Смяна на двигател на голф 4.
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Смяна на двигател на голф 4.
Здравейте има ли някой който е сменял мотор на голф 4 от помпа дюза към по-стария модел? Предлагат ми едно голфче 4-ка комби с много хубаво купе 101 коня,но е с повреда в двигателя.Казаха ми,че е за разпределителен вал и дюзи. Много е запазено купето и ми харесва ,но пък и не ми се кара с двигател помпа дюза.Ще съм благодарен за съветите ви.
- Bojidar Todorov
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 27 яну 2023 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на двигател на голф 4.
Мотора които цитираш има десетки видеа в тубата с километри от 800к до милион. Помпа-дюзата си е много здрав мотор, просто хората не знаят какво масло му трябва и кое кога се обслужва.
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Смяна на двигател на голф 4.
Всички покрай мен с помпа дюза са имали постоянно някакви проблеми,които аз с моя АГР двигател никога не съм имал.За мен технологията помпа дюза е излишно усложнение .
- Bojidar Todorov
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 27 яну 2023 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на двигател на голф 4.
reingar-x написа:Всички покрай мен с помпа дюза са имали постоянно някакви проблеми,които аз с моя АГР двигател никога не съм имал.За мен технологията помпа дюза е излишно усложнение .
Правилно масло и нафта от правилното място. Никакви ядове няма. Той е капризен, като не правиш първите две най-важни неща. Виждал съм какво ли не масло да слагат на помпа-дюза после реват, защо е метнал вал или дюзите са извън стойности.Това си е лично мнение, защото карам същият мотор и за над 100к вече само масло сменям.
- samo_pechka
- Мнения: 8974
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Смяна на двигател на голф 4.
То за ставане , ще стане, но ще ти трябва цял донор, буквално.
Отделно, че и документално ще е заигравка и пари .
Щом купето е много добро ( а това за мен специално е много важно условие) си струва да го направиш оригиналния.
Дюзите ме съмнява чак да са скапани, но виж вала-да.
Ако наистина проблема се окаже в тиквата , един ремонт там и ще я подкараш.
Отделно, че и документално ще е заигравка и пари .
Щом купето е много добро ( а това за мен специално е много важно условие) си струва да го направиш оригиналния.
Дюзите ме съмнява чак да са скапани, но виж вала-да.
Ако наистина проблема се окаже в тиквата , един ремонт там и ще я подкараш.
-
- VW експерт
- Мнения: 13379
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Смяна на двигател на голф 4.
Автора, сам ли ще правиш конверсията, или ще плащаш на майстор? Ако ще плащаш, забраи таа схема.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Смяна на двигател на голф 4.
Ремонтирай си твоя двигател и след това си го карай с хубаво масло и нафта. Не се вкарвай в излишни филми, че сметката може да стане повече от колата.
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Смяна на двигател на голф 4.
За механичната работа по смяната на двигателя,ще се пробвам аз и мой приятел.Но това при положение ,че съвпада захващането на двигателя,не знам дали предния мост остане или трябва да се сменя от по-стария модел.За ремонта на двигателя с помпа дюза ,за мен е по-проблемна технология дюзите до колкото знам не се ремонтират.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смяна на двигател на голф 4.
Ремонтират се!
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Смяна на двигател на голф 4.
И все пак помпа дюзата е по-сложния мотор,не ми се кара кола с този двигател .
Re: Смяна на двигател на голф 4.
Дотук - добре, само не уточняваш как ще намериш читав мотор от по-старите с ГНП. Защото и там са на милиони километри и шанса да попаднеш на проблемен е доста по-голям отколкото да попаднеш на читав и накрая ще дойде по-на сметка да се ремонтира този мотор. Това, че мотора е по-здрав по слава съвсем не означава, че ще влезеш в тази хипотеза.
Не съм наясно напълно с цените, но ако предположим, че ремонтираш този мотор все си мисля, че като не се плаща труд можеш да го ремонтираш за 1000-1500 лв.
Иначе, ако все пак сложиш друг мотор, чисто документално имаш два варианта:
1. Другия мотор да е с документи от бракувана кола - в този случай се сменят талоните и се вписва новият номер на мотора. Щом мотора е от същата кола, не би следвало да се минава технотест.
2. Другия мотор да е без документи с изтрити номера - в този случай или не променяш нищо по документите на колата и не я продаваш или ако искаш да е законно - отиваш на технотест(защото няма как да докажеш, че мотора е съвместим с колата иначе, по документи), където вписват в талона: без номер в полето за номер на двг
Не съм наясно напълно с цените, но ако предположим, че ремонтираш този мотор все си мисля, че като не се плаща труд можеш да го ремонтираш за 1000-1500 лв.
Иначе, ако все пак сложиш друг мотор, чисто документално имаш два варианта:
1. Другия мотор да е с документи от бракувана кола - в този случай се сменят талоните и се вписва новият номер на мотора. Щом мотора е от същата кола, не би следвало да се минава технотест.
2. Другия мотор да е без документи с изтрити номера - в този случай или не променяш нищо по документите на колата и не я продаваш или ако искаш да е законно - отиваш на технотест(защото няма как да докажеш, че мотора е съвместим с колата иначе, по документи), където вписват в талона: без номер в полето за номер на двг
- Traytor
- Мнения: 1879
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Смяна на двигател на голф 4.
reingar-x написа:..помпа дюзата е по-сложния мотор,не ми се кара кола с този двигател .
Няма нужда да повтаряш колко е сложен и че е по-проблемен, не е. Стига уточнението, което си сложил, че не ти се кара такъв.
Упражнението не си заслужава, колкото и да е хубаво купето, трансплантацията ще коства страшно много(каза че ще опиташ сам, но за мен времето е ресурс който е по-важен от парите).
И едно допълнение към мнението на railfan, който като цяло ти обясни добре нещата.. Дори от бракувана с документи пак карат гадовете да се минава технотест, Шарана на баща ми счупи колянов вал преди 5 години, взехме му мотор от бракувана имаше си номера на мотора и пак му загубиха цял ден да минава техно тест, при условие че сложи идентичен мотор.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Miki и 31 госта