Свалих го и го почистих, имаше нагар но нищо фрапиращо. Нямаше ефект, след 20 мин каране отново същата грешка, започна да се появява и P0401 EGR Insufficient flow
Замених го с нов на PIERBURG. -Грешките изчезнаха, но след около 1000км отново авариен режим, първо p0403 , след това се появи и P0401.
По рекламация ми дадоха друг PIERBURG, който последва същата съдба след около 2000км.
Сложих оригинален на valeo 2ра ръка - отново същото, грешките изчезнаха, минах 800км и същите грешки + авариен режим. Гася и паля - после може и веднага да набие грешките, но може и 200 километра да кара и чак тогава да влезе в авариен.
Клапаните имаха съвсем тънък слой сажди - нищо което би попречило на работата, отворих единия - всичко вътре си беше наред, пуснах ток към електормотора и калапана се отваря и затваря без проблеми. От страната на тръбата за изгорелите газове имаше малки люспички от сажни до нищо фрапантно.
Знам, че при изолиране на егр тези двигатели не могат да правят добри регенерации и ще задръсти и дпф, а той е в добро състояние и не ми се иска да ги махам.
Помагайте
