Колко горе доло ще ми струва ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Колко горе доло ще ми струва ?

Мнениеот ShoGo_GTI » Нед 17 юни 2007 20:51


Незнам дали темата е за тук но все пак карам голф(2), та аз съм c 1.6D JP мотора и днес без да се усетя съм спукал водно съединение и съм минал около 20 км без да се усетя и ме съмнява че съм я прегрял и съм изкривил главата :(((
Та въпросът ми е колко горе доло ще ми излезе щлайфането на главата смяната на гарнитурата, сегментите и като съм тръгнал и гумичките на клапаните и труда за целия ремонт и дали си заслужава по добре да отида и да си взема от моргата един турбодизелов оборудван двигател(който незнам в какво състояние е) и да си го сложа.

p.s. може да не се изразявам много правилно простете ме аз съм от тези който повече четат и научават много от форума и по малко пишат :)




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 17 юни 2007 21:07


Предполагам, че някъде около 600 лева ще ти злезе пълния ремонт на мотора, колега, ако наистина има проблем.
Ако тръгнеш на нов мотор, то като крайна сума ще ти излезе малко по-малко, но не е ясно колко.
А и както правилно си посочил- не е ясно какво ще е състоянието на новозакупения мотор. Преди да се качи и запали... едва ли някой може да ти каже каквото и да е било сигурно.
Аз предпочетох ремонт на моя и не съжалявам!


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Нед 17 юни 2007 21:21


добре ако реша да взема друг двигател и му слжожа старата си скоростна кутия и го запаля и го занеза да ми измерят компресията и да пипнат помната и дюзите и евентуално всичко е наред какви други мизерии мога да очаквам от този двигател освен от турбото?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 17 юни 2007 21:24


Амииии....
Lov4o написа:... и евентуално всичко е наред ...

Е това е ключовия момент!


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Нед 17 юни 2007 21:26


точно аз винаги мога се уговоря с момчето от моргата ако не е наред да го върна

но това ще ми е резервен вариант утре като взема водно съединение ще разбера какво е положение


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Нед 17 юни 2007 21:26


Lov4o написа:добре ако реша да взема друг двигател и му слжожа старата си скоростна кутия и го запаля и го занеза да ми измерят компресията и да пипнат помната и дюзите и евентуално всичко е наред какви други мизерии мога да очаквам от този двигател освен от турбото?


Темеперетурата до къде стигна, мина ли в червения сектор?
По принцип за толкова малко километри, мисля че няма проблем, напълни си охладителната система пак и ще разбереш дали си изкривила главата, моето мнени е че не си :wink: немеца се е презастраховал многократно :wink:


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Нед 17 юни 2007 21:37


petko5 написа:
Lov4o написа:добре ако реша да взема друг двигател и му слжожа старата си скоростна кутия и го запаля и го занеза да ми измерят компресията и да пипнат помната и дюзите и евентуално всичко е наред какви други мизерии мога да очаквам от този двигател освен от турбото?


Темеперетурата до къде стигна, мина ли в червения сектор?
По принцип за толкова малко километри, мисля че няма проблем, напълни си охладителната система пак и ще разбереш дали си изкривила главата, моето мнени е че не си :wink: немеца се е презастраховал многократно :wink:


по принцип уреда на моето табло не е с червена и синя зона а е с дебела и тъкна зона (несъм гледал на др голфове дали е същото) и тънката зона (черта) е вече 130 градуса или повече, та стрелката се залепи там и немръдна докато неспрях колата


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Нед 17 юни 2007 21:43


Напълни си охладителната система и ще разбереш дали си изкривила главата, има много фактори за да разбереш дали си изкривил главата.


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Нед 17 юни 2007 21:50


единия който знам аз е че в маслото ще има вода и ще се пресече и ще стане като боза на цвят.
по какъв друг начин мога да разбера ?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 17 юни 2007 21:55


Не си му направил нищо на двигателя най-вероятно, освен ако не си карал яко на заварка. Аз без вода /по принуда/ съм карал около 25 км точно такъв двигател, и не успях да го прецакам. Е вярно е че спирах да поохлади 2 пъти, ама фактът си е факт. Налей вода, покарай, виж как се държи колата, пък тогава предприемай каквито и да е действия. И най-добре, иди при някой дизелджия да я види... Успех :да:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Нед 17 юни 2007 21:58


Видя ли си маслото в как е?


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Нед 17 юни 2007 22:04


Аз по принцип повече от 100 извън града не го карам нормално 80 90 небързам за никъде най-много 120 когато съм бързал а това до сега се е случвало 2 3 пъти и разстоянието е било Добрич - Балчик или обратно.
А за днес го карах с минимални обороти колкото да не изгасне сам а и ми направи впечатление че когато си махна грака от педала на газта и си остане без газ светла лампата на маслото и когато подам газ изгася.


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Нед 17 юни 2007 22:14


petko5 написа:Видя ли си маслото в как е?

маслото ми е наред като го гледах, а и тя беше останала без вода


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Нед 17 юни 2007 22:22


Напълния с вода и я запали, само така можеш да разбереш дали си издухал гарнитура или си изкривил главата.


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот ShoGo_GTI » Нед 17 юни 2007 22:27


ок, благодаря ви много за отговорите :) утре ще пиша какво е станало :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 125 госта