Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 27 авг 2007 10:28


Passat_bs написа:Впредвид вида в който ми изглеждаха колекторите при свалянето, съм почти 100% сигурен, че никаква добавка не би помогнала. То на ръка с ножа трудно се свалят тия сажди, камо ли с добавка.

:да: -абсолютно съгласен - на бензина награ е доста по-малко и не е такъв твърд.Въпреки че ако има такъв препарат за дизел си е доста добре за профилактично чистене или за да изчисти мърсотията от главата която не може да се изчисти ръчно :cry: .Иначе то ако нещо може да бутне саждите от колектора при бачкащ мотор познай какво ще стане с мотора :lol: :cry:




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Почистване на всмукателни колектори

Мнениеот niks76 » Пон 27 авг 2007 16:10


bovalmoto написа:Вече не се налага да се разглобява колата за да се почистят колецторните тръби.Има една добавка която е много ефикасна и чисти на 100%(от личен опит)Кой е този Вентоман-а да му покажа как се чисти с нея и откаде да снабди тъй като е само за професионална употреба и не се продава по бензиностанцйте
то и добавка за по4истване на турбините има (не се продават по магазините)ама не вършат работа.ЕФЕКТА Е МИНИМАЛЕН


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Вто 28 авг 2007 0:52


Ората са казали- ръка да пипне, нема как да не стане ралтатата. Обаче си требе разглобяване.


Потребителски аватар
nikolai_ignatov
Мнения: 171
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот nikolai_ignatov » Нед 23 сеп 2007 15:09


къде точно е по добре да се сложи тапа на това ЕГР и неможе ли да се махне на цяло.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Нед 23 сеп 2007 18:23


nikolai_ignatov написа:къде точно е по добре да се сложи тапа на това ЕГР и неможе ли да се махне на цяло.


Слага се точно след ЕГР-а... Тръбата от долу->ЕГР-а-> ламаринка/чеп тунинг/ :lol:


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Вто 27 ное 2007 7:51


niks76 написа:naи късно утре ще слжа снимки :wink:


niks76 , Здравей както писа в 1 преден пост да чака проблеми.
той не но при мен колата нещо се влияе от атмосферните условия т.е.
при лошо време върви добре а при топло се мисли повече с еднакво гориво ?
Молбата ми е би ли обяснил как и с колко се ограничава "софтуерно" ЕГР клапата и ако се махне както казваш самата клапа трябват ли корекции ?


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 27 ное 2007 14:37


не ограничавайте софтуерно ЕГР-а , затапвайте го хардуерно :) но оставете стойностите по подразбиране


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Вто 27 ное 2007 15:54


WasteLand_TD написа:не ограничавайте софтуерно ЕГР-а , затапвайте го хардуерно :) но оставете стойностите по подразбиране


Шегата е добра с играта на думи, но не ми става ясно какво се прави, и какво ще се разбира: "по подразбиране" ???

П.П. незнам дали е уместно да попитам и за датчика отчитащ налягането след кулера : ако се зацапа с масло какви ли стойности дава и как влияе на работата на ДВГ ? Благодаря.


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Вто 04 дек 2007 8:50


Golf_Bora написа:
niks76 написа:naи късно утре ще слжа снимки :wink:


niks76 , Здравей както писа в 1 преден пост да чака проблеми.
той не но при мен колата нещо се влияе от атмосферните условия т.е.
при лошо време върви добре а при топло се мисли повече с еднакво гориво ?
Молбата ми е би ли обяснил как и с колко се ограничава "софтуерно" ЕГР клапата и ако се махне както казваш самата клапа трябват ли корекции ?


Къде се загуби колегата niks76 да поясни и по новата тема за софтуерното корегиране на EGR


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 дек 2007 8:58


Софтуерно ограничаване е да отидеш при някой с ВАГ-Ком да намали работата на ЕГР до минимум.


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Вто 18 мар 2008 9:59


Rabbit_TDI написа:Софтуерно ограничаване е да отидеш при някой с ВАГ-Ком да намали работата на ЕГР до минимум.

... както се казваше в рекламата "... Добре ДЕЕ нали и моето е Нова Бр..."
Та и аз си взех кабел :D , но неставало само с ядене трябвало и акъл :oops: . С риск да бъда досаден Може ли някой да ми обясни как се коригира този EGR стъпка по стъпка ?
Защото като чета един нагоре друг надоло :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 18 мар 2008 10:34


http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
Извадка от там
Channel 3: EGR/Става въпрос за панела Adaptations/

To decrease the EGR rate, increase the number to the highest possible value (typically 33768).
This will prevent/slow down the intake manifold clogging problem and reduce smoke.
Though the MAF at idle is still within specifications (370 mg/h) do not use this adaptation on the road :-)
Again, this EGR setting is for off-road use only !!!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 18 мар 2008 11:31


Аз пак казвам че при затапен ЕГР като се повишат стоиностите в канала, около 2500 оборота колата става по мудна (турбо дупка).Имаша тема по върпоса и до никъде,


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 18 мар 2008 13:05


andonov написа:Аз пак казвам че при затапен ЕГР като се повишат стоиностите в канала, около 2500 оборота колата става по мудна (турбо дупка).Имаша тема по върпоса и до никъде,

Той май колегата пита при незапушен как софтуерно да си го ограничи.
P.S.Иначе в сайта на рос-тех пише точно какво се получава.Аз не можах точно да го схвана щото е сложно :oops: ,но като си пранвих експерименти установх ,че при затапен ЕГР и високи стойности дебитомера показва по-голямо число с около 10 единици.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Мнениеот dmode101 » Вто 18 мар 2008 14:16


Ето ви още едно хубаво текстче на английски:

EGR DISABLING

With the engine warmed up and running at idle in neutral with all major accessories such as air conditioning turned off, connect the scan tool cable and start the scan tool software.

[01 - Engine]
[Login - 11] and enter 12233 as the access code
[Adaptation] and go to block 3.
Give the accelerator pedal a quick "blip" to ensure that the EGR remains turned on for the next minute while you perform the following steps.
Note that the display shows a default adaptation value of 32768 and shows approximately 250 +/- 20 mg/stroke of air intake volume.

If all is well, enter 33768 as the new adaptation value, and select "test". Note that the displayed air intake volume changes, usually to about 370 mg/stroke. The specification limit is 370 mg/stroke, so if you want to remain within OEM shop manual specifications for emission control reasons, you might have to enter a number slightly smaller than 33768. (If you don't care about road-legal NOx emission limits then leave it at 33768. [Depending on the usage cycle, NOx at this setting can be increased by as much as 40%]) If all is well and you have a setting that you are happy with which results in an intake air volume of 370 mg/stroke or just a hair less, enter [Save]. The values aren't exactly the same, but when you enter the value 33768, the ECU will automatically adapt it. In my case it was something like 33628. 370mg/stroke is what your looking for.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта