Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kukata_pasat
Мнения: 869
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Мнениеот kukata_pasat » Нед 28 яну 2024 9:38


Тези съскания сутрин преди да смениш охладителя ли са се получавали?Сега след смяната му има ли ги?Следи всяка сутрин на студена кола за известен период от време отваряй капачката и слушай ако съска все още лошо ако не съска и си е нормално все едно отваряш шише с вода значи гарнитура е здрава и охладителя е бил виновен.




Потребителски аватар
Zdravkov94
Мнения: 110
Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
Автомобил: VW Golf 5
Двигател: BKD 2005

Re: Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Мнениеот Zdravkov94 » Нед 28 яну 2024 13:59


Пробвах пак не "съска" ами как да го обясня се едно вакум гърми :mhihi така прави...
Има антифриз карам си и изпищява да видя нивото отварям и се дига ама не винаги някои път си иска течност. Водна помпа само не съм сменял може ли тя да прави въртел ама пак държи 90градуса. Парното както има и почва да духа студено след малко пак се оправя. Мисля,че като настъпвам и духа по - силно. Само да кажа,че съм ходил на няколко майстора всеки сменя по - нещо и имам чувството, че става все по - зле. :screwy
По - охладителнта система е правено следното:
Промивка и нов Антифриз Г12. ( не знам дали не трябва да е Г12+ или е за по - новите модели)
Нов воден радиатор.
Радиаторче парно ново.
Тройник нов.
Термостат нов.
Казанче и ОЕМ капачка нови.


kukata_pasat
Мнения: 869
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Мнениеот kukata_pasat » Нед 28 яну 2024 17:40


Губиш ли парното по време на движение и после пак идва и духа топло нещата не са добре отива си за гарнитура.Ще споделя как беше при мен.Преди време карах Пасат Б5 1.9 тди 110 КС.Веднъж ми се откачи маркуча към радиатора долу от бързата връзка на едни светофар докато чаках на червено светна лампата за нивото но не реагирах веднага изчаках да светне зелено ( от срам да не ме гледат) преместих колата и спрях оправих маркуча и всичко но тези 15-20 сек бяха достатъчни да направя локални прегрявания.От този случай леко по леко започна да съска сутрин на студено като отворя и правеше пук-сссссс.Така я карах една година нито прегряваше нито нищо вървеше си най идеално.Сам себе си убеждавах че не съм за гарнитура ходих на тест за газове нищо,спорих с колегите в форума които ме убеждаваха че съм за гарнитура,но съскането сутрин и леката загуба на антифриз все така си продължаваше маркучите сутрин бяха леко твърди а когато се караше топла доста корави.Като палех сутрин започна да се чува едно колкочене в тръбите на парното вътре в купето.Накрая когато дойде другата зима започнах да губя парно за секунди после жегата на ново си идваше тогава разбрах че времето за смяна е дошло.След смяна на гарнитурата и шлайф всичко се оправи.


Потребителски аватар
Zdravkov94
Мнения: 110
Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
Автомобил: VW Golf 5
Двигател: BKD 2005

Re: Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Мнениеот Zdravkov94 » Нед 28 яну 2024 19:11


Благодаря много за информацията първо. :beer
Значи да губя парното .. също като спра и на работещ двигател почва да духа студено.
За това калкочене и аз го имам и чувам мислех,че ми е запушено радиаторчето на парното и за това го смених. Преди да го сменя това калкочене беше адски шумно особено като давах газ се едно се плискаха кофи със вода долу във краката ми. След смяната му е много по-добре ама пак си остава леко.
Ако да кажем не е спукана главата как се процедира при положение , че искам да стане всичко както трябва и да си я карам.
Надуване и шлайфане на главата нова хубава марка гарнитура ( може да споделиш ако знаеш такава) Ново масло на двигателя , термостат и ангренажен комплект със водна помпа.


kukata_pasat
Мнения: 869
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Мнениеот kukata_pasat » Нед 28 яну 2024 20:16


Първо се убеди че е за гарнитура.Пипай маркучите на загряла кола ако са корави не е добре,всеки средностатистически майстор с лекота ще усети кога една кола е за гарнитура виж посети някой който си разбира от работата да я види.Но все пак всичко клони към гарнитура според мен главата е здрава защото при спукана глава яко меша антифриз в маслото и обратно също и прегрява тресе меша тактовете когато е спукана между клапаните според мен твойта е само за гарнитура.Ако ролките и ремъка са ти сменяни и си сигурен и не са на 50-60 хиляди от смяна не е необходимо да се набутваш и с тях.Ще се разминеш с ново масло, антифриз гарнитура на глава гарнитура на капака на клапаните, гумички и шлайф.


Потребителски аватар
Zdravkov94
Мнения: 110
Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
Автомобил: VW Golf 5
Двигател: BKD 2005

Re: Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Мнениеот Zdravkov94 » Нед 28 яну 2024 20:25


Маркуча където е Термостата беше много корав , а другите една идея по- меки.
Дали тази добавка може да закрипи положението за известно време или ще стане по- зле и да запуши радиаторчето на парното и т.н.
dobavka-za-puknatini-v-bloka-i-radiatora-HOLTS-SEALit-250ml-1000x1000-1000x1000 (1).png


kukata_pasat
Мнения: 869
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Мнениеот kukata_pasat » Нед 28 яну 2024 20:47


Не тия добавки са глупости.За гарнитура си отиди и си я смени когато имаш възможност и това е.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6154
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Мнениеот ktamen » Пон 29 яну 2024 20:52


Zdravkov94 написа:Значи да губя парното .. също като спра и на работещ двигател почва да духа студено.
За това калкочене

Това губене на парното може да е от фалшиво радиаторче, скапана водна помпа или лошо обезвъздушаване.


kukata_pasat
Мнения: 869
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Мнениеот kukata_pasat » Пон 29 яну 2024 21:13


ktamen написа:
Zdravkov94 написа:Значи да губя парното .. също като спра и на работещ двигател почва да духа студено.
За това калкочене

Това губене на парното може да е от фалшиво радиаторче, скапана водна помпа или лошо обезвъздушаване.

Съгласен съм но колкоченето в тръбите надутите маркучи и съскането сутрин на студено?


Потребителски аватар
Zdravkov94
Мнения: 110
Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
Автомобил: VW Golf 5
Двигател: BKD 2005

Re: Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Мнениеот Zdravkov94 » Вто 30 яну 2024 0:39


ktamen написа:
Zdravkov94 написа:Значи да губя парното .. също като спра и на работещ двигател почва да духа студено.
За това калкочене

Това губене на парното може да е от фалшиво радиаторче, скапана водна помпа или лошо обезвъздушаване.


Здравей, Радиаторчето е на марката Nissens уж били добри това ми предложиха. Относно обезвъздушаването ами казах му , че трябва от щуцера където влизат 2-та маркуча на парното в във купето ама той каза , че може и от там , а именно до кутията на въздушния филтър изкара маркуча докъто не потече антифриз и вика уж готово. Водната помпа не съм я сменял аз лично пак да кажа. :)


Потребителски аватар
boichopavlov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2006
Местоположение: Плевен

Re: Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Мнениеот boichopavlov » Вто 30 яну 2024 7:00


А охладител на АГР? Опитай да го байпасираш!


Потребителски аватар
Zdravkov94
Мнения: 110
Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
Автомобил: VW Golf 5
Двигател: BKD 2005

Re: Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Мнениеот Zdravkov94 » Вто 30 яну 2024 14:35


boichopavlov написа:А охладител на АГР? Опитай да го байпасираш!


Премахнат е.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6154
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Мнениеот ktamen » Сря 31 яну 2024 1:33


Zdravkov94 написа:
Здравей, Радиаторчето е на марката Nissens

Точно с Нисенс беше и моя голф като го купих. Водата влиза през входа и излиза директно през изхода без да обикаля по тръбичките. Може и на теб да се е паднало такова.


kukata_pasat
Мнения: 869
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Мнениеот kukata_pasat » Сря 31 яну 2024 7:14


Когато радиатора на парното е зле просто нямаш топло и това е.Колегата има топло сменил го е губи го за секунди после пак се появява жега,някой ще кажат въздушна възглавница е да ама това е месеци наред замислете се.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6154
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Golf 5 2.0 16v TDi 140к.с BKD 2005г. Съмнения за издухана гарнитура на главата?

Мнениеот ktamen » Сря 31 яну 2024 10:29


Явно нямаш опит с такова фалшиво радиаторче.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 190 госта