загряват ли ви"печките"...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

загряват ли ви"печките"...

Мнениеот dekata » Пон 18 юни 2007 18:18


Имам чувството,че моята доста често включва перката.Значи извън града поддържа 90гр.Щом влезна в града и врътна няколко пресечки и перката се включва и стрелката сочи около 100гр.По интересното е,че мерих температурата в разширителният съд и когато перката въртеше показваше 90гр.Мерих с мултицет и живачен термометър-показват еднакво.Като казах,че поддържа 90гр. имах предвид,че стрелката показва средната черта която принципно трябва да отговаря на 90гр.Възможно ли е антифриза да се охлади толкова бързо в разш. съд,че да дава такава разлика.Не вярвам и двата датчика в такъв синхрон да са дали фира.При вашите коли как е?




Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пон 18 юни 2007 19:09


и при мен беше така и се оказа че датчика за включване на перката е от бензинова кола.смених го и нещата си дойдоха на място


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Пон 18 юни 2007 20:16


Те не бяха ли с едни пластмасови пръстени с различен цвят?И по цвета се разбира за каква кола са и на колко да включва перката.Може и да бъркам нещо.Или това беше на датчика за стрелката :oops: :roll: Но защо и стрелката на таблото показва висока температура?


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пон 18 юни 2007 21:39


тези стоят долу в ляво на радиатора и на тях си пише температурата на която работят .и по каталог за моя дават -по спомен- 85 гр. а беше поставен 105гр.


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Мнениеот boi4eto » Вто 19 юни 2007 8:17


tatenceto написа:тези стоят долу в ляво на радиатора и на тях си пише температурата на която работят .и по каталог за моя дават -по спомен- 85 гр. а беше поставен 105гр.

Моя датчик е прецакан, и включвам перката с копче принудително.
Така ми докараха колата от Австрия,свикнах така,и така я карам.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 19 юни 2007 8:19


при мен от 90-92 градуса не мърда - баири, спускания - кове
Така е и при на брат ми Пасата Б5 АФН


Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Вто 19 юни 2007 8:57


Също кове на 90 гр.В5,AFN


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 19 юни 2007 9:54


pike написа:Също кове на 90 гр.В5,AFN

И при мен е така - без значение стъпка или не, баири, на равно, по надолнище - все 90града. ОБАЧЕ!!! Някой беше писал, че нашите са направени така, че в диапазона 85 - 105 града да показва все 90. Не знам дали е така, но ако е вярно не ми харесва много. Все пак е добре да си знаеш реално колко ти е загряла колат. Другото нещо: как е възможно при пълно натоварване и при празен ход (да речем по инерция) да си стои все на 90?!? :roll:


Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Вто 19 юни 2007 10:33


Нанадолнище връща малко,по-осезаемо е зимата-въздуха е по-студен,но не качва никога над 90


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 19 юни 2007 18:41


Никога не се е колебала температурата - нито нагоре нито надолу, нито лете, нито зиме! Винаги е ковната на 90 (когато загрее де).


snooperchi
Мнения: 297
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот snooperchi » Вто 19 юни 2007 18:45


Вие сте добре аз карам 1.9ТД ААZ двигател.. и градско неска пръсна от температура.. 100-110 градуса.. напрао са ошашавих .. и я чаках да поистине.. незнам от какво е вода има .. всичко 6+ кат я спра и перките си бучат.. те двечки ... ама дали е от този датчик .. къде мога да видя на колко градуса трябва да се включват и да зема и аз да меря.. под капака ко става :lol: :roll: По нагорнище пак 110.. пфф напрао ме смъдва сърчицето,че се еено мене пържат.. иначе по надолнище си пада 70-90... :) :)


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Вто 19 юни 2007 18:48


Малко се отклонихте от темата.Значи и моята си кове градусите при спускане и т.н.Това говори за изправен термостат.Въпроса ми беше свързан с честото включване на перката и показване на температура която не отговаря на показанията на мултицета.Стрелката показва около 100гр.,а мултицета показва 90гр.


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Вто 19 юни 2007 18:52


snooperchi написа:Вие сте добре аз карам 1.9ТД ААZ двигател.. и градско неска пръсна от температура.. 100-110 градуса.. напрао са ошашавих .. и я чаках да поистине.. незнам от какво е вода има .. всичко 6+ кат я спра и перките си бучат.. те двечки ... ама дали е от този датчик .. къде мога да видя на колко градуса трябва да се включват и да зема и аз да меря.. под капака ко става :lol: :roll: По нагорнище пак 110.. пфф напрао ме смъдва сърчицето,че се еено мене пържат.. иначе по надолнище си пада 70-90... :) :)


Я си провери първо термостата да не е зациклил затворен.Не е нормално по нанадолнище да пада на 70гр.Трябва да стои на 90гр.


snooperchi
Мнения: 297
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот snooperchi » Вто 19 юни 2007 20:37


dekata написа:
snooperchi написа:Вие сте добре аз карам 1.9ТД ААZ двигател.. и градско неска пръсна от температура.. 100-110 градуса.. напрао са ошашавих .. и я чаках да поистине.. незнам от какво е вода има .. всичко 6+ кат я спра и перките си бучат.. те двечки ... ама дали е от този датчик .. къде мога да видя на колко градуса трябва да се включват и да зема и аз да меря.. под капака ко става :lol: :roll: По нагорнище пак 110.. пфф напрао ме смъдва сърчицето,че се еено мене пържат.. иначе по надолнище си пада 70-90... :) :)


Я си провери първо термостата да не е зациклил затворен.Не е нормално по нанадолнище да пада на 70гр.Трябва да стои на 90гр.
Е ама колега ... говорим си за .. яко надолнище..... :D то трябва всичко да се провери мене тая температура не ме устройва мн .. въпреки,че до сега така сме я карали с бащата ама пък знаеш ли може от скоро да загрява така мн .. а и не е мнн ладничко :) :roll: Иии извинявам се за отклонението в темата но просот ... по заглавието ии реших да напиша :oops:


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Вто 19 юни 2007 20:42


Аз нямах точно теб в предвид :wink: :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта