Голфетката пали трудно сутрин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Голфетката пали трудно сутрин

Мнениеот pRo_4_LiFe » Чет 14 юни 2007 22:01


Голф 3 / 1.9ТДИ / 1996г.
Сутрин не иска да запали. Пали чак след 4-5 път, при което следва известно притръсане. Прави го само сутрин, или след по-дълъг застой на едно място. Предполагам е от маркучетата за излишната нафта от там да засмуква въздух и след известно време нафтата я няма по маркучетата. Вашето мнение какво е ?




Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Мнениеот marianchev » Чет 14 юни 2007 23:13


горивния филтър в какво състояние е ?
сменял ли си го скоро ?
ако не - развий му отдолу капачката за да изтече събралата се мръсотия и вода . преди да отвиеж капачката изкарай маркучите за нафтата за да няма вакум щото може да не потече нищо.
след което запали двигателя и остави да поработи да си напълни филтъра с гориво, ако изгасне не се притеснявай - палиш пак
а другия проблем за който се сещам е че може да имаш проблем със свещите , можеш да провериш всяка една от тях отделно ама трябва да се вадят


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 15 юни 2007 0:07


В тва топло време при ТДИ няма никъв смисъл да гледаш свещите.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 15 юни 2007 13:04


Айде малко да ползваме търсачката - има писано бол, точно по този въпрос!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 118 госта