Смяна на двигател на голф 4.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
reingar-x
Мнения: 125
Регистриран на: Пет 22 яну 2010 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Смяна на двигател на голф 4.

Мнениеот reingar-x » Съб 01 мар 2025 20:17


Здравейте има ли някой който е сменял мотор на голф 4 от помпа дюза към по-стария модел? Предлагат ми едно голфче 4-ка комби с много хубаво купе 101 коня,но е с повреда в двигателя.Казаха ми,че е за разпределителен вал и дюзи. Много е запазено купето и ми харесва ,но пък и не ми се кара с двигател помпа дюза.Ще съм благодарен за съветите ви.




Потребителски аватар
Bojidar Todorov
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 27 яну 2023 21:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на двигател на голф 4.

Мнениеот Bojidar Todorov » Съб 01 мар 2025 20:24


Мотора които цитираш има десетки видеа в тубата с километри от 800к до милион. Помпа-дюзата си е много здрав мотор, просто хората не знаят какво масло му трябва и кое кога се обслужва.


reingar-x
Мнения: 125
Регистриран на: Пет 22 яну 2010 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Смяна на двигател на голф 4.

Мнениеот reingar-x » Съб 01 мар 2025 21:36


Всички покрай мен с помпа дюза са имали постоянно някакви проблеми,които аз с моя АГР двигател никога не съм имал.За мен технологията помпа дюза е излишно усложнение .


Потребителски аватар
Bojidar Todorov
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 27 яну 2023 21:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на двигател на голф 4.

Мнениеот Bojidar Todorov » Съб 01 мар 2025 22:08


reingar-x написа:Всички покрай мен с помпа дюза са имали постоянно някакви проблеми,които аз с моя АГР двигател никога не съм имал.За мен технологията помпа дюза е излишно усложнение .


Правилно масло и нафта от правилното място. Никакви ядове няма. Той е капризен, като не правиш първите две най-важни неща. Виждал съм какво ли не масло да слагат на помпа-дюза после реват, защо е метнал вал или дюзите са извън стойности.Това си е лично мнение, защото карам същият мотор и за над 100к вече само масло сменям.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8974
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Смяна на двигател на голф 4.

Мнениеот samo_pechka » Нед 02 мар 2025 12:10


То за ставане , ще стане, но ще ти трябва цял донор, буквално.
Отделно, че и документално ще е заигравка и пари .
Щом купето е много добро ( а това за мен специално е много важно условие) си струва да го направиш оригиналния.
Дюзите ме съмнява чак да са скапани, но виж вала-да.
Ако наистина проблема се окаже в тиквата , един ремонт там и ще я подкараш.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13379
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Смяна на двигател на голф 4.

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 02 мар 2025 14:59


Автора, сам ли ще правиш конверсията, или ще плащаш на майстор? Ако ще плащаш, забраи таа схема.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Смяна на двигател на голф 4.

Мнениеот vanesto » Нед 02 мар 2025 15:09


Ремонтирай си твоя двигател и след това си го карай с хубаво масло и нафта. Не се вкарвай в излишни филми, че сметката може да стане повече от колата.


reingar-x
Мнения: 125
Регистриран на: Пет 22 яну 2010 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Смяна на двигател на голф 4.

Мнениеот reingar-x » Съб 08 мар 2025 0:12


За механичната работа по смяната на двигателя,ще се пробвам аз и мой приятел.Но това при положение ,че съвпада захващането на двигателя,не знам дали предния мост остане или трябва да се сменя от по-стария модел.За ремонта на двигателя с помпа дюза ,за мен е по-проблемна технология дюзите до колкото знам не се ремонтират.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на двигател на голф 4.

Мнениеот Danny boy » Съб 08 мар 2025 20:07


Ремонтират се!


reingar-x
Мнения: 125
Регистриран на: Пет 22 яну 2010 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Смяна на двигател на голф 4.

Мнениеот reingar-x » Нед 06 апр 2025 23:54


И все пак помпа дюзата е по-сложния мотор,не ми се кара кола с този двигател .


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1159
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Смяна на двигател на голф 4.

Мнениеот railfan » Пон 07 апр 2025 7:18


Дотук - добре, само не уточняваш как ще намериш читав мотор от по-старите с ГНП. Защото и там са на милиони километри и шанса да попаднеш на проблемен е доста по-голям отколкото да попаднеш на читав и накрая ще дойде по-на сметка да се ремонтира този мотор. Това, че мотора е по-здрав по слава съвсем не означава, че ще влезеш в тази хипотеза.
Не съм наясно напълно с цените, но ако предположим, че ремонтираш този мотор все си мисля, че като не се плаща труд можеш да го ремонтираш за 1000-1500 лв.

Иначе, ако все пак сложиш друг мотор, чисто документално имаш два варианта:
1. Другия мотор да е с документи от бракувана кола - в този случай се сменят талоните и се вписва новият номер на мотора. Щом мотора е от същата кола, не би следвало да се минава технотест.
2. Другия мотор да е без документи с изтрити номера - в този случай или не променяш нищо по документите на колата и не я продаваш или ако искаш да е законно - отиваш на технотест(защото няма как да докажеш, че мотора е съвместим с колата иначе, по документи), където вписват в талона: без номер в полето за номер на двг


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1879
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Смяна на двигател на голф 4.

Мнениеот Traytor » Пон 19 май 2025 18:17


reingar-x написа:..помпа дюзата е по-сложния мотор,не ми се кара кола с този двигател .


Няма нужда да повтаряш колко е сложен и че е по-проблемен, не е. Стига уточнението, което си сложил, че не ти се кара такъв.

Упражнението не си заслужава, колкото и да е хубаво купето, трансплантацията ще коства страшно много(каза че ще опиташ сам, но за мен времето е ресурс който е по-важен от парите).

И едно допълнение към мнението на railfan, който като цяло ти обясни добре нещата.. Дори от бракувана с документи пак карат гадовете да се минава технотест, Шарана на баща ми счупи колянов вал преди 5 години, взехме му мотор от бракувана имаше си номера на мотора и пак му загубиха цял ден да минава техно тест, при условие че сложи идентичен мотор.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Miki и 31 госта