Подгряването на свещите

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
yagoda
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 26 яну 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Подгряването на свещите

Мнениеот yagoda » Сря 20 юни 2007 11:51


Здравейте, най сетне подкарах полото пак - 1.9D
Забелязвам обаче че сутрин като завъртя ключа понякога на таблото не светва лампата която показва че се включва подгряването на свещите... трябва да изключа от контакт и пак да врътна ключа и тогава светва. Понякога тая процедура се повтаря няколко пъти, а понякога от първия път си светва индикатора за подгряването.
Да знаете тва от какво може да е...
Патрона на контактния ключ?




Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Сря 20 юни 2007 12:41


Давам ти жокер: Гледай прогнозата за времето и ще разбереш защо не светва :wink:


yagoda
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 26 яну 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот yagoda » Сря 20 юни 2007 13:15


Вместо жокери, да беше казал де може да е проблема.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 20 юни 2007 14:53


Обсъждано е стотици пъти - при по новите дизели, вкл. голяма част от 1.9 на Фолксваген, когато темпратурата на въздуха е над 5 градуса мисля, не съм сигурен, но когато е топло, не включват изобщо подгряващите свещи. Ето затова колегата ти е казал за прогнозата за времето :wink:


yagoda
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 26 яну 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот yagoda » Сря 20 юни 2007 16:18


Е, съжалявам ако съм постнал тема за нещо което е обсъждано толкова много, четох из поло форума ама не намерих точно това. Това което ме накара да си мисля че може да има проблем е че понякога ги включва погряващите свещи а понякога не, например след няколко последователни завъртания на ключа.
Щом казвате че е нормално, окей, много благодаря!


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Сря 20 юни 2007 16:49


А на мен при първо палене не ми светва (но не винаги,някой път си подгрява,даже и сега през лятото),но като го изгася например след 2 мин. и пак запаля подгрява,а нали уж е топло и не би трябвало да подгрява,особено като е работил макар и малко?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 20 юни 2007 17:26


коя година е полото?


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Сря 20 юни 2007 18:30


И моята прави така.Или бързо изгасва или не светва(много рядко)Като прищракам ключа светва с нормална продължителност.Без значение дали вън е -10 или +40гр.Говорим когато колата е стояла поне няколко часа в покой.Като гледам стрелката на температурата трябва да е над 50гр. зада не светне индикациятя на подгряването.


yagoda
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 26 яну 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот yagoda » Сря 20 юни 2007 18:54


Полото е '97-ма.
Съвсем отскоро карам дизел и незнам дали е нормално това. Освен това като не подгреят свещите върти доста докато запали нищо че е топло времето. Като си подгреят пали веднага...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 20 юни 2007 18:58


щом говориш за сутрешно палене,тогава проблема е в релето за свещите
а като загрее колата е нормално да не подгрява ,но сутрин е задължително :wink:


Потребителски аватар
Deputata
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
Автомобил: VW Golf3 1900 TD
Двигател: AAZ 1994
Местоположение: Троян
Контакти:

Мнениеот Deputata » Сря 20 юни 2007 20:35


Колега виж при мен как беше тоя проблем. И аз мислех че контактен ключ или релето на подгряващите свещи а то се оказа, че някакво голямо реле което командва подаването на токове към стартера, подгряване. Прочети тук:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=48637[/url]


yagoda
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 26 яну 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот yagoda » Чет 21 юни 2007 9:56


Много благодаря!
Ще навестя клубните сервизи, като разнищя историята ще пиша от какво е било.


ТониМ
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 10:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ТониМ » Сря 01 авг 2007 13:28


Имам следното въпросче - от 2 месеца имаме Бора 1,9 ТДИ, производство 2002, на 80 000 км. (може би :lol: ) и на два пъти се случва, по време на движение, да се появи реотанчето и да мига известно време. Казаха ми, че сигурно някоя свещите за подгряване е развалена, моля дайте съвет, каква може да е причината и трябва ли да карам веднага колата на сервиз, или може да почакам докато захладнее?


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Сря 01 авг 2007 13:45


Добре би било да минеш диагностика на ваг-ком, и тогава ще си каже иначе може да караш де.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 01 авг 2007 15:53


ТониМ написа:Имам следното въпросче - от 2 месеца имаме Бора 1,9 ТДИ, производство 2002, на 80 000 км. (може би :lol: ) и на два пъти се случва, по време на движение, да се появи реотанчето и да мига известно време. Казаха ми, че сигурно някоя свещите за подгряване е развалена, моля дайте съвет, каква може да е причината и трябва ли да карам веднага колата на сервиз, или може да почакам докато захладнее?


Колега пробвай следното ако пк почне да мига спри и намери къде е спирачката с ръка почни да опипваш буталото на машинката нагоре надолу ( машинката е един цилинтюдър с бутало точно буталото мърдаш ). Ако спре да мига отиваш и си сменяш съответната мачинка и си готов.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 38 госта