vw lt 35 2.8tdi 2004 г. върви с 120-130 и забива
vw lt 35 2.8tdi 2004 г. върви с 120-130 и забива
Имам проблем със vw lt 35 2.8tdi 2004 година бусa  върви с 120-130 и забива не може да вдигне повече от 100-105 като го изгася няколко пъти се оправя от време на време много рядко отпушва много яко и вдига 170 и на всяка скорост от първа до пета вдига повече!Не можеше да се прочете и на диагностика едно момче го оправи каза че му бил объркан компа,обаче с вървенето си е същата работа!Ходих на пет места и никой не знае какво е накрая в един сервиз ми казаха че са правили спринтер със същия проблем искат ми 400 лева казват,че бил имобилайзера й трябвало да се възстанови всичко,което е махнато от системата и да съм оставил буса за 3-4 дена.Aз направих ключ без чип и буса запали с него значи имобилайзера не работи наистина!Дали е там проблема моля помагайте и ако да кажете някъде където мога да го оправя за по нормална цена.
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от iliev_st1 на Съб 20 фев 2016 14:05, променено общо 1 път.
									
			
									- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: vw lt 35 2.8tdi 2004 г. върви с 120-130 и забива
Нещо те сапунисват май. Какво общо има имобилайзерът с максималната скорост на колата?
			
									
										
						- samo_pechka
 - Мнения: 9065
 - Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
 - Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
 - Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
 
Re: vw lt 35 2.8tdi 2004 г. върви с 120-130 и забива
С точно кой 2.8 мотор е? Код или поне к.с. ?
			
									
										
						- 
				Иво Петков
 - Мнения: 1
 - Регистриран на: Пон 11 авг 2025 7:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: vw lt 35 2.8tdi 2004 г. върви с 120-130 и забива
Здравей имам същия проблем и от година само по мъките.
Оправили се и ако може дай препоръка за сервиз
			
									
										
						Оправили се и ако може дай препоръка за сервиз
- megatronS
 - VW експерт

 - Мнения: 1033
 - Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
 - Автомобил: Space Shuttle
 - Двигател:
 - Местоположение: Враца
 
Re: vw lt 35 2.8tdi 2004 г. върви с 120-130 и забива
Имобилайзера, няма нищо общо с вървенето на автомобила и забиването му. Той играе роля отначало преди запалване, да разреши пуска на системата, след това не действа. В твоя случай, имобилайзера е изключен и затова не може да се свържете с диагностика, защото той разрешава достъпа до компа по същата линия, на която е комуникацията му. За да може да правите диагностика, трябва да се активира действието на имобилайзера. Това забиване идва от проблеми с налягането на турбината и няма нищо общо с другите неща.
			
									
										
						- Lupender
 - Мнения: 791
 - Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
 - Автомобил: Audi A4 B9
 - Двигател: EA 288
 - Местоположение: Благоевград
 
Re: vw lt 35 2.8tdi 2004 г. върви с 120-130 и забива
Спринтера и ЛТ-то имат много общи неща, но не и в двигателите. Проблемът трябва да се търси по турбопътищата и в частност управлението на турбината, вероятно пренадува. Аз съм имал такъв проблем с 2,7 при Спринтер - беше бустерния клапан, някакъв американски модел, при ЛТ не знам как е.
			
									
										
						- tdi fen
 - Мнения: 4746
 - Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
 - Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
 - Двигател: TDI AGR
 - Местоположение: София
 
Re: vw lt 35 2.8tdi 2004 г. върви с 120-130 и забива
Почти съм сигурен че 2.8 е с променлива геометрия може да се е зацапала със сажди и да забива
			
									
										
						- 
				Sky_is_the_Limit
 - Мнения: 172
 - Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
 - Автомобил: Golf V
 - Двигател:
 
Re: vw lt 35 2.8tdi 2004 г. върви с 120-130 и забива
100% саждива или ръждясала геометрия. Аман от некадърни майстори. Добре, че не са ти каза ли, че е от моторчето за чистачките. Значи, отива се в специализиран сервиз за турбини, сваля се, почиства се, ако е сажди, за ръждата не знам точно как решават проблема, но имах такъв случей 2013г. за 8 часа колата ми беше готова. След това се закачва на живи данни в движение да се види как надува и си готов.
			
									
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 70 госта