Здравейте,
не знам дали има въобще смислъл да започвам тази тема но много се надявам да има хора който се интересуват от това как да сложат турбо с променлива геометрия контролирано от вакуум на двигатели с уестгейт който се контролира от налягане. Това засяга всички с двигатели AHU, 1Z. След малко ровене в интернет открих 2 основни начина:
1. Използва се клапан N75 от AFN и се препрогамират стойностите на контолера.
2. Механичен: лостчето което контролира геометрията се преправя да се контролира от налягане а не от вакуум.
Ако някой има снимки, идеи и предложения ще се радвам да ги сподели.
От Wastgate към VTG турбо
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
И аз се дерзая доста по тоя въпрос/с 1З съм и сам му намислил разни промени/.Досега единствения оспешен в БГ знам на един пич от варна/беше пусната тема за неговото А3 във форума/.Той си беше препрограмирал сам церлия чип -за съжаление тва май е единствения начин Другото което съм си мислил е дали има възможност да се земе турбина от 1.8Т /тя е с гейт/ - ако може някой по разбиращ от турбо-конверсий да се изкаже.
- Adnan
- Мнения: 3535
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:.....
.Досега единствения оспешен в БГ знам на един пич от варна/беше пусната тема за неговото А3 във форума/.Той си беше препрограмирал сам церлия чип -за съжаление тва май е единствения начин
......
.
Дай координати на тоя пич от варна. Дали ще се навие да ни даде сорса на асемблер, че ние тука с моя колега го умуваме яко
( ама като никой от нас не чатка асемблер само малко )
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Този с А3 мисля бе сменил цялата електроника, доколкото разбрах, със спортна. А иначе ако ви трябват бинарис имам няколко под ръка готови за записване само нямам програматор. Не мисля обаче че проблема е до толкова в чипа. През ВАГ-КОМ винаги може да промениш стойностите на таблицата, има и други програми като КВП2000 с тях може да цъкаш таблицата директно, до кокото съм виждал на снимки, имам програмата но не мога да намеря мераклия да ми направи кабела
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
Adnan написа:...
Дай координати на тоя пич от варна.....
Търси Kelesha във Тунинг.бг ,но той си искарава хляба от тунинг-а , такаче едвали ще ти го "подари"
http://www.tuning.bg/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=108
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Adnan
- Мнения: 3535
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
didodi написа:Adnan написа:...
Дай координати на тоя пич от варна.....
Търси Kelesha във Тунинг.бг ,но той си искарава хляба от тунинг-а , такаче едвали ще ти го "подари"
http://www.tuning.bg/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=108
Идеално мерси ще пиша на човека аз не искам от него целиа софт. само малко насоки останалото ще си го напишеме ние с приятеля, че тези дни се чудиме какво да правиме по колите си
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 14 мар 2023 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
Re: От Wastgate към VTG турбо
Здравейте, пичове! Мъчи ме един въпрос доста време. С голф 4 съм 1.9тди 110 с турбо с променлива геометрия. Имам друго турбо 2246 преправено от BMW за голф 4, но то не е с променлива геометрия. Въпросът ми е: мога ли от вакуум да мина към налягане, за да се монтира турбото. Не съм много в час с нещата, ще съм благодарен ако изразите мнение. Благодаря предварително.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 176 госта