Здравейте !
Нов съм във форума и имам едно запитване относно
Passat B7 2012 Diesel 170ps.
Passata вдигна разхода и забелязах , че регенерацията се включва и колата стой в този режим за околу 10 -30 Мин няколко пъти на ден (3-4пъти)
Регенерацията се включва между 3-4 пъти на ден и държи околу 900-950 rpm. . Някой сблъсквал ли се е с този проблем и каква може да е причината.
ДПФ или .. ???
Благодаря предварително .
Passat B7 2012 TDI 170 кс Регенерация 3-4 пъти на ден
Passat B7 2012 TDI 170 кс Регенерация 3-4 пъти на ден
Последна промяна от radotom на Сря 30 окт 2024 8:36, променено общо 1 път.
- papa franku
- Мнения: 153
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 Регенерация
Сигурен ли си че е регенерация, ако имаш пуснати повече консуматори като парно когато е студена, подгреви и тн може да ти вдигне леко оборотите
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 18:35
- Автомобил: Golf7 GTE 2017 + MB S205 2020
- Двигател:
Re: Passat B7 Регенерация
Причините може да са много, в една от темите съм описвал как един от температурните датчици около DPF ми правеше откази и регенерацията беше вечно недовършена. Само пример.
Намерете начин да я "прочетете". Вероятно има какво да каже, дори и без видим символ за грешки. Запушване на филтъра също може да е, пак от "диагностиката" може да се разбере.
Намерете начин да я "прочетете". Вероятно има какво да каже, дори и без видим символ за грешки. Запушване на филтъра също може да е, пак от "диагностиката" може да се разбере.
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat B7 2012 TDI 170 кс Регенерация 3-4 пъти на ден
Ако има проблем с някой от температурните датчици, задължително ще започне да мига подгрева и ще запише грешка. ДВГ не влиза в авариен режим при тази грешка.
Според мен не приключва регенерацията. Просто когато влезе в регенерация, карайте поне 10 минути на 4-та на около 2000 оборота постоянни. Би трябвало да приключи.
Milen92 написа:Здравейте !
Нов съм във форума и имам едно запитване относно
Passat B7 2012 Diesel 170ps.
Passata вдигна разхода и забелязах , че регенерацията се включва и колата стой в този режим за околу 10 -30 Мин няколко пъти на ден (3-4пъти)
Регенерацията се включва между 3-4 пъти на ден и държи околу 900-950 rpm. . Някой сблъсквал ли се е с този проблем и каква може да е причината.
ДПФ или .. ???
Благодаря предварително .
Според мен не приключва регенерацията. Просто когато влезе в регенерация, карайте поне 10 минути на 4-та на около 2000 оборота постоянни. Би трябвало да приключи.
Re: Passat B7 2012 TDI 170 кс Регенерация 3-4 пъти на ден
Термостата си провери. С 3 автомобила с този двигател имах проблеми. Термостата не затваря напълно. Когато е топло на вън не се усеща. Намери си вагком или подобно да гледаш температурата на антифриза докато шофираш.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 2012 TDI 170 кс Регенерация 3-4 пъти на ден
dispatch написа:Ако има проблем с някой от температурните датчици, задължително ще започне да мига подгрева и ще запише грешка. ДВГ не влиза в авариен режим при тази грешка.Milen92 написа:Здравейте !
Нов съм във форума и имам едно запитване относно
Passat B7 2012 Diesel 170ps.
Passata вдигна разхода и забелязах , че регенерацията се включва и колата стой в този режим за околу 10 -30 Мин няколко пъти на ден (3-4пъти)
Регенерацията се включва между 3-4 пъти на ден и държи околу 900-950 rpm. . Някой сблъсквал ли се е с този проблем и каква може да е причината.
ДПФ или .. ???
Благодаря предварително .
Според мен не приключва регенерацията. Просто когато влезе в регенерация, карайте поне 10 минути на 4-та на около 2000 оборота постоянни. Би трябвало да приключи.

-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Passat B7 2012 TDI 170 кс Регенерация 3-4 пъти на ден
То по тази тема толкова информация има във форума, че човек ако изчете всичко, може и дисертация да напише. Едва ли ще знаете на колко реални км пробег е колицата но според мен е позапушен DPF. И един здравословен за двигателя съвет. Проверете си нивото на маслото в картера. Ако се е повдигнало, вкарва нафта в маслото, според което трябва да спрете да ползвате колата и да решите проблема или с " изпран" филтър или нов, или изкормен физически и софртуерно. Потърпевш просто.
Re: Passat B7 2012 TDI 170 кс Регенерация 3-4 пъти на ден
Volkswangel написа:То по тази тема толкова информация има във форума, че човек ако изчете всичко, може и дисертация да напише. Едва ли ще знаете на колко реални км пробег е колицата но според мен е позапушен DPF. И един здравословен за двигателя съвет. Проверете си нивото на маслото в картера. Ако се е повдигнало, вкарва нафта в маслото, според което трябва да спрете да ползвате колата и да решите проблема или с " изпран" филтър или нов, или изкормен физически и софртуерно. Потърпевш просто.
Да знам колата е с реални км проверена е във Германия, защото живея тук и аз съм втори собственик на колата. Дпф-а е на 13% запушен показаха ми го казаха, че няма смисъл от промиване или смяна, защото на този му няма нищо. Тук в Германия няма как да “ изкормен физически и софтУерно “ защото е забранено! И скъсява живота на двигателя.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 2012 TDI 170 кс Регенерация 3-4 пъти на ден
Добре пишеш след два месеца, но поне кажи има ли развитие.
