Голф 3 / 1.9ТДИ / 1996г.
Сутрин не иска да запали. Пали чак след 4-5 път, при което следва известно притръсане. Прави го само сутрин, или след по-дълъг застой на едно място. Предполагам е от маркучетата за излишната нафта от там да засмуква въздух и след известно време нафтата я няма по маркучетата. Вашето мнение какво е ?
Голфетката пали трудно сутрин
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
горивния филтър в какво състояние е ?
сменял ли си го скоро ?
ако не - развий му отдолу капачката за да изтече събралата се мръсотия и вода . преди да отвиеж капачката изкарай маркучите за нафтата за да няма вакум щото може да не потече нищо.
след което запали двигателя и остави да поработи да си напълни филтъра с гориво, ако изгасне не се притеснявай - палиш пак
а другия проблем за който се сещам е че може да имаш проблем със свещите , можеш да провериш всяка една от тях отделно ама трябва да се вадят
сменял ли си го скоро ?
ако не - развий му отдолу капачката за да изтече събралата се мръсотия и вода . преди да отвиеж капачката изкарай маркучите за нафтата за да няма вакум щото може да не потече нищо.
след което запали двигателя и остави да поработи да си напълни филтъра с гориво, ако изгасне не се притеснявай - палиш пак
а другия проблем за който се сещам е че може да имаш проблем със свещите , можеш да провериш всяка една от тях отделно ама трябва да се вадят
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 118 госта