на кратко май близак смени кюзата и в движение колата спря да работи
не пали с дава не на ток от друга кола
само и единствено пали с старч спрей и то с много мъка
мислех че е замръзнаа нафтата но не е от това качва във филтара
става на дума за пасат фолтсваген 1.9 тди 116к
питането е дали да се прави или да я върна на вторични
не пали фолксваген пасат б5 1.9 тди 116к
-
- Мнения: 953
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: не пали фолксваген пасат б5 1.9 тди 116к
Човек нищо не ти се разбира,напиши подробно какво е станало с предистория, колкото до гасене в движение трябва да я закачиш на диагностика и ще покаже може да се касае за датчик на колянов вал ли който струва 40 лв ти на вторични ще я хвърляш ей така.
-
- VW експерт
- Мнения: 13340
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: не пали фолксваген пасат б5 1.9 тди 116к
Смятам, че авторът не е българин. И действа с Гугъл преводача.
Re: не пали фолксваген пасат б5 1.9 тди 116к
Може би въздух влиза отнякъде, трябва да се прегледат всякакви о-пръстени и да се подменят стари нацепени гумени маркучи.
Но като цяло подозирам че са наслоени няколко проблема и няма да се оправи от раз. 25 годишна кола не се оправя с една дюза. Другите минали ли са стенд, на помпата рециклирани ли са уплътнения поне? Все едно само на едното колело да смениш накладките и да кажеш "правихме я и пак не спира".
Но като цяло подозирам че са наслоени няколко проблема и няма да се оправи от раз. 25 годишна кола не се оправя с една дюза. Другите минали ли са стенд, на помпата рециклирани ли са уплътнения поне? Все едно само на едното колело да смениш накладките и да кажеш "правихме я и пак не спира".

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта