загряват ли ви"печките"...
- dekata
- Мнения: 314
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
загряват ли ви"печките"...
Имам чувството,че моята доста често включва перката.Значи извън града поддържа 90гр.Щом влезна в града и врътна няколко пресечки и перката се включва и стрелката сочи около 100гр.По интересното е,че мерих температурата в разширителният съд и когато перката въртеше показваше 90гр.Мерих с мултицет и живачен термометър-показват еднакво.Като казах,че поддържа 90гр. имах предвид,че стрелката показва средната черта която принципно трябва да отговаря на 90гр.Възможно ли е антифриза да се охлади толкова бързо в разш. съд,че да дава такава разлика.Не вярвам и двата датчика в такъв синхрон да са дали фира.При вашите коли как е?
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
pike написа:Също кове на 90 гр.В5,AFN
И при мен е така - без значение стъпка или не, баири, на равно, по надолнище - все 90града. ОБАЧЕ!!! Някой беше писал, че нашите са направени така, че в диапазона 85 - 105 града да показва все 90. Не знам дали е така, но ако е вярно не ми харесва много. Все пак е добре да си знаеш реално колко ти е загряла колат. Другото нещо: как е възможно при пълно натоварване и при празен ход (да речем по инерция) да си стои все на 90?!?

-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Вие сте добре аз карам 1.9ТД ААZ двигател.. и градско неска пръсна от температура.. 100-110 градуса.. напрао са ошашавих .. и я чаках да поистине.. незнам от какво е вода има .. всичко 6+ кат я спра и перките си бучат.. те двечки ... ама дали е от този датчик .. къде мога да видя на колко градуса трябва да се включват и да зема и аз да меря.. под капака ко става
По нагорнище пак 110.. пфф напрао ме смъдва сърчицето,че се еено мене пържат.. иначе по надолнище си пада 70-90...





- dekata
- Мнения: 314
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
snooperchi написа:Вие сте добре аз карам 1.9ТД ААZ двигател.. и градско неска пръсна от температура.. 100-110 градуса.. напрао са ошашавих .. и я чаках да поистине.. незнам от какво е вода има .. всичко 6+ кат я спра и перките си бучат.. те двечки ... ама дали е от този датчик .. къде мога да видя на колко градуса трябва да се включват и да зема и аз да меря.. под капака ко става![]()
По нагорнище пак 110.. пфф напрао ме смъдва сърчицето,че се еено мене пържат.. иначе по надолнище си пада 70-90...
![]()
Я си провери първо термостата да не е зациклил затворен.Не е нормално по нанадолнище да пада на 70гр.Трябва да стои на 90гр.
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Е ама колега ... говорим си за .. яко надолнище.....dekata написа:snooperchi написа:Вие сте добре аз карам 1.9ТД ААZ двигател.. и градско неска пръсна от температура.. 100-110 градуса.. напрао са ошашавих .. и я чаках да поистине.. незнам от какво е вода има .. всичко 6+ кат я спра и перките си бучат.. те двечки ... ама дали е от този датчик .. къде мога да видя на колко градуса трябва да се включват и да зема и аз да меря.. под капака ко става![]()
По нагорнище пак 110.. пфф напрао ме смъдва сърчицето,че се еено мене пържат.. иначе по надолнище си пада 70-90...
![]()
Я си провери първо термостата да не е зациклил затворен.Не е нормално по нанадолнище да пада на 70гр.Трябва да стои на 90гр.




Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта