обречена да прикъсва Б5.5, 1.9 TDI AVF (РЕШЕНО)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

обречена да прикъсва Б5.5, 1.9 TDI AVF (РЕШЕНО)

Мнениеот shenko » Пет 25 май 2007 10:09


като гледам колата докато е жива проблема няма да се отстрани, ситуацията е следната:смених ангренажен ремък( ролки, обтегач, всички останали ремъци, ролката на пистовия ремък), съидинител(притискател, лагер), филтър на купето, въздушен филтър, горивен филтър, след което се поеви прекъсване, на място като работи няма проблеми, като ускоряваш плавно пак няма проблем, но като натисна газта до край прекъсва, проверихме цялата въздушна система няма проблем, сложихме стария горивен филтър, пак същия филм, на компа не отчита грешка, ангренажа е поставен точно както трябва, колата има мощност, пали нормално, не пуши, направо е мистерия, от какво може да е според вас :?

Последна промяна от shenko на Вто 12 юни 2007 12:35, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bonano » Пет 25 май 2007 12:01


това което си направил е похвално, сложи качествена нафта от ОМВ, и хубава добавка елед което си направи една разходка по магистралата, да вдигне работна температура а и добавката да си свърши работата, миналия месец и аз имах този проблем и така го реших.
пп. :!: виш за всеки случай горивния филтър, уплътнен ли е както трябва , да не засмуква малко въздух :?:


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пет 25 май 2007 12:09


няма логика, зареждам от OMV, оставям колата на сервиз и се получава предърпване :?


Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bonano » Пет 25 май 2007 12:21


я им е върни да си опровят проблема , ся само ще се нервиш , че ти си се едно виновен, нема смисъл брато, иди при шефа на сервиза ревни му че да замръзне и оди си гледай кефа, твойта е в гаранция и като я видях не барай нищо, аз така правя.


Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bonano » Пет 25 май 2007 12:41


туко що говорих с едно аверче и той го е имал проблема като при теб само че от немарливост от самите "майстори" та накратко:
-проблемът с придърпването се оказа не там, където предполагах......гуменият въздуховод между дебитомера и клапата на двигателя (този дебелия , гофрирания) се оказа скъсан на две места /при обслужването/ отдолу... сещате се какво се случва като дебитомера дава грешна инфо за постъпилия въздух, а той спокойно си влиза през цепнатините след него...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 25 май 2007 12:51


shenko написа:зареждам от OMV... и се получава предърпване :?

shenko, при тия поройни дъждове съвсем нормално е в цистерната на която и да е бензиностанция да попадне вода.
Твоята кола е доста капризна от към гориво, едва ли аз съм човека, дето ти го казва първи. Напълно възможно е да има водичка просто и при пълна газ да не може да се справят дюзите.
Ако беше с бензинов мотор, веднагически щях да те посъветвам да изсипеш 100-200 мл. медицински спирт в резервоара. Той се смесва с водата и си изгаря без проблем.
С тая нова кола, обаче, и то при дизелов двигател... нека някой друг каже първо дали е безопасна подобна интервенция.
Аз мисля, че няма да има проблеми, ама....


Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bonano » Пет 25 май 2007 12:55


radotom написа:
shenko написа:зареждам от OMV... и се получава предърпване :?

shenko, при тия поройни дъждове съвсем нормално е в цистерната на която и да е бензиностанция да попадне вода.
Твоята кола е доста капризна от към гориво, едва ли аз съм човека, дето ти го казва първи. Напълно възможно е да има водичка просто и при пълна газ да не може да се справят дюзите.
Ако беше с бензинов мотор, веднагически щях да те посъветвам да изсипеш 100-200 мл. медицински спирт в резервоара. Той се смесва с водата и си изгаря без проблем.
С тая нова кола, обаче, и то при дизелов двигател... нека някой друг каже първо дали е безопасна подобна интервенция.
Аз мисля, че няма да има проблеми, ама....

колега прав си напълно, при наличието на вода аз слагам газ са горене в дизела, така е при дизелжйте.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пет 25 май 2007 14:15


много голяма мистерия, абсулютно всички процедури днес ги повториха даже върнаха и стария сидинител с притискател, пак същия филм, ще изсипя добавка към горивото да видим..... :?

Благодаря ви колеги....


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пет 25 май 2007 15:51


shenko написа:много голяма мистерия, абсулютно всички процедури днес ги повториха даже върнаха и стария сидинител с притискател, пак същия филм, ще изсипя добавка към горивото да видим..... :?

Благодаря ви колеги....

Да ти я сменят с нова,щом тази не могат да поправят.Малко съм скептик към ОМВ,напоследък се получава едно детонационно горене ,вадя ключа а тя продължава да работи ,за бензин става дума.Може и да е от колата която е на 500000 км. :lol: ,но детонациите са факт.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 28 май 2007 8:51


интересното е че, на 1-ва и 2-ра почти не се усеща и прекъсването е между 1300 и 2800 оборота :?


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Чет 31 май 2007 8:16


добавката не помага, прекарах 50 л с нея, няма ефект :?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 31 май 2007 8:51


Тва е прочутото прекъсване от помпата.Ма незнаех че на нови коли се появява също.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 31 май 2007 8:57


Тоз мотор не е ли PD ?


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 31 май 2007 8:59


Ventoman написа:Тоз мотор не е ли PD ?
доколкото знам PD е 1.9 тди :idea:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 31 май 2007 9:00


Говоря за това че маи не е с помпа а е помпа - дюза

Защото ако е с помпа , бих го погледнал :wink:

Сега ще си кача аутодата и ще видя



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта