка" нема нужда да се пипа :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33, railfan и 125 госта