От Wastgate към VTG турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

От Wastgate към VTG турбо

Мнениеот rusty » Пет 29 юни 2007 12:37


Здравейте,

не знам дали има въобще смислъл да започвам тази тема но много се надявам да има хора който се интересуват от това как да сложат турбо с променлива геометрия контролирано от вакуум на двигатели с уестгейт който се контролира от налягане. Това засяга всички с двигатели AHU, 1Z. След малко ровене в интернет открих 2 основни начина:
1. Използва се клапан N75 от AFN и се препрогамират стойностите на контолера.
2. Механичен: лостчето което контролира геометрията се преправя да се контролира от налягане а не от вакуум.

Ако някой има снимки, идеи и предложения ще се радвам да ги сподели.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 29 юни 2007 15:42


И аз се дерзая доста по тоя въпрос/с 1З съм и сам му намислил разни промени/.Досега единствения оспешен в БГ знам на един пич от варна/беше пусната тема за неговото А3 във форума/.Той си беше препрограмирал сам церлия чип :!: -за съжаление тва май е единствения начин :cry: Другото което съм си мислил е дали има възможност да се земе турбина от 1.8Т /тя е с гейт/ - ако може някой по разбиращ от турбо-конверсий да се изкаже.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3535
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 29 юни 2007 15:53


Rabbit_TDI написа:.....
.Досега единствения оспешен в БГ знам на един пич от варна/беше пусната тема за неговото А3 във форума/.Той си беше препрограмирал сам церлия чип :!: -за съжаление тва май е единствения начин :cry:
......
.


Дай координати на тоя пич от варна. Дали ще се навие да ни даде сорса на асемблер, че ние тука с моя колега го умуваме яко
( ама като никой от нас не чатка асемблер само малко )


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 29 юни 2007 15:59


Трябва да издириш темата ,да врътнеш линка към tuningbg.org щото тоя пич влиза само там/в ФВ форума не влиза/ и да му пишеш ЛС.Мисля че ника му е kelesha.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3535
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 29 юни 2007 16:10


Rabbit_TDI написа:Трябва да издириш темата ,да врътнеш линка към tuningbg.org щото тоя пич влиза само там/в ФВ форума не влиза/ и да му пишеш ЛС.Мисля че ника му е kelesha.


Мерси дано да успея да се свържа с човека !


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пет 29 юни 2007 19:32


Този с А3 мисля бе сменил цялата електроника, доколкото разбрах, със спортна. А иначе ако ви трябват бинарис имам няколко под ръка готови за записване :) само нямам програматор. Не мисля обаче че проблема е до толкова в чипа. През ВАГ-КОМ винаги може да промениш стойностите на таблицата, има и други програми като КВП2000 с тях може да цъкаш таблицата директно, до кокото съм виждал на снимки, имам програмата но не мога да намеря мераклия да ми направи кабела :)


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пет 29 юни 2007 19:43


Adnan написа:...
Дай координати на тоя пич от варна.....

Търси Kelesha във Тунинг.бг ,но той си искарава хляба от тунинг-а , такаче едвали ще ти го "подари"
http://www.tuning.bg/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=108


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Пет 29 юни 2007 23:18


ECU needs to be converted to run a vnt (probably to AFN software), and your N75 chages to the type that switches vacuum instead of positive pressure. Also the compressor outlet to intercooler piping and turbine outlet to downpipe will need a little fab.

Просто и ясно обяснено :idea:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 29 юни 2007 23:40


Според мен софтуера/а той си е ново ЕКУ щото на 1З не може се пренаписва като по новите/ е най-големия проблем.Иначе то със турбото ще си вземеш и неговото Н75 и ще ги замениш.
P.S.Някой знае ли нещо за присаждане на турбина от 1.8Т


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3535
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пон 02 юли 2007 9:18


didodi написа:
Adnan написа:...
Дай координати на тоя пич от варна.....

Търси Kelesha във Тунинг.бг ,но той си искарава хляба от тунинг-а , такаче едвали ще ти го "подари"
http://www.tuning.bg/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=108


Идеално мерси ще пиша на човека аз не искам от него целиа софт. само малко насоки останалото ще си го напишеме ние с приятеля, че тези дни се чудиме какво да правиме по колите си :twisted:


kalinnyakshev
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 14 мар 2023 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: От Wastgate към VTG турбо

Мнениеот kalinnyakshev » Вто 14 мар 2023 14:07


Здравейте, пичове! Мъчи ме един въпрос доста време. С голф 4 съм 1.9тди 110 с турбо с променлива геометрия. Имам друго турбо 2246 преправено от BMW за голф 4, но то не е с променлива геометрия. Въпросът ми е: мога ли от вакуум да мина към налягане, за да се монтира турбото. Не съм много в час с нещата, ще съм благодарен ако изразите мнение. Благодаря предварително.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 176 госта