Passat B6 2.0 TDI BKP 140 - проблем с празния ход и изчезващ цилиндър

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
KonstantinHad
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 03 май 2025 7:16
Автомобил:
Двигател:

Passat B6 2.0 TDI BKP 140 - проблем с празния ход и изчезващ цилиндър

Мнениеот KonstantinHad » Съб 03 май 2025 8:41


Здравейте,

Разгледах форума и не намерих съвсем подобен случай. Съжалявам, ако се повтарям.

Автомобилът е Passat B6 2006 2.0 TDI 140 16v (BKP)
Проблемът ми е следният. Без някаква симптоматика преди това, освен че колата си припушваше традиционно и предполагах, че са дюзите, изведнъж празният ход се влоши и започна да тресе. Странното е, че понякога задържа нормален празен ход и след няколко минути го влошава. Буквално изчезва цилиндър, които при увеличаване на оборотите като че ли се връща и започва да работи по-нормално над 1200 оборота. Когато колата е студена пали нормално, а като загрее не иска да запали. Пуши сивкаво-бял дим доколкото мога да преценя и мирише на нафта.

В сервиз сменихме две дюзи(сложихме вт. употреба, защото са Сименс и не се рециклират). В момента и четирите дюзи на колата са проверени от Супер дизел и били в норма. При монтажа са сложени нов к-т гумички и болтове, сменихме и кабелите на дюзите.
Измерена е компресия и всичко е наред.
В сервиза разгледаха и валовете и смятат, че няма износване в тях, което да доведе до проблема.

За съжаление след тези манипулации няма промяна в работата на двигателя.

Ще съм благодарен, ако някой даде насока или препоръка за по-специализиран сервиз.

Поздрави,
Константин

Последна промяна от radotom на Съб 03 май 2025 9:54, променено общо 1 път.
Причина: Преместена в правилния раздел




kukata_pasat
Мнения: 953
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Passat B6 2.0 TDI BKP 140 - проблем с празния ход и изчезващ цилиндър

Мнениеот kukata_pasat » Сря 07 май 2025 9:26


Щом не пали топла пък студена пали от раз провери дали не си за датчик на колянов вал те правят така,на мойта когато се скапа датчика студена палише а като загрее гаснеше сама като изстине за 10 Мин пак пали но след 5 Мин работа явно достига температура и пак гасне.Като си смених датчика всичко се оправи.


KonstantinHad
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 03 май 2025 7:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0 TDI BKP 140 - проблем с празния ход и изчезващ цилиндър

Мнениеот KonstantinHad » Пет 09 май 2025 7:07


Благодаря, ще се пробва!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: noname007 и 53 госта