Здравейте,
Разгледах форума и не намерих съвсем подобен случай. Съжалявам, ако се повтарям.
Автомобилът е Passat B6 2006 2.0 TDI 140 16v (BKP)
Проблемът ми е следният. Без някаква симптоматика преди това, освен че колата си припушваше традиционно и предполагах, че са дюзите, изведнъж празният ход се влоши и започна да тресе. Странното е, че понякога задържа нормален празен ход и след няколко минути го влошава. Буквално изчезва цилиндър, които при увеличаване на оборотите като че ли се връща и започва да работи по-нормално над 1200 оборота. Когато колата е студена пали нормално, а като загрее не иска да запали. Пуши сивкаво-бял дим доколкото мога да преценя и мирише на нафта.
В сервиз сменихме две дюзи(сложихме вт. употреба, защото са Сименс и не се рециклират). В момента и четирите дюзи на колата са проверени от Супер дизел и били в норма. При монтажа са сложени нов к-т гумички и болтове, сменихме и кабелите на дюзите.
Измерена е компресия и всичко е наред.
В сервиза разгледаха и валовете и смятат, че няма износване в тях, което да доведе до проблема.
За съжаление след тези манипулации няма промяна в работата на двигателя.
Ще съм благодарен, ако някой даде насока или препоръка за по-специализиран сервиз.
Поздрави,
Константин
Passat B6 2.0 TDI BKP 140 - проблем с празния ход и изчезващ цилиндър
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 03 май 2025 7:16
- Автомобил:
- Двигател:
Passat B6 2.0 TDI BKP 140 - проблем с празния ход и изчезващ цилиндър
Последна промяна от radotom на Съб 03 май 2025 9:54, променено общо 1 път.
Причина: Преместена в правилния раздел
Причина: Преместена в правилния раздел
-
- Мнения: 953
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B6 2.0 TDI BKP 140 - проблем с празния ход и изчезващ цилиндър
Щом не пали топла пък студена пали от раз провери дали не си за датчик на колянов вал те правят така,на мойта когато се скапа датчика студена палише а като загрее гаснеше сама като изстине за 10 Мин пак пали но след 5 Мин работа явно достига температура и пак гасне.Като си смених датчика всичко се оправи.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 03 май 2025 7:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B6 2.0 TDI BKP 140 - проблем с празния ход и изчезващ цилиндър
Благодаря, ще се пробва!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: noname007 и 53 госта