ДПФ не ти е зле, но при 13% моята още стои в регенерация. Като падне на 10% сваля оборотите и изключва перките
Пробва ли да караш поне 10км с 2к оборота?
ДПФ не ти е зле, но при 13% моята още стои в регенерация. Като падне на 10% сваля оборотите и изключва перките
Пробва ли да караш поне 10км с 2к оборота?
Re: Passat B7 2012 TDI 170 кс Регенерация 3-4 пъти на ден
110afn написа:Добре пишеш след два месеца, но поне кажи има ли развитие.
ДПФ не ти е зле, но при 13% моята още стои в регенерация. Като падне на 10% сваля оборотите и изключва перките
Пробва ли да караш поне 10км с 2к оборота?
110afn написа:Добре пишеш след два месеца, но поне кажи има ли развитие.
ДПФ не ти е зле, но при 13% моята още стои в регенерация. Като падне на 10% сваля оборотите и изключва перките
Пробва ли да караш поне 10км с 2к оборота?
Да, пробвал съм каране 15-20км с 2к оборота на 4-та предавка.
Но както съм написъл по - горе , горивото в резервоара не трябва да бъде под 1/2, разбира се , ако нямате нещо за оправяне на колата.
- alpinab
- Мнения: 643
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2012 TDI 170 кс Регенерация 3-4 пъти на ден
Това за половината резервоар при моят Б7 не беше така. Редовно си правеше регенерациите бая след 1/2. Преди резерва даже.
Re: Passat B7 2012 TDI 170 кс Регенерация 3-4 пъти на ден
alpinab написа:Това за половината резервоар при моят Б7 не беше така. Редовно си правеше регенерациите бая след 1/2. Преди резерва даже.
alpinab написа:Това за половината резервоар при моят Б7 не беше така. Редовно си правеше регенерациите бая след 1/2. Преди резерва даже.
И как реши проблема?
- samo_pechka
- Мнения: 8941
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B7 2012 TDI 170 кс Регенерация 3-4 пъти на ден
Нивото на нафтата, каква връзка има с регенерацията. Това не ти е печката ( които имат отоплител на нафта) , че да не я пуска под определено ниво на гориво ( и ток , също)
Аз пък и не мисля, че колегата над теб го казва в смисъл на проблем.
Така са си.
Имаш проблем , това пускане начесто да регенерира никак не е добре.
Ся отде е проблема...
Аз бих почнал със смяна на дифер. налягане сензор. Нищо, че на вагкома не дава грешки. Едно джаскане на педала и скача стръмно отчитането на разликата , а реално да е доста по-слабо. И веднага почва да регенерира
Но , ако не се оправи , означава, че върти газове ( сажди) през двигателя или той по някаква причина не му достига необходимия кислород да работи добре и пуши, т.е. ЕГР незатварящ добре или проблем с дюзи ( неправилно горене) , и така задръства ДПФ в супер кратки срокове.
Ако оправиш колата, моля пиши за решението тук.
Че да знаем и ние.
Аз пък и не мисля, че колегата над теб го казва в смисъл на проблем.
Така са си.
Имаш проблем , това пускане начесто да регенерира никак не е добре.
Ся отде е проблема...
Аз бих почнал със смяна на дифер. налягане сензор. Нищо, че на вагкома не дава грешки. Едно джаскане на педала и скача стръмно отчитането на разликата , а реално да е доста по-слабо. И веднага почва да регенерира
Но , ако не се оправи , означава, че върти газове ( сажди) през двигателя или той по някаква причина не му достига необходимия кислород да работи добре и пуши, т.е. ЕГР незатварящ добре или проблем с дюзи ( неправилно горене) , и така задръства ДПФ в супер кратки срокове.
Ако оправиш колата, моля пиши за решението тук.
Че да знаем и ние.
Re: Passat B7 2012 TDI 170 кс Регенерация 3-4 пъти на ден
Колеги, аз не съм големия разбирач, но наистина това е така при мене. Горивото не пада под 1/2 и няма регенерациѝ. Преди тези регенерациѝ бяха по няколко пъти на ден. Сега няма регенерациѝ. Поне при мен е така
- samo_pechka
- Мнения: 8941
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B7 2012 TDI 170 кс Регенерация 3-4 пъти на ден
Нещо не мога да разбера....
Последно кое , кога се случва?
Под 1/2 резервоар или над 1/2 резервоар?
Ако пинизите се случват под 1/2 резервоар и никога над 1/2 резервоар , май не е свързано точно с регенерации.
Нещо друго е.
Щото регенерациите нямат пряка връзка с нивото на нафтата в резервоара.
Може да има разреждане на циклите при старо масло в мотора ( намалява броя на регенерациите над определени изминати км с дадено масло ) , но няма връзка с нивото на нафтата, поне аз не съм чувал.
Последно кое , кога се случва?
Под 1/2 резервоар или над 1/2 резервоар?
Ако пинизите се случват под 1/2 резервоар и никога над 1/2 резервоар , май не е свързано точно с регенерации.
Нещо друго е.
Щото регенерациите нямат пряка връзка с нивото на нафтата в резервоара.
Може да има разреждане на циклите при старо масло в мотора ( намалява броя на регенерациите над определени изминати км с дадено масло ) , но няма връзка с нивото на нафтата, поне аз не съм чувал.