Golf 4 1.9 TDI AHF - Зацепване на ангренажа?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Stoyanvasilev
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 11 фев 2024 15:30
Автомобил:
Двигател:

Golf 4 1.9 TDI AHF - Зацепване на ангренажа?

Мнениеот Stoyanvasilev » Чет 15 фев 2024 12:58


Здравейте, искам да попитам задължително ли трябва да се развият болтовете на помпата и шайбата на вала при смяната на ангренажа,или може само да се блокира вала с инструмента през вакуум помпата без да се пипат.
Колата е голф 4 1.9 tdi 110hp AHF.
Благодаря!




Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7656
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Golf 4 1.9 TDI AHF - Зацепване на ангренажа?

Мнениеот goppa » Чет 15 фев 2024 20:46


Да, задължително е.


Stoyanvasilev
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 11 фев 2024 15:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.9 TDI AHF - Зацепване на ангренажа?

Мнениеот Stoyanvasilev » Пон 19 фев 2024 9:16


Благодаря


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11919
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Golf 4 1.9 TDI AHF - Зацепване на ангренажа?

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 20 фев 2024 8:35


Задължително е за да може да се оберат коремите по ремъка и да паснат зъбите при опънат ремък, иначе не пасват и не можеш да го монтираш


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8389
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Golf 4 1.9 TDI AHF - Зацепване на ангренажа?

Мнениеот samo_pechka » Вто 20 фев 2024 11:28


Абе така е, трябва , но ... историята познава явно и варианти без. Съжалявам, че нямам снимка как са с маркирани колела. Което значи, че не са ги разхлабвали. Аз поне досега по два мотора в морги бях го засякъл.
Няма си кривя душата, правил съм го на АФН ( или АФГ , не се сещам вече, не мой ) в чужд двор , далеч от гаража ми и с основни инструменти. Еми стана разбира се, това без олабване на колела де. После една проверка за центровка с кабела и си спомням, че не се наложи никаква корекция. Единствената играчка бе наместването на обтяжното колело.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11919
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Golf 4 1.9 TDI AHF - Зацепване на ангренажа?

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 22 фев 2024 2:44


Е да, аз преди 4-5 месеца видях зацепен с маркер бензинов форд, и трите колела са безшпонкови и се въртят свободно, стягат се след монтиране на ремъка при блокирани валове. За късмет форд позволява, да отидеш при тях и с диагностиката да адаптират синхронизацията на валовете. Като зацепихме пак мотора с инструмент за целта светна чека за липса на синхронизация :mrgreen


Stoyanvasilev
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 11 фев 2024 15:30
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 4 1.9 TDI AHF - Зацепване на ангренажа?

Мнениеот Stoyanvasilev » Нед 25 фев 2024 15:08


Благодаря за отговорите,направих си го както трябва и работата заспа. :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 219 госта