Здравейте, искам да попитам задължително ли трябва да се развият болтовете на помпата и шайбата на вала при смяната на ангренажа,или може само да се блокира вала с инструмента през вакуум помпата без да се пипат.
Колата е голф 4 1.9 tdi 110hp AHF.
Благодаря!
Golf 4 1.9 TDI AHF - Зацепване на ангренажа?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7662
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 4 1.9 TDI AHF - Зацепване на ангренажа?
Да, задължително е.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Golf 4 1.9 TDI AHF - Зацепване на ангренажа?
Задължително е за да може да се оберат коремите по ремъка и да паснат зъбите при опънат ремък, иначе не пасват и не можеш да го монтираш
- samo_pechka
- Мнения: 8419
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf 4 1.9 TDI AHF - Зацепване на ангренажа?
Абе така е, трябва , но ... историята познава явно и варианти без. Съжалявам, че нямам снимка как са с маркирани колела. Което значи, че не са ги разхлабвали. Аз поне досега по два мотора в морги бях го засякъл.
Няма си кривя душата, правил съм го на АФН ( или АФГ , не се сещам вече, не мой ) в чужд двор , далеч от гаража ми и с основни инструменти. Еми стана разбира се, това без олабване на колела де. После една проверка за центровка с кабела и си спомням, че не се наложи никаква корекция. Единствената играчка бе наместването на обтяжното колело.
Няма си кривя душата, правил съм го на АФН ( или АФГ , не се сещам вече, не мой ) в чужд двор , далеч от гаража ми и с основни инструменти. Еми стана разбира се, това без олабване на колела де. После една проверка за центровка с кабела и си спомням, че не се наложи никаква корекция. Единствената играчка бе наместването на обтяжното колело.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Golf 4 1.9 TDI AHF - Зацепване на ангренажа?
Е да, аз преди 4-5 месеца видях зацепен с маркер бензинов форд, и трите колела са безшпонкови и се въртят свободно, стягат се след монтиране на ремъка при блокирани валове. За късмет форд позволява, да отидеш при тях и с диагностиката да адаптират синхронизацията на валовете. Като зацепихме пак мотора с инструмент за целта светна чека за липса на синхронизация
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 11 фев 2024 15:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 1.9 TDI AHF - Зацепване на ангренажа?
Благодаря за отговорите,направих си го както трябва и работата заспа.