Центровка на Дизеловата помпа ???

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Центровка на Дизеловата помпа ???

Мнениеот dani_94 » Чет 05 юли 2007 17:34


Проблема се яви след смяна на гарнитури и О-пръстени на помпата... Сега след като си подал газ оборотите от към 1100 до към 900 се връщат много бавно и на 900 започват да играят с около 50. Като включа климатика/натоваря двигателя/ си се нормализират на 800, както са ми и тихите...

Освен WasteLandTD и Ventoman кой друг може да ми направи центровка на нафтовата помпа???

Знаете ли някой по близо до Монтана???




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Чет 05 юли 2007 17:46


какво точно сменя на помпата течеше ли нафта .колко я разглобява вади ли всички елементи даи инфо за хелп


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Чет 05 юли 2007 19:15


Не аз, а майстора сменя всички гарнитури и О-прстени защото течеше между помпата и елемента, пръстена се беше скъсал. Помпата беше свалена на земята и беше разглобена цялата. всичко и е сменено с ново, нали все пак отиваме към био дизел, въпреки че аз не бих си сипал в колата, но големите вериги бензиностанций вече го мешат в пропорция 80/20 и май зарад това ми протече помпата...

Последна промяна от dani_94 на Чет 05 юли 2007 20:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 05 юли 2007 19:16


това за каква кола помпа е?


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Чет 05 юли 2007 19:18


Мотора ми е 1Z, a помпата мисля че на този двигател е една, ако се лъжа ще запиша номера на помпата...


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Чет 05 юли 2007 22:54


обикновенно гьрнетурите които протичат са две но ако всички от комплекта са сменени маи няма да трьгне или бьркам само пиши дали м/у 1800-2200 об колата тресе . а аз сьм изгорил тонове мое производство гориво 1з е последната голяма мелачка гори всичко.с моето гориво и трима дебелаци в колата от Пирдоп кьм Антон на подбалканския пьт е с приличен наклон вдига 170км/ч без проблем .и друго .......с 5лв кои друг минава 100км а сега де....ша пусна тва като нова тема утре че ма кефи аааааааааа густоооооо
п.п
наклона е изкачване


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 05 юли 2007 22:58


Да не би да ти е разцентровал електронния блок към механиката като ги е сменял?Другото е и центровката на предварението при самия монтаж.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Чет 05 юли 2007 23:16


грацки надушваш нещата но роторна помпа с такьв проблем в истинските сервизи се сменя с нова имам приятели дето бачкат в тях и казват ;ние не можим да си позволим клиент да се вьрне два пьти с един и сьщи проблем ;


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 05 юли 2007 23:22


Малей недей казва думата нова ,че ми прилошава.Тва помпе нова май е 1500-2000 пари :cry: .

Последна промяна от Rabbit_TDI на Чет 05 юли 2007 23:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Чет 05 юли 2007 23:34


помпата на колегата е важна не аз пиши колега


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пет 06 юли 2007 4:16


Rabbit_TDI написа:Да не би да ти е разцентровал електронния блок към механиката като ги е сменял?


Точно това е станало и сега търся някой с лаптоп и вагком да я наместим където трябва да е. Инак колата си работи във всички обороти както трябва само бавно се връщат оборотите и като се върнат на около 900 започват да играят с 50 нагоре...
Моля помогнете че загазих здраво :oops: :roll: :cry:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пет 06 юли 2007 13:31


монтана ;далеч;иди на сервиз ама и те са едни


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Пет 06 юли 2007 16:59


Аз мога да ти свърша тази работа, но съм от Враца. :)


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пет 06 юли 2007 17:47


klenbuterol написа:Аз мога да ти свърша тази работа, но съм от Враца. :)


Батка, тази седмица, вторник или сряда преди обяд имам работа на Враца и може да се видим на по кафенце, тъкмо и да се запознаем. Може и една диагностика да ми направиш ако имаш тази възможност. Драсни ми на лично телефон да ти звъна като дойда във Враца...

А иначе по същество:

Колата си я оправих сам с един приятел който има еврейски ключета. Отвихме леко 4-те болчета които държът електронният блок към механичният и с леки почуквания напред и назад оборотите се нормализираха и колата заспа :lol:

Все пак БЛАГОДАРЯ на всички за отзивчивоста и навременната помощ и ви желая и на вас така бързо и без проблемно оправяне на проблемите във вашите каляски...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта