Интеркулер от Audi A6 2.5 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Интеркулер от Audi A6 2.5 TDI

Мнениеот Passat_bs » Съб 30 юни 2007 1:05


Колеги, някой има ли идея дали кулер от 2.5 TDI става на 1.9 TDI и какъв е смисъла от тази конверсия?




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 30 юни 2007 1:08


Все си мисля че чип и дюзи ще ти помогне доста повече ,ако обаче ти се намира под ръка такъв кулер нищо не ти пречи да го сложиш -най-лошото което може да стане е да се лагне повече но едва ли осезаемо.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Съб 30 юни 2007 1:12


Чип отдавна съм сложил, от дюзи няма да има голям смисъл с това турбо. Просто вчера ме блъснаха и кулера е леко смачкан от удара. Отделно от това се чудех дали няма да е добре, като реша в скоро време да карам на 1.2 бара дали няма да ми потрябва по-голямо кулерче.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 30 юни 2007 19:03


Е щом твоя е чупен и ще качваш налягането няма кво да му се чудиш -слагай от 2.5 -само сигурен ли си че ще пасне.От дюзи си има достъ смисъл ако си с чип-принципно в тдиклуб.ком даваха че и на стандартна има смисъл заради по доброто разпръскване/5 дупки/


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

cool-eр от 2.5 TDI

Мнениеот variable intake system » Съб 30 юни 2007 21:20


колега, има 2 възможности в твоя случай. Работя за друга марка коли и там съм виждал такова изпълнение. Замисли се само, че при управлението на турбото се получава следното: ел. блок при определени режими изисква определено налягане на турбото и като даде команда за "турбо" се знае че за определено време турбото ще напълни куулера и всичко си работи нормално (feedback се взима от датчика за налягане на турбото). В момента в който сложиш по-голям куулер без да сложиш по-голяма турбина ще се получи следния ефект: турбината няма да може да напълни куулера със налягане за същото време както със стария куулер (т.е. командата за пълнене за определено време няма да бъде изпълнена). И от там вече се получават 2 възможности: 1) нямаш мощност заради по-малкото налягане в куулера и колектора и 2) ако е чувствителна електрониката ще хване тази аномалия чрез feedback-а и ще влезе в авариен режим и оттам пак нямаш мощност.
Така, че моя съвет е да не правиш такива експерименти.

PEACE!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 30 юни 2007 21:30


Аз мисля че ще засече по-ниско налягане и ще накара Н75 да отвори турбото и да си стигне пак нормалното налягане.Отделно че това ще става при всяко натискане рязко на педала на газта защото кулера се пълни веднъж ,а после само донапълва цилиндрите.


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

куулер...

Мнениеот variable intake system » Съб 30 юни 2007 21:40


Rabbit_TDI написа:Аз мисля че ще засече по-ниско налягане и ще накара Н75 да отвори турбото и да си стигне пак нормалното налягане.Отделно че това ще става при всяко натискане рязко на педала на газта защото кулера се пълни веднъж ,а после само донапълва цилиндрите.


ок, но в началото като не изпълни командата за напълване на куулера и колектора за заложеното време в ел. блок, то тогава ECU-то хваща този проблем като "ниско налягане на турбото" , което означава много неща (проблем при турбото, спукан куулер (било то и стария) сдал датчик за налягане на турбото, че дори и запекъл клапан за упр на турбото (който не отваря докрай)). Замисли се! Виждал съм го този проблем наяве. Въпроса е до колко е чувствителна електрониката.
PEACE!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 30 юни 2007 21:43


Мисля ,че на 1З няма да го хване ,но може и да греша :?


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

куулер

Мнениеот variable intake system » Съб 30 юни 2007 21:46


Rabbit_TDI написа:Мисля ,че на 1З няма да го хване ,но може и да греша :?


Ако е "тъпа" електрониката няма да хване този проблем, просто колата ще малко по-мудна в началото докато налълни куулера. Но в случай, че системата си следи нещата коректно би трябвало да хване тази аномалия.

PEACE!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 30 юни 2007 21:49


Доколкото съм гледал няма щото при аномалий с Н75 нищо не трупа като грешки.Всъщност като пуснеш ВАГ-Ком показва какви трябва да са параметрите ,но компа не ги следи и алармира автоматично /което за наще стари щайги си е предимство :wink: /


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Съб 30 юни 2007 21:49


малко офф..
ако се смени софт-а.. примерно с megasquirt мисля че нещата ще "загрубеят" :twisted:


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

куулер

Мнениеот variable intake system » Съб 30 юни 2007 21:52


Rabbit_TDI написа:Доколкото съм гледал няма щото при аномалий с Н75 нищо не трупа като грешки.Всъщност като пуснеш ВАГ-Ком показва какви трябва да са параметрите ,но компа не ги следи и алармира автоматично /което за наще стари щайги си е предимство :wink: /


ако е така, има вероятност да стане, но си остава ,според мен, проблема с първоначалната мудност на колата, докато напълни по- големия куулер.
PEACE!


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Нед 01 юли 2007 1:43


За дюзи съм се зарибил да сменям, както и чипа ще го сменям. В момента карам на 1 бар надув, смятам да карам на 1.2 бара и затова си мисля за по-голям кулер. Обаче идва един друг проблем- по-голям кулер- по-голям лаг. А сега моя кулер го свалих и го закарах на автомивка да го изчистят основно- отвън и отвътре. Стана като нов. Сложихме го и колата стана по-пъргава в ниските обороти. Освен това днеска по съвет на колегата klenbuterol си смених резонансното гърне с права тръба и определено колата тръгна още по-добре да се реже. Още от 1400 оборота дърпа мъжката. :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта