Здавейте!
От 8 месеца имам Пасат 1.9ТД. Състоянието на мотора е много добро / независимо от възрастта си /, ако съдя по разхода на масло. Но забелязах, че понякога, обикновено преди да е достигнала работна температура има по-голяма мощност и ускорение. Това ме озадачава. Не е причината в горивото, винаги е от ЛУКОИЛ. Надявам се да успеете да ми подскажете на какво се дължи това.
Благодаря предварително на всички.
Променлива мощност Пасат 1.9ТД
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 16:14
- Автомобил: Пасат
- Двигател: APT 2000г
- Местоположение: Бургас
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
В повечето случаи е така, че дори и на бензиновите двигатели.
Когато двигателя се затопли, повечето детайли по всмукателните тръби също се затоплят и като резултат засмуквания въздух също е топъл, по-неплътен и с по-малко кислород. Отделно и турбината ти се нагрява много и тя също допринася за затопляне на въздуха. Затова обикновенно на турбодизелите се монтират междинни охладители (интеркулер) между турбината и двигателя за да компенсира (донякъде) загряването и да постъпва по-студен въздух в двигателя.
Когато двигателя се затопли, повечето детайли по всмукателните тръби също се затоплят и като резултат засмуквания въздух също е топъл, по-неплътен и с по-малко кислород. Отделно и турбината ти се нагрява много и тя също допринася за затопляне на въздуха. Затова обикновенно на турбодизелите се монтират междинни охладители (интеркулер) между турбината и двигателя за да компенсира (донякъде) загряването и да постъпва по-студен въздух в двигателя.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 16:14
- Автомобил: Пасат
- Двигател: APT 2000г
- Местоположение: Бургас
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 23 яну 2007 16:14
- Автомобил: Пасат
- Двигател: APT 2000г
- Местоположение: Бургас
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта