Интеркулер от Audi A6 2.5 TDI
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Интеркулер от Audi A6 2.5 TDI
Колеги, някой има ли идея дали кулер от 2.5 TDI става на 1.9 TDI и какъв е смисъла от тази конверсия?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
cool-eр от 2.5 TDI
колега, има 2 възможности в твоя случай. Работя за друга марка коли и там съм виждал такова изпълнение. Замисли се само, че при управлението на турбото се получава следното: ел. блок при определени режими изисква определено налягане на турбото и като даде команда за "турбо" се знае че за определено време турбото ще напълни куулера и всичко си работи нормално (feedback се взима от датчика за налягане на турбото). В момента в който сложиш по-голям куулер без да сложиш по-голяма турбина ще се получи следния ефект: турбината няма да може да напълни куулера със налягане за същото време както със стария куулер (т.е. командата за пълнене за определено време няма да бъде изпълнена). И от там вече се получават 2 възможности: 1) нямаш мощност заради по-малкото налягане в куулера и колектора и 2) ако е чувствителна електрониката ще хване тази аномалия чрез feedback-а и ще влезе в авариен режим и оттам пак нямаш мощност.
Така, че моя съвет е да не правиш такива експерименти.
PEACE!
Така, че моя съвет е да не правиш такива експерименти.
PEACE!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
куулер...
Rabbit_TDI написа:Аз мисля че ще засече по-ниско налягане и ще накара Н75 да отвори турбото и да си стигне пак нормалното налягане.Отделно че това ще става при всяко натискане рязко на педала на газта защото кулера се пълни веднъж ,а после само донапълва цилиндрите.
ок, но в началото като не изпълни командата за напълване на куулера и колектора за заложеното време в ел. блок, то тогава ECU-то хваща този проблем като "ниско налягане на турбото" , което означава много неща (проблем при турбото, спукан куулер (било то и стария) сдал датчик за налягане на турбото, че дори и запекъл клапан за упр на турбото (който не отваря докрай)). Замисли се! Виждал съм го този проблем наяве. Въпроса е до колко е чувствителна електрониката.
PEACE!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
куулер
Rabbit_TDI написа:Мисля ,че на 1З няма да го хване ,но може и да греша
Ако е "тъпа" електрониката няма да хване този проблем, просто колата ще малко по-мудна в началото докато налълни куулера. Но в случай, че системата си следи нещата коректно би трябвало да хване тази аномалия.
PEACE!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
куулер
Rabbit_TDI написа:Доколкото съм гледал няма щото при аномалий с Н75 нищо не трупа като грешки.Всъщност като пуснеш ВАГ-Ком показва какви трябва да са параметрите ,но компа не ги следи и алармира автоматично /което за наще стари щайги си е предимство/
ако е така, има вероятност да стане, но си остава ,според мен, проблема с първоначалната мудност на колата, докато напълни по- големия куулер.
PEACE!
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
За дюзи съм се зарибил да сменям, както и чипа ще го сменям. В момента карам на 1 бар надув, смятам да карам на 1.2 бара и затова си мисля за по-голям кулер. Обаче идва един друг проблем- по-голям кулер- по-голям лаг. А сега моя кулер го свалих и го закарах на автомивка да го изчистят основно- отвън и отвътре. Стана като нов. Сложихме го и колата стана по-пъргава в ниските обороти. Освен това днеска по съвет на колегата klenbuterol си смених резонансното гърне с права тръба и определено колата тръгна още по-добре да се реже. Още от 1400 оборота дърпа мъжката. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта