Проблем!Студена пали,топла не!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tUf
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Проблем!Студена пали,топла не!

Мнениеот tUf » Пет 15 юни 2007 14:38


Та здравейте проблема ми е следния имам ПОЛО 1.9 чист дизел 1998г.
Проблема е следния: сутрин като вадя колата от гаража е студена и пали от раз,но когато е загряла (нормална температура) пали от втория третия пат да не казвам и четвъртия!За дизелите не е ли присащо да пали топла апак студена да се муси?Та това е проблема пали трудно като е топла от каде може да е проблема........Помогнете?




Потребителски аватар
plamen_at
Мнения: 126
Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър
Контакти:

Мнениеот plamen_at » Пет 15 юни 2007 17:15


Колега и аз го имах този проблем, обаче мойта е TDI и при тях когато колата е топла реотановите свещи не се включват и ако ти е по слаб акумулатора (това беше при мен) или стартера не върти както трябва не палят (палят по-трудно), та мисълта ми е да пробваш с някои по-нов и по силен акумулатор на загрята кола и ако не е от това да я закараш на някой майстор да види как върти стартера. А може и от центровката да е - да се даде малко предварение на помпата. Най-лошото може да е да няма компресия, дано не е това.


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Пет 15 юни 2007 17:44


Здравей!
Подобен проблем ме подлуди и мен. Успях да го реша противно на мнението на майстора ми.
Първо провери закрепването на минука за корпуса и от корпуса към двигателя.
Второ провери и почисти връзката на стартера за корпуса. При мен при разширение /температурно/ връзката се нарушаваше и бендикса само си чукваше, а веднъж и никой нямаше. Проверих с "фазомерче" и се оказа, че вместо зелено светеше червено / под 13V/. Пуснах допълнителен минус на корпуса на стартера и той си завъртя.
Трето - ако в това е проблема и не си струва демонтаж и почистване на снадката - пускай допълнителен минус до стартера. При мен пипна ли тази връзка се размърдва работната помпа на съединителя, влиза въздух и тогава......
:013: При мен така се реши! Дано и при теб е така лесно и евтино.


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Пет 15 юни 2007 17:56


dekata написа:
dekata написа:на последък ми се струва доста спъната колата,особено в ниските обороти.та си мислех дали не е от това.взе трудно да пали топла.в смисъл не е чакмак ,а малко се зачудва..



днес срещу 20лв. и малко центровка на помпата,колата отново е пушка.пали от четвърт и върви по-добре.Rabbit_TDI-благодаря ти,че ме насочи към Виктор от техникума.човека си разбира от работата и е точен :wink:


Твоят двигател трябва да е същият като моя.Като запали от втория или третият път отзад изпушва.Моята най-трудно палеше при температура 60-70гр.Сега вече е пушка да не чуе :twisted:


tokata_87
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Средец

Мнениеот tokata_87 » Пон 21 яну 2008 18:30


пи6и как се опражи де плс 4е и аз сам сас са6тия проблем



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 129 госта