2.0 TDI CBBB 170 кс - Затапване на EGR с метална пластина

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5453
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

2.0 TDI CBBB 170 кс - Затапване на EGR с метална пластина

Мнениеот Даскала™ » Нед 27 юли 2025 22:44


Здравейте,къде е най-удачно да се сложи тапа(метална пластина) при двигател с код на мотора CBBB(2.0/170 CR),защото видях две метални тръби с такъв накрайник.Едната е доста къса и се намира долу ниско малко над картера,а другата е по-дългата и значително удобна влизаща в дроселова клапа ли е 2 в 1 с егр ли е на този мотор....
В момента е затапен на входа дето влиза в клапана от снимка 1,но металната тръба на снимка 2 за какво служи и не е ли там мястото на тапата?Изключен е софтуерно.
https://freeimage.host/i/Fv0zocN
https://freeimage.host/i/Fv0IZEx




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19710
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Затапване на EGR с метална пластина

Мнениеот radotom » Пон 28 юли 2025 8:40


Даскале, първо - радвам се да те видя отново! :a040
Второ - мисля, че никъде не е удачно. И то не заради няк'ви еко норми, а заради алгоритъма на работа на мотора.
Със същия двигател съм, та видях мизериите, дето хвърля ЕГР-а там
viewtopic.php?f=24&t=497300
Обаче двигателя си търси потока газове, дето идват от ЕГР-а. :no
Дори да го изключиш софтуерно, ако не се преработят цялостно таблиците за входящия въздух, това по всяка вероятност ще набива грешки.

Ако все пак става номера, пиши, моля те. И мен живо ме интересува въпроса


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1128
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: Touareg 7P6
Двигател:

Re: Затапване на EGR с метална пластина

Мнениеот nikolay_ss » Пон 28 юли 2025 8:56


На самият изпускателен колектор където ти е на снимка 2 е най-удачно.

radotom написа:Обаче двигателя си търси потока газове, дето идват от ЕГР-а. :no
Дори да го изключиш софтуерно, ако не се преработят цялостно таблиците за входящия въздух, това по всяка вероятност ще набива грешки.

Ако все пак става номера, пиши, моля те. И мен живо ме интересува въпроса


ЕГР-а ако е спрян правилно софтуерно - няма никакъв проблем.
Прав си, че може да се оптимизират някои таблици като тази на турбото и SOI, което съответно ще доведе и до по-нисък разход, но не е задължително и без тях мотора ще работи добре.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